Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Blog Yazılarınızın Altına Bizi Takip Et Eklentisi

Dinamik ve Klasik Blog yazılarınızın altında, Sosyal Paylaşım “ Bizi Takip Et ” eklentisini hiçbir kod kullanmadan,   URL linklerini de...

...
Blogger Yazılarınız altında Bizi Takip Et Eklentisi
Dinamik ve Klasik Blog yazılarınızın altında, Sosyal Paylaşım “Bizi Takip Et” eklentisini hiçbir kod kullanmadan,  URL linklerini değiştirerek, Blog’unuza ekleyebilirsiniz. Uygulamayı bitirdiğiniz de, her yeni yazı yazdığınızda eklenti otomatikman yazı altında çıkacaktır. Aşağıda gördüğünüz bir kodlama değildir. Html editörü ile hazırlanmış, yazı font’unun biçimlendirilmiş şeklidir.
Yazının bu hale gelmesi için, Google Dökümanlar ve Html editörü kullanılmıştır.
Siz sadece çerçeve içindeki yazılanları blog’unuzda anlattığım yere monte ederek
renklerle belirttiğim alanlara kendi linklerinizi yazacaksınız. Txt biçim yazıları da istediğiniz şekilde değiştirebilirsiniz.
CANLI DEMOSU şu anda izlediğiniz yazının altında görülmektedir.
Blogger Yazı Altında Bizi Takip Et Eklentisini nasıl yapacaksınız
1. Dinamik Blogunuzun yönetim paneline giriş yapın. Blogunuzu seçin.
2. Ayarlar ⇒ Yayınlar ve Yorumlar tıklayın
3. Kayıt şablonunu açın. Kod'umuzu yapıştırmadan önce aşağıda verdiğim, HTML kodu ile yaklaşık 5 tane alt alta kopya yapın.
4. <br>  bu kodu kopyalayın ve alt alta 5 ad yapıştırın.
<br> kodu yazı yazdığınız panelde ekleyeceğiniz kodun bir alt satıra kaymasını sağlar. Bu mesafeyi istediğiniz kadar kod ekleyerek arttırabilirsiniz.
5. Aşağıda verilen yazı fontunu kopyalayın ve <br> ‘nin hemen altına yapıştırıp blog’unuzu kaydedin.
6. Yapılan işlemi görmek için yeni yazı ekmesine tıklayın. Karşınıza biraz önce yapılandırdığınız eklenti gelecektir. Bundan sonra her yazı yazdığınızda bu eklenti otomatikman çıkacaktır.
7. Linkler üzerinde değişim yaparak istediğiniz sosyal paylaşım bağlantısını yapabilirsiniz.
Yukarıda anlatılan konunun daha iyi anlaşılması için video’yu izleyin
<span style="color: red; font-size: large;"><i>Bizi Takip Edin</i></span><br />
 
<span style="font-size: medium;"><i><a href="http://pinterest.com/guney59/" target="_blank">Pinterest</a> <a href="https://www.facebook.com/guney59paylasim" target="_blank">Facebook</a> <a href="https://twitter.com/guney59" target="_blank">Twitter</a></i></span><br />
 
<span style="font-size: xx-small;"></span>&nbsp;<span style="color: #cccccc; font-size: xx-small;">© by <a href="http://guney59.blogspot.com/" target="_blank">guney59</a></span><br />
 
<span style="font-family: Georgia, Times New Roman, serif;"><i><span style="font-size: large;">Aşağıda Yorum ve Sorularınızı Bırakın</span>.
</i></span><br />

4 yorum

  1. Hocam yaptığım çalışmalar da ki çok derin olmasa da bu tarz kodların sitelere küçük çapta da dll dosyalarını gönderdiğini saptadım çok dikkatli olmak gerekir.Belki de sadece google de kalmak daha iyiyimiş gibi geliyor.Çünkü facebook veya diğer sitelerin virüs yayması hiç güvenli değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sami eski
      Bey bu kod sayılmaz.Bunu Google dökümanlar ile kendim yaptım.Yani bir yerden almadım.İçinde de kodlama yoktur.Yazı font'u ve bağlantı linkinden ibaret.Diğer sitelere bende fazla güvenmiyorum.Bu nedenlede fazla kod yayınlamıyorum.İyice kontrol ettikten sonra kodlamaları veriyorum.

      Sil
    2. Hocam yazınızdaki kodu yanlış bulmuyorum siber konusun da bu tarz kodlar çok fazla duyarlı olabiliyor ki google'dan alınan kodlar ki siz de söylüyorsunuz güvenle kullanılabilir.Bunu ben de sizin sayeniz de fark edebiliyorum. Anlatmak istediğim;iletişim de google de kalabilmek çok fazla güvenli olabilir diye düşündüm.

      Sil
    3. @sami eski
      Evet bu konuda tam haklısınız.Google dan başkasını bende tanımıyorum.Google da hata olasılığı yok gibidir.Kuralları katıdır.Kod yazımına kadar izin verir ve denetler.Eğer birinden şikayet alırsa da ömrü billah daha Google yüzünü göremez.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.