Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

İzleyici Gadgeti Nasıl Görülür Yapılır GFC

Google Friend Connect ürünü olan izleyiciler gadget’i blog’unuzda görülmüyor ise birkaç dakikada görülmeyen izleyi gadget’ini görülür...

...
İzleyici gadgetinin görülür yapılması
Google Friend Connect ürünü olan izleyiciler gadget’i blog’unuzda görülmüyor ise birkaç dakikada görülmeyen izleyi gadget’ini görülür yapın. 21 Ocak 2014 günü blogger, blogspot.com uzantısının sonuna .tr eki eklenerek blog linklerimiz aşağıda görüldüğü şekilde Google Blogger geliştiricileri tarafından değiştirildi.Bu değişimin ardından blog uygulamalarında bazı değişim ve arızalar meydana geldi. TR uzantılı blogspot için yapılan değişimi incelerken ilginç bir cesaret isteyen bir yazıya gözüm takıldı. Örnek link :
http://guney59.blogspot.com.tr/
Konu şu anda okumakta olduğunuz İzleyiciler gadget’inin blogger da görülmemesi ile ilgiliydi. Blogger yardım formunda sorulan soruları kendince çözen Nuran hanım’ın ilginç açıklamasını okuduğumda neden olmasın dedim ve denedim.Görülmeyen izleyiciler gadget’i artık görülüyor ve sonuç başarılıydı. Hiç aklımıza gelmeyen bir sorunu, Nalan hanım deneme yanılma ile çözmüştü. Nalan hanıma buradan bir kez daha teşekkür ederim. Nalan hanım izleyiciler gadget’inin görülmesini nasıl çözmüştü aşağıda adım adım inceleyelim.

GFC İzleyici gadget’inin çalışır hale getirilmesi :

1. Blogger kumanda paneline giriş yapın.
2. Ayarlar > Temel > Blog başlık ismi sekmesinde blog isminizi düzenlemek için düzenle sekmesine tıklayın.
Örnek : Test blogumun ismi :Guneytest6
Yukarıda gördüğünüz ismin hemen yanına herhangi bir harf girin ve blogunuzu kaydedin.

Örnek :Blog ismi : Guneytest6A (A) harfini yazdık ve kaydettik.
Bu işlemi yapmadan önce izleyiciler gadgetinde bize verilen hata mesajı aşağıdaki resimde görülüyor.

GFC
3. Birkaç dakika sonra blog isminizi eski haline getirmek için yazdığımız (A) harfini kaldırın ve tekrar kaydedin.Blog'unuzu incelediğinizde Google Friend Connect izleyiciler gadget'inizdeki resimleri görmeye başlayacaksınız. yukarıda anlatılanları yapmak için çekiniyorsanız bir test blogunda deneme yapabilirsiniz. 
Güncelleme : 13.02.2014

123 yorum

  1. Çok faydalı bir paylaşım olmuş, gerçekten cesaret istiyor. Sorun önceki yazınızda yazdığınız gibi zamanla düzelmezse deneyeceğim.
    Saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Elif'in Terazisi
      Hanım merhaba, sorun yaşatacak bir durum değil.Hemen yapabilirsiniz.Geliştiriciler durmuyor devamlı çalışıyorlar.Bu biter başka bir sorun çıkar.Teşekkür ederim.

      Sil
    2. Teşekkürler denedim oldu, blogumda bahsedip linkinizi vereceğim.

      Sil
    3. HARF EKLEDİĞİMDE KAYDETMİYOR. Aşağıdakii yazı çıkıyor.
      Maalesef isteğinizi yerine getiremiyoruz.
      Bu hatayı Blogger Destek veya Blogger Yardım Grubu'na bildirirken lütfen:
      Bu hatayla karşılaştığınız sırada ne yaptığınızı açıklayın.
      Aşağıdaki hata kodunu verin.
      bX-gwo2xf
      Bu bilgiler sorununuzu tespit etmemize ve düzeltmemize yardımcı olacak! Bu durumdan dolayı özür dileriz.

