Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Klasik Bloguna Facebook