Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Cam Şişelerden Süs Eşyası Yapımı

Boş desenli güzel şişeleri çöpe atmadan değerlendirebilirsiniz. Günlük hayatımızda kullandığımız birçok desenli hoş şişelere raslamışınızd...

...
Cam Şişelerden Süs Eşyası Yapın
Boş desenli güzel şişeleri çöpe atmadan değerlendirebilirsiniz. Günlük hayatımızda kullandığımız birçok desenli hoş şişelere raslamışınızdır. Üzerinde birçok desen bulunan bu tür boş şişeleri değerlendirerek mumluk, bardak, çiçeklik, hatta içine mum dikerek evinizi aydınlatmada nostalsij ışıkta oturmak herkesin istediği bir zevktir. hayal gücümüzü biraz daha geliştirip, hazırladığınız bu şişeye toprak koyarak çiçek dikebilirsiniz.
Şişenin etrafını güzel örgülerle örüp desen açık kalacak şekilde yapay bir vazo olarakta kullanmanız mümkün. Tamamen hayal gücünüze dayalı birçok işlemde kullanmanız mümkün. Bayanların daha çok ilgi göstereceği bu 5 adımlık anlatım olan boş atık şişelerden harikalar nasıl yaratacaksınız aşağıda inceleyelim. Yazıyı beğendi iseniz yazı altında kaynak link’i vermek süreti ile blog’unuzda paylaşabilirsiniz.

Bu 5 kolay adımları izleyin ;
Adım 1 - Bulduğunuz boş hoş şişe görünümlü şişe üzerine tercihen pamuk iplikli emici özelliğe sahip ipi bir yada üç sargı yapın ve bağlayın.
Adım 2 - Bağladığınız ipi hafifce çıkarın bir kapa benzin yasa oje çıkarıcı oseton koyarak ipi ıslatın. Yangın ihtimaline göz önüne alarak lütfen dikkatli ve güvenli bir şekilde yapın.
Adım 3 - Şişeyi yatay bir şekilde tutarak çakmak ile yakın ve ekseni etrafında 15 sn ye kadar şişeyi yavaşca döndürün. Bir müdted sonra şişedeki catlamayı göreceksiniz. Lütfen güvenliğinizi ön planda tutmayı unutmayın.
Adım 4 - Çatlama sesini duyduktan sonra, soğuk su altına veya bir kaba buzlu su koyarak şişeyi suya daldırın. Şişenin kalan kısmının düştüğünü göreceksiniz.
Adım 5 - Şimdi kullanacağınız şişeyi alın ve su zımpara kağıdı ile şişe kenarlarını ovelleştirerek temizleyin.Elinizi kesmemeye dikkat ve özen gösterin. Kesilen cam kenarlarını daha profesyonel temizlemek isterseniz tanıdığınız bir optik gözlük camı yapımcısına rica ederseniz, gözlük cam temizleme makinası ile daha kullanışlı bir temizleme sağlayabilirsiniz.
Su zımparasını herhangi bir çisme bağlayarak daha sağlıklı bir çalışma yapabilirsiniz.

Yukarıda anlatılan konuya örnek olarak kesilen ve işlenen bardak şeklindeki resimleri yukarıda veriyorum. Bu arada bu şişeler bir reklam amaçlımı tam anlayamadım ama bizim amacımız süs eşyası olarak bir el sanatı yaratmak. Konuyu Digg Sosyal paylaşım sitesi aracılığı ile yapılan bir paylaşımda görerek sizlerinde hoşuna gideceğini düşündüm.
Umarım birçok insanın hoşuna gidecek bir çalışma olmuştur.
Kaynak : seriouslyforreal.com sitesinden alıntı yaparak sizlerle paylaştım.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.