      Sil
    4. @Elif'in Terazisi:
      Elif hanım merhaba başarılı olduğuna sevindim.En çok sevindiğim taraf aslında blog kullanımından çekinmeden bu işi yapmanız oldu.Kişisel düşüncem de tüm blog kullanıcılarının sizin gibi cesaretle bazı işlemleri yapmaları.Link verme dayanışmanızdan dolayıda ayrıca çok teşekkür ederim.

      Sil
    5. seralp :
      Merhaba, Blog çalışam anında bir çakışma yaşamıssınız.bugünlerde bizde bu tür hata alıyoruz.Blog sağ altta geri bildirim var tıklayın ve hatalı alanı seçerek karartın ve bir açıklama yazıp gönderin.Blog'unuz çalışıyor ise sorun değil.Bir çkaışmadan ibaret olabilir. CTRL+shft(üst karakter) +R tuşlarına basıp ön belleği yeniledikten sonra bir kaç kez deneyin olması gerekli.hata mesjına aldırmayın.yaptığımız iş zaten hata vermesini sağladığımız bir konu.Bu nedenle hata vermesi doğaldır.Biz Blogger sunucudaki veri yolunu değiştiriyoruz.Bu arada blogunuzu yeni sekmede açın.Blog kaldırıldı ibaresini görürseniz işlem tamamdır.Bekleyin ve blog URL eski haline getirin tanıma olacaktır.

      Sil
    6. çok teşekkürler..bende de kaybolmuştu..aklıma google de çözüm aramak geldi,tesadüfen size denk geldim.. blog içinde ayarlarda işlem yapmaktan hiç kimse çekinmesin çünki ayarları her zaman değiştiirmemiz mümkün olduğundan eski hale de getirmemiz bizim elimizde..bu yönden okuyuculara buu belirtmek isterim .. tekrar teşekkürler, izleyiciler geri geldi :) başarılar dilerim...

      Sil
    7. @ismail :
      Bey öneri ve paylaşımınız için çok teşekkür ederim.Size de başarı dileklerimle.

      Sil
    8. Adnan bey, az önce örnek blog oluşturma yazınızı okudum .. orada şu an download durumunda bekletiyorum .. o dosyayı ZİP olarak indirip, açtığım yedek (deneme ) bloğuma yükleme yapılacak sanırım değilmi ..yoksa yanlış mı anlamış bulunuyorum bilemedim.. şu anda bekleyen sayfa şudur: http://www.coolzipextractorapp.com/gb/si/?adnm=25419654022&i=s&grid=Green&lg=EN&cc=TR&clg=en&c=1&d=0&cid=_243675751&kw=archive%20software%20download&mt=&mn=www.premiumbloggertemplates.com&ct=&nt=D&expr=&ap=none&dv=c&color=green&agid=_2207445346

      Sil
    9. Adna bey demin yazdığım acil bir durum değil,yapmasamda olur..aklıma başka bir husus geldi..aklımda kaldığı kadarıyla, gmail adresimizde hazırladığımız bir metni , bloğumuza gönderip yayınlama şansımız oluyordu galiba.. eğer yanlış değilsem, nasıl yapılıyordu bu acaba.. denemeler yaptım başaramadım .. belkide aklımda yanlış kalmış .. teşekkürler..

      Sil
    10. @ismail :
      Bey merhaba, bu sayfada indirme linki yok.Bu linkten de ne olduğunu anlayamadım.İlgili sayfa altından yorum gönderir misiniz.?Bir reklam linkine tıklamış olabilirsinizde.

      Sil
    11. @ismail :
      Bey aşağıda verdiğim kategorideki yazı olabilir mi? Windows live writer ile blog'a yazı gönderme.
      http://guney59.blogspot.com.tr/search/label/Windows%20Writer
      Birde blog ayarlarında mobil ayarları yapılandırdığınızda ordaki hesabı gönderme seçeneklerine eklediğinizde her yerden posta gönderebiliyorsunuz.

      Sil
    12. Adnan be W.L.Writer'ı yükledim , çok iyi oldu .. çok teşekkürler.. saygılar..

      Sil
    13. Adnan bey az önceki yazımda bir harf hatası/imla hatası oldu .. tekrar yazıyorum .. W.L.Writer'ı yükleyerek sorunu çözdüm.. çok teşekkür ederim.. sevgi ve saygılar...

