Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Google+ Kurumsal Versiyonuyla Geri Dönüyor: Google Akış İle Tanışın

Google , sosyal medya platformu Google+ 'ı bu ayın başında sonlandırmış olsa da kod tabanını hala saklıyor. Google+ , emekliliğini yi...

...

Google, sosyal medya platformu Google+'ı bu ayın başında sonlandırmış olsa da kod tabanını hala saklıyor. Google+, emekliliğini yine aynı kod tabanını kullanan fakat kurumsal odaklı bir sistem olan Google Currents'ta geçirecek. Yanii? Google Akış, Akım, 👍👍👍👍👍😊😊😉  
 Bu! çok güzel bir haber. Lütfen okumaya devam edin..


Bu Google Çeviri umarım Currents isim açıklaması için yeterlidir:


Sosyal medya tarafında istediğini bulamayan Google, Google+'ı kapatmak zorunda kalmıştı. Milyonlarca dolar yatırım yaptığı sistemi tamamen silmek istemeyen yazılım devi, Google+'ı kurumsal olarak düzenleyip yeniden isimlendirmeye karar verdi. 

Google Currents adını alacak olan platform, Facebook Workplace ve Microsoft Yammer ile rekabet edecek.


Google Currents, şu anda sadece G Suite yöneticilerinin izin isteyerek ulaşabildiği bir beta programı olsa da gelecekte de çok farklı olmayacak. Kurumsal odak, yalnızca G Suite müşterilerinin kullanabileceği anlamına geliyorken Google, paylaştığı blog gönderisinde durumu şöyle açıklıyor: "Google Currents, insanların kuruluşunuzda anlamlı tartışmalar ve etkileşimler yapabilmelerini sağlayarak herkesin birbirini tanımasına yardımcı olurken liderlerin çalışanlarıyla bağlantı kurmasına fırsat veriyor."

Hangouts Chat'ten sonra Google'ın en büyük kurumsal iletişim sistemi olacak olan Currents; Hangouts Chat'te olduğu gibi Gmail, Takvim, Dokümanlar ve Drive gibi uygulamalarla da elbette oldukça uyumlu çalışıyor. 


Google'ın buradaki düşüncesi tam olarak "Özel Gmail hesabı için ödeme yapıyorsunuz, o sırada ekstra para vermeden sosyal medyamızı da kullanın" şeklinde.
"Bu durum Google+ geri dönüş için bir başlangıç olabilir."
Facebook'un tehdit olarak görülmeye başladığı zamanlarda -2011 yılında- kullanıma açılan Google+, platform çok kullanılmayınca diğer Google hizmetlerinin kullanılabilmesi için zorunlu hale getirilmişti. Yine de beklenilen başarıya ulaşamayan platformdan bu yüzden yavaş yavaş vazgeçilmeye başlanmış; platform bu ayın başında da komple kapatılmıştı.

Google+ Geri gelebilir mi?

Adnan Güney'in Yorumu. Google+ Geri gelebilir.
Dün pasif görevde iken Google Plus'un değeri anlaşılamamıştı sanırım. Google ürünlerini kullanan milyonlarca kişi Google Currunts Platformunda aktif rol almayı başarır, Önerileri ile geri bildirim yaparak kullanıcı dostu bir plotforum haline gelebilir. Geliştirici değilim ancak! Google Sağlam, Güvenilir, bir ekiple, Geliştirici, Tasarım, Yazılım, ordusu kurarsa neden olmasın ki? Bununda Google için çok zor olmadığına inanıyorum. Bir evin kütüphanesindeki, farklı kategorilerdeki kitapları derleyip bir düzen içinde yerleştirme projesi gibi bir düşünce olduğuna inanıyor ve yazıya devam ediyoruz..

Fikir ve Düşüncelerin belirli bir ölçekle değiş tokuş edilmesi:


Akımlar, "Düşünce ve Fikir yayın akışı" liderlerin ve çalışanların kurum genelinde fikir alışverişinde bulunmalarını ve diğerlerinden gelen değerli geri bildirimleri ve girdileri toplamalarını, gerekli alanlarda yok olmadan değerlendirip, Akımların, içerik oluşturmak için düzenli bir deneyim sunması - kullanıcılar yayınlarını kolayca etiketleyebilir ve ilgili ekleri veya görüntüleri ekleyebilir.

Bir kullanıcı yayınlandığında, diğerleri aynı yerde yorum yapabilir, geri bildirim verebilir ve soru sorabilir.
Bireysel kullanıcılar ayrıca gönderilerinin analitiklerini izleyebilir. Akımlar ayrıca liderlere çalışanlarıyla daha doğrudan bağlantı kurma ve organizasyonlarının nabzını almalarını ve neyin önemli olduğunu anlamalarını sağlayan bir yol sunar.


Liderlikten gelen yayınlara, ev akışında öncelik verilebilir ve bu da organizasyon genelinde hizalamayı teşvik etmek için görünürlüğü arttırır. 


İnsanları içeriğe bağlayın:

Currents, çalışanlarını, rolleri ve ilgi alanlarına göre kişiselleştirilen faydalı ve zamanında içeriğe bağlar. Çalışanların alakalı içeriğe erişimini sağlamak, onları organizasyonla bağlantıda tutar ve daha fazla öğrenme fırsatı yaratır:


İçerik zaman içinde Akımlar'da kalır, böylece kullanıcılar daha sonraki bir tarihte tekrar ziyaret edebilir ve etkileşimde bulunabilirler.
Etiketler ve akışlar, ilgilenilen içeriği bulmayı ve keşfetmeyi kolaylaştırır.
Ana sayfa akışındaki içerik alaka düzeyine göre sıralanır, böylece o kişi için en önemli olan şey için öncelik verilir veya kullanıcılar kronolojik olarak sıralamayı seçebilir.

Kolaylıkla yönetin ve iyileştirin:

Yöneticiler, hedeflenen bir çalışanlar grubuna veya tüm şirkete belirli içeriği tanıtmak için özel akışlar oluşturarak kuruluştaki tartışmayı şekillendirebilir. Ek olarak, yöneticiler kullanımı izlemek ve kuruluşta hangi içeriğin rezonans ettiğini anlamak için platformdaki etkileşimi ölçütlerle ölçebilir.


Yöneticiler, içerik yönetimi sorumluluklarını İçerik Yöneticisi adlı yeni bir role devredebilir.
Bu İçerik Yöneticileri kolayca kolayca özel akışlar oluşturabilir, etiketleri yönetebilir, liderleri tanımlayabilir, içeriği denetleyebilir ve kullanımı ve ölçümlerle etkileşimi izleyebilir.
Diğer bilgiler

Google + 'nın tüketiciler için günbatımı hakkında daha fazla bilgi için.

Not: Makale Google resmi sitesinden alınmıştır. Çevirilerde farklılık olabilir. Umarım bu bir başlangıç olur ve Google+ Sosyal Platformu tekrar çalışmaya başlar. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz. Lütfen paylaşın..

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.