Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Chrome masaüstü uygulama nasıl başlatılır?

Google Chrome masa üstü kaybolan uygulamaları nasıl başlatacağımızı görmüştük. Chrome masa üstü uygulamamız hiç kurulu değilse nasıl başl...

...

Google Chrome masa üstü kaybolan uygulamaları nasıl başlatacağımızı görmüştük. Chrome masa üstü uygulamamız hiç kurulu değilse nasıl başlatacağız inceleyelim. Bilgisayarımızda kurulu olan uygulamaların nasıl başlatılacağı hakkında verdiğim bilgiden sonra uygulamaları kaldırdım ve tekrar kurmak istedim. 



Açıkcası yarım saat başlangıç linkini bulamadım. Bu nedenle bilgisayarımızda hiç kurulu olmayan uygulamamızı sizlerinde kolayca kurabilmesi için blogumda bir kaynak oluşturmak istedim. Google Chrome uygulama başlatıcısını ilk defa bilgisayarınıza kurmak için yapılacak işlemleri aşağıda inceleyerek kurulumu başlatabilirsiniz.


Ayrıca bu yazımın ilerde sizlere de yardımcı olabileceğini düşünerek sık kullanılan dosyanızda bir yerde saklamanızı tavsiye ederim.

1. Google kimliği kullanan tüm uygulamalarda oturum açın.
2. Uygulamalarınızı, yer işaretlerinizi, geçmişinizi, şifrelerinizi ve diğer ayarlarınızı cihazlarınız arasında senkronize edin.
3. Uygulamalarınızı masaüstünden başlatın.
Google Masaüstü uygulamasını başlatmak için tıklayın ve kullanmaya başlayın.

2 yorum

  1. Hocam css kodlarını kaldırmışsınız. Sorun mu var? Bir şey mi deniyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sami bey merhaba sorun yok.CSS kodları çalışıyor.Arada bir değişiklik yapıyorum.Linkwithin eklentisinide zaman zaman çalıştırıp kaldırıyorum.Taşıdığı değerleri ölçdüğümde o kadarda işe yaramıyor.Bırakın henüz daha menüde yazılan etiketler bile okunmuyor. Bu nedenle o kadar da önem vermiyorum artık.Değer verildiği kadar değer veriyorum.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.