      Sil
    14. @ismail
      Bey bende teşekkür ederim.işinize yaradığına sevindim

      Sil
    15. @ismail:
      Bey hiç sorun değil.Bizde bazen harf hatası yapıyoruz.Sağolun teşekkür ederim.

      Sil
    16. çooook teşekkür ederim. ellerinize sağlık. Sayenizde bizlerde faydalandık.

      Sil
    17. @anne mutfak perisi :
      Çok teşekkür ederim.Yorumunuza geç cevap yazdığım için kusura bakmayın lütfen.Mailler iç iç olunca fark edemediklerim oluşabiliyor.

      Sil
    18. BaşakEralpGür Illustration;
      Teşekkür ederim.

      Sil
  2. çok kolay oldu gerçekten, bu faydalı paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Pamuk Şeker :
      Uygulamanıza sevindim.Kolay gelsin teşekkürler.

      Sil
  3. Merhabalar,
    Çok güzel anlatmışsınız Adnan Bey , ben dün bu problemle karşılaştım google deki araştırmalarım sonucu sevgili arkadaşım Nalan'ın çözümünü okudum ve denedim
    Çok ilginç , kolay ve etkin bir yöntem, ben de blogumda paylaşıp duyurmak istiyorum..
    İyi çalışmalar diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amigurumi Aşkına :
      Merhaba, Nalan hanım'a tekrar teşekkür ederim.Bildiğim ancak hiç aklıma gelmeyen bir düşünceyi paylaşmıştı.Bu düşünce ile bende birçok blog yazarına yardımcı olabileceğini düşündüm ve düşüncem gerçekleşti.Tabiy ki blogunuzda paylaşabilirsiniz.memnuniyet duyarım.Biz blog yazarları bu tür düşüncelerimizi bir dayanışma içinde blog'larımızda duyurmamız hepimizin sağlıklı çalışması için gerekli bir olgudur.Teşekkür ediyor, iyi çalışmalar diliyorum.

      Sil
  4. Adnan Bey, çok teşekkürler. Gerçekten de işe yarıyor. Yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz Hanımeli :
      Merhaba, çok teşekkür ederim.Sizlerden bu cümleleri duymak büyük mutluluk veriyor.Çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. teşekkürler şimdi yaptım ve düzeldi sorun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biryudumhobi :
      Düzeldiğine sevindim.Teşekkür ederim. Kolay gelsin.

      Sil
  6. Bu bilgi için teşekkürler yaptım ve bloğum düzelti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @AYŞE PEHLİVANOĞLU :
      Ayşe Hanım sorunu çözdüğünüze sevindim teşekkür ederim.

      Sil
  7. 3 gundur bunu cozmeye calisiyordum, hic dusunmeden denemdim ve oldu! Cok mutluyum:)
    http://fashionsbit.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fashionsbit
      Merhaba bu blog yabancı dilde yazılmış sizin m? Bu arada sorunu çözdüğünüze sevindim.

      Sil
    2. Evet bi tarihten sonra 2 dilli yazilmis:)

      Sil
    3. @fashionsbit
      Maalesef öyle.Kod ekledikten sonra bu kodların reaksiyonlarını incelemek lazım.JS kodlar içinde bilinmeyen bir çok yönlendirmeler olabilir.En çok dikkat ettiğim konular arasında gelir.Kolay gelsin teşekkür ederim.

      Sil
  8. Merhaba bahsettıgınız ıslemı yaptığımda şöyle bı yazıyla karşılaşıyorum

    Invalid Blog*Spot subdomain

    ve ne yazık kı ızleyıcı lıstemı gerı alamıyorum
    ne yapabılırım
    sımdıden tskler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @öykü
      Merhaba, yapmak istediğimiz işlem zaten bu hatayı almak ve geri dönüp blog ismini eski haline getirmekti.Alınan hata açıklaması "Geçersiz Blog * Spot subdomain". İzleyiciler gadgetini kaldırıp tekrar denediniz mi? Birde RSS feed'inize girin ve çalışıyor mu bir kontroö edin lütfen.TR uzantısından dolayı birçok 3. taraf eklentilerde problem yaşanabiliyor.Yukarıda anlatılan işlemi kısa süre için izleyiciler gadgetini kaldırıp yeniden denedikten ve RSS bağlantınızı kontrol ettikten sonra tekrar deneyin.Yalnız uzun süre beklemeyin hata mesajından yaklaşık internet bağlantı hızınıza göre 30 sn içinde eski durumuna döndürün.Sonuç olarak bir süre görülmeyebilir.Biraz bekleyin lütfen.

      Sil
    2. Teşekkur ederım yardımlarınız ıcın deneycegım

      Sil
    3. @öykü
      Hanım bende teşekkür ederim.Bu sıkıntıyı atlatmak için uğraşıyoruz.farklı yöntemler ve kodlar üretilmiş ama bunlar bilinmeyen sonucu ne olacağı meçhul uygulamalar.Bu nedenle farklı kodlar sakın sakın kullanmayın.Debeme yanılma ile blogunuzu kaybedebilirsiniz.Konuyu Türkiyr değil Dünya genelinde raştırıyor test ediyor ve sizlere aktarmaya çalışıyorum.7 test blogumda birçok denemeler yapıp sonra yazıya döküyorum.İçiniz rahat olabilir.

      Sil
    4. @öykü
      Hanım merhaba, herhalde denemeye çekindiniz.Blog'unuza baktım izleyiciler gadgeti yoktu.Ve bir şey dikkatimi çekti en altta online izleme gadgetini çift kurmussunuz.Birini kaldırın.Çift gadgetler kod çakışması yapar ve bazı gadget hataları verebilir.

      Sil
    5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    7. adnan bey denemelerım basarısız oluyor nedenının blog adresımde var olan ( - ) den kaynaklı olduugu soylendı bana

      Sil
    8. @öykü;
      Hanım rica ederim.Bende teşekkür ederim.Çalışmalarımızda birçok sorunlar yaşayabiliriz.Bu sorunları her ne olursa olsun çözmmemiz lazım.Rist de bizimle yaşayan bir sorun.Bu konunun çözülmesi uzun sürer.Hiç çekinmemeden deneyin.denediğiniz sayfa zaten açık.Siz önizleme yapacaksınız yeni sekmede ve yaptığınızı düzelteceksiniz.40 sn bile sürmez.Çekinmeden yapın bence.

      Sil
    9. @@öykü;
      hanım onla ilgisi yok.Sunucu hatasından bende birkaç kez deneyerek yaptım.Ama sonuç önemli ve sonunda sunucuyu aşıyoruz.Denemeye devam edin.

      Sil
    10. @öykü;
      Hanım sorun değil bende teşekkür ederim.İsterseniz beni ekleyin yazar sonra yönetici ben size düzenlim.Kararınızı verirseniz e-mailim : adnan.guney59@gmail.com
      Nasıl ekleyeceksiniz beni ile ilgili yazı linki:
      http://guney59.blogspot.com.tr/2012/12/blogunuza-yazar-yonetici-nasl-eklenir.html

      Sil
    11. cıft eklı olan onlıne gadgetını kaldırdım uyarınız
      ve yardımlarınız ıcın çok teşekkür ederım.

      Sil
    12. @öykü :
      Hanım yorumu herhalde yanlışlıkla sildim veya birşey oldu anlamadım.Teşekkür ederim.

      Sil
    13. @öykü
      Hanım merhaba yorumu yayınladım sonra yanlışlıkla sildim mi yoksa bir güncelleme anında mı silindi anlayamadım henüz çift gadgeti kaldırmanı iyi oldu teşekkür ederim.

      Sil
    14. Cevap yazdığım halde çıkmıyor siz mi sildiniz yorumu.

      Sil
    15. Adnan Bey günaydın
      BU yontemı denemıstım sayfanıza gelıs nedenım de buydu hata verıyor denemelerım sonucu

      ve bana adresımde ( - ) olduğu ıcın olmayacağını soyledıler
      sanırım olamıyor
      Gelıp bılgı verdıgınız ... ılgınız ıcın sonsuz teşekkurlerımle
      Guzellıkler dılerım

      Sil
    16. Gunaydın az once bı mesaj yazdım ama ulaştı mı bılmıyorum.
      Ben bu yontemı denedıgım ıcın ve basarısız olduğu ıcın ( hata verıyor ) ne yapabılırım dıye sıze danışmaya gelmıstım

      Ne yazık kı ben de başarılı olmuyor defalarca denedım hata verıyor bana adresım de ( - ) olduğu ıcın basarısız olduğu soylendır..

      Gelıp bılgı verdıgınız ıcın ılgınız ıcın sonsuz teşekkurlerımle

      Guzellıkler dılıyorum sıze

      Sil
    17. @öykü :
      Hanım merhaba,Blogger yardım formundada görevli olduğumdan yazınızı orada gördüm.Cüneyt bey konuyu size cevaplamış.Blogger kontrol paneline beni eklerseniz farklı bir yöntem kullanarak konuyu çözmeye çalışırım.Ancak tam çözülür mü denemem lazım.Birde size vereceğim linkte farklı bir çözüm mevcut.Ancak sonuç olumlu olup olmayacağı konusunu bilmiyorum.Sizin denemeniz gerekiyor.Bu işlem sadece gadget ekleme ilgilidir.Rahatlıkla deneyebilirsiniz.Sonucu yazarsanız memnun olurum Link:
      http://guney59.blogspot.com.tr/2013/06/friend-connect-blogger-izleyiciler.html
      Yazınızı daha önce cevaplamak amacı ile tıkladım ancak yanlışlıkla silmişim çok özür dilerim.Tekrar cevap yazmıştım.Ancak gördünüz mü bilmiyorum. Ayrıca yazıda bir değişiklik yaptım tekrar inceleyip denermisinz.Şimdiden kolay gelsin diyorum.Görüşmek üzere.

      Sil
  9. Çok teşekkürler Adnan bey ve Nalan hanım çok başarılı bir çözüm bulmuşsunuz. 3 blogta denedim başarılı ama esas blogumda denerken titremedim desem yalan olur :) Ama sorun çözüldü, iyi çalışmalar:))
    http://biryudumhayat-malla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. @Malla
    Merhaba, İnanın hepimiz bazı riskleri almak ve mantıklı yapmak zorundayız.Sonuçta hepimiz ücretsiz blog kulllanıyor ve çok sevdiğimiz blog'ları kollama durumundayız.Yazımı önerirken 7 blog üzerinden blog tepkilerini inceleyerek yayınladım.Bir hata istenmeyen birçok konuya sebebiyet verebilir.Sizde aynı denemeleri yapmıssınız.Çok mantıklı ve yerinde bir atak.Ayrıca blog'unuza baktım yazımı eklemişsiniz.Çok teşekkür ederim.Gerçek paylaşım ve dayanışma diyebilirim.Blog'unuz da yazılar için bazen atlama aralığını kullanırsanız daha çok yazıya yer vermiş olabilirsiniz.Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, tekrar teşekkürler:)

      Sil
    2. @Malla :
      Teşekkür ederim.

      Sil
    3. Paylaşım için çok teşekkürler.

      Sil
    4. @Havva güney;
      Hanım, Teşekkür ederim.

      Sil
    5. @Malla;
      Merhaba, arama sonuçlarında benle beraber devam ediyorsunuz başarılar.Yalnız yazıda bir değişiklik yaptım rica etsem linki bozmadan içeriği tekrar düzenler misiniz? Yazıda bazı değişikler yaptım, 30 G+ yok olma adına insanlara yardımcı olsun diye yayını bugüne aldım ve link hata vermesin diye yönlendirdim.Teşekkür ederim.

      Sil
  11. Paylaşımınız için teşekkür ederim. Saygılar...

    YanıtlaSil
  12. cok tşkler adnan bey bi arkadaşım tavsiye etti denedim oldu izleyicilerim geri geldi tekrar tşkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @iğne oyalarım ve hobilerim
      Bende teşekkür ederim.Arkadaşınıza da selamlar kendisinede teşekkürlerimi iletin lütfen.

      Sil
  13. Çok teşekkürler,gerçekten çok işimize yaradı,kendiliğinden düzelir diye bekliyordum kaç gündür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Sevil Akçay Pakkan
      Hanım merhaba, düzelmesine sevindim.Teşekkür ederim.

      Sil
    2. @Sevil Akçay Pakkan :
      Hanım merhaba bu gadgetin kendinden düzelmesi çok zor ve uzun sürebilir.Birde TR geçiş beklentisi var tabi.Arkadaşlarınıza da anlatın onlar da gereken düzenlemeyi yapsınlar.Teşekkür ederim.

      Sil
  14. Çok işime yaradı, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Lolipop Tadında Hayat :
      Teşekkürler yeni blog'unuz hayırlı olsun.

      Sil
  15. Denedim, sonuç başarılı.

    Paylaşım için teşekkürler.

    Bu sorunu yaşayıp çözümünü arayanlar için bloğumda blog linkinizle birlikte paylaştım.

    http://hobivakti.blogspot.com.tr/2014/02/izleyici-gadgedinizmi-kayboldu.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hobivakti
      Paylaşım için Teşekkür ederim.Biraz önce bir problem yaşadım ve size yanıt gönderdim.Verdiğim linki, mutlaka kontrol edin lütfen.

      Sil
  16. Teşekkür ederim arkadaşım.İzleyiciler gadgetini dediğiniz gibi denedim kolayca oldu. Ayrıca bloğunuz kaldırıldı yazısı falan da çıkmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sule büyükaslan
      hanım merhaba size hemen cevap yazamadım tarayıcımda bir problem oldu ama hallettim.Bu arada siz de sonuca ulaşarak başarılı bir şekilde izleyicilerim gadgetiniz geri getirmişsiniz.Blog kaldırıldı yazısı bazen çıkmıyor bazen de eror veya blogger xxx hatası veriyor.Sunucunun tepkileri.Önemli olan sonuca ulaşmak.Zaten amacımız hata vermesini sağlayarak yeni sunucu çalışmalarında blogu hızlı tanımasını sağlamaktı.Teşekkür ederim kolay gelsin.

      Sil
  17. şu eklediğimiz rakamı silipte kaydetme kısmını yapmıyor error veriyor :/

    YanıtlaSil
  18. şimdi olduuu yuppi :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
  19. merhaba, ben blog ismimin yanına 1 sayısını yazdım. ilginç olan şey, ismi değiştirince gadget düzeldi, ancak 1 sayısını silip bloğumun ismini eski haline getirdiğimde bu kez blog kapatıldı yazdı. Yani bloğumun ismi 1 sayısıyla kalakaldı. yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Büşra Öztürk
      Hanım 1 sayısını silip yeniden kaydet dediğinizde bu uyarıyı vermesi normal.heğimiz bu uyarıyı alıyoruz.Amacımızda bu ayarı ile gadgetin düzelmesini sağlamak.Blogu F5 leyerek veya ctrl+shiftyani üst karakter +R harfine basarak ön belleği yenileyin blogunuz görülecektir.

      Sil
  20. Harikasınız çooook teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  21. merhabalar adnan bey
    tesekkurler oncelikle
    bendede ayni sorun vardi...uzun ugraslar sonucu sorunu cozmustikki...
    ocagin 26da en son yayinimi yapmistim,,bir daha paylastiklarim arkadaslarin adreslerine dusmuyor
    tabiki ne yaptigimi ...paylastigimi kimse gormuyor
    bu beni cok uzdu...ayarlarda hersey tamam...tumu acik bloglara
    yalniz bir ilgisi varmi bilemiyorum
    izliyenler geldi geri ondan sonra bu problemi yasadim
    ilgilenirseniz sevinirim
    simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Cihan Babacan;
      Bey merhaba; Tr uzantısı devam ediyor biliyorsunuz.Feedburner ayarlarınızı bir kontrol edin.Feed kotasını doldurduysanız yani xml sayfa boyutunu, yayınlarınız gitmez ve görülmez.Birkaç test yapın.Feed ayarlarınızda hata alıyor iseniz tekrar görüşelim.

      Sil
  22. bende uyguladım ve oldu.. çok kafama takmıştım, çok teşekkür ederim çok güzel bir paylaşım olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @azranın ipek saçları ;
      Merhaba, sorunu çözdüğünüze sevindim.Teşekkür ederim.

      Sil
  23. adnan bey,,,
    utanarak yaziyorum ...ama yazdiginiz yorumu goremiyorum
    hani bilgilendirmisiniz beni..
    cihan hanimdir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Cihan Babacan
      Hanım çok özür dilerim.Bayan olduğunuzu bilmiyordum.Sorunun cevabı yorumların altında daha fazlasını göster yazısına tıkladığınızda karşınıza çıkacaktır.Yorum fazla olduğundan devamı kısmını taşınıyor.Ayrıca çıkmam gerekliyor.Sorun devam ederse lütfen tekrar görüşelim ve sorunu çözelim.

      Sil
  24. Çok teşekkürler. Doğrusu ürkütücü görünüyordu.Hazırlık blogumda denedikten sonra cesaret edebildim. Her ikisinde de sonuç başarılı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Nihal Erpeden
      Hanım haklısınız ürkütücü ama geçerli bir sonuç.Bazı riskleri almak sorunları çözmemize yardımcı olabiliyor.Bu yazıyı yazarken 17 blog üzerinde test ettim. Reaksiiyon ve tepilerini izledikten sonra yayınladım.Test blogunuzda bakmanız çok doğal.Teşekkür ederim.

      Sil
  25. Yanıtlar
    1. @Nihal Erpeden
      Hanım merhaba; amacımız birçok arkadaşa bu konuyu duyurmak ve yardımcı olmak.Paylaşın tabi teşekkür ederim.

      Sil
  26. çok teşekkürler iyi oldu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fecir (evcimenkedicik) :
      Teşekkürler.

      Sil
    2. @fecir (evcimenkedicik):
      Çok sağolun, teşekkür ederim.Bu arada Dinamik blog'unuz hayırlı olsun.Menüde Dinamik Blogger ile ilgili birçok uygulama mevcut ilgilenirseniz bakın lütfen.

      Sil
  27. çok teşekkürler, iyi oldu

    YanıtlaSil
  28. Çok teşekkürlerr.. İşe yaradı.. :) Emeğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Seda Dinçer;
      Hanım sorunu çözmenize sevindim teşekkür ederim.

      Sil
  29. Allah sizden razı olsun! Günlerdir oturup kendi kendine değişmesini bekliyordum, sonunda pes edip neler yapabileceğime baktım ve bu yazıyla karşılaştım. Çok ama çok teşekkürler, çok hızlı ve kolay bir çözüm yolu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Fulden Kumsal ;
      Hanım merhaba;.Sorunuzu çözmeniz sizi ne kadar mutlu etti ise, inanın aynı mutluluğu sizlerden gelen değerli yorumlar ile bende yaşıyorum.Teşekkür ederim.

      Sil
  30. hayirli aksamlar adnan bey .
    ben yurt disindan blogerim türkiyeden degil adresimin sonu de ile bitiyor .kendi sayfama bakinca ben izleyicilerimi görüyorum
    ama ziyaretcilerim görmüyor ayni islemi uygulamalimiyim ?
    acikcasi cok fazla bilgim olmadigindan dolayi cesaret edemiyorum
    bilginize ihtiyacim var ..simdiden tesekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Allah ne verdiyse :
      Merhaba, hayırlı akşamlar, Şu anda Blog'unuza bakıyorum İzleyiciler Gadget'ini herhalde cesaretle çalıştırmışsınız.Çalıştığını görüyorum.Tebrik ederim.Şu anda ben görüyorum, göremeyen arkadaşların kesin tarayıcı güncellemesi yapması gerektiğini söylerseniz onlarda görebilirler.Bu yazıyı yazarken birçok test sonucu paylaştım.Bu nedenle güvenle önerebilirsiniz.Kritik konularda hiçbir yazımı test etmeden yayınlamıyorum.Tabi yinede dikaktle uygulamak gerekiyor.Çok uzun süre beklememek lazım.Hata mesajını alır almaz eski konuma geçmek gerekiyor.Değerli yorumlarınız için teşekkür eder başarılar dilerim.

      Sil
  31. Merhaba hocam, izleyici gadgeti tam olarak ne işe yarar? İzleyiciler açısından soruyorum bunu, bir bloga izleyici olunca ne olur? Birçok bloga izleyici oldum ama ne mail geliyor ne de bir bildirim. Sadece blogger panelime girerken o blog yazılarını görebiliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gregor hamza:
      Merhaba, gadget okuyucuların blogunuzu izlemeye yarayan bir araçtır.Yazılarını okumak ve takip etmek istediğiniz blogları takibe alıyorsunuz.Blog ayarlarınızı yapılandırmadı iseniz sistem çalışmaz.Posta hesabınıza gelen onayı kabul ederek onay vermeniz gerekir.Gadget verileri Feedburnerden yani RSS akışından çekerek blog paneli altına aynı zamanda gösterir.Blogunuza baktım hiçbiri yapılandırılmamış.Bu nedenle göremiyorsunuz.Abone ol gadgetini ekleyin.Feedburneri yapılandırın lütfen. Verdiğim bağlantıdan bilgi alabilirsiniz.
      http://guney59.blogspot.com.tr/search/label/FeedBurner

      Sil
  32. Teşekkür ederim ADNAN BEY, yine imdadıma yetiştiniz! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @VAZGEÇMELER USTASI :
      Teşekkür ederim.Kolay gelsin.

      Sil
  33. merhaba,
    bendeki sorun daha farklı. tahmin ediyorum pek çok kişi de aynı sorunu yaşıyor.
    GFC deki eski profil fotomu silip yenisiyle değiştimek istediğimde ne explorer ne mozilla ne de google chrome'da yeni foto eklenmiyor. hata veriyor. ha blogger profil fotosunu kullan deyince sorun kısmen hallolmuş oluyor. ama ben GFC ye eklemek istiyorum mevcut fotomu. mümkünatı var mıdır? teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @a.emin galip :
      Merhaba anladığım kadarı ile siz halen blogger ayarlarında kalmışsınız.Yani blogunuzu Google Plus ile entegre yapmanız gerekiyor.Bunu şöyle de farkedebilirsiniz.İsmini tıklayın, profile tıklayın her iki seçenekte blogger ayarlarınızı göreceksiniz.Buda Google plus ile işlme yapılmadığı gösterir.Blogger dişliden Google Plus geçişi yapın.Google Plus haakkımda yazısında resmini düzenleyin,GFC resminizde değişecektir.Teşekkürler.

      Sil
  34. Çok teşekkür ederim. Ben de blogumda bahsedip linkinizi vereceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilyum m :
      Hanım ilginize ve emeğe saygınıza ayrıca teşekkür ederim.

      Sil
  35. Çok teşekkür ederim bu yararlı bilgi için ben de sorunumu hallettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Esra Sevgi:
      Hanım yorum için teşekkür ederim.

      Sil
  36. Kaç saattir kafa patlatıyorum. :) Bir sürü şey denedim olmadı. İyi ki yazmışsınız. Bir dakika geçmeden hallettim. Ellerinize sağlık. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  37. Teşekkürler gerçekten de problem çözüldü :)

    YanıtlaSil
  38. Merhaba bende şimdi denedim oldu çok teşekkürederim anlatımınız için begonya35

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elifleben;
      Merhaba hayırlı olsun çok geç ulaşmışsınız.Ancak sonuç önemli.Kolay gelsin.

      Sil
  39. işlem tamam, teşekkür ederim...
    Erhan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Erhntly;
      Erhan Bey, yorum için teşekkür ederim.

      Sil
  40. Yanıtlar
    1. @Ömer Öztürk ;
      Bey yorum için teşekkür ederim.

      Sil
  41. Merhaba ya ben hic bisey yapmadan dorek gfc ye eklemeye calsitim maalesefe olmadi tekrar deneyin gibi bi yazi cikti sizin dediginizi yaptim yine cikti ben anlayamadim nolucak simd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Melike Ataman ;
      Merhaba GFC şu anda çalışıyor. Tam olarak yaşadığınız problem nedir?
      Blogunuzda bu gadgeti eklememişsiniz. veya ekleyip kaldırmışsınız.Tekrar deneyin lütfen.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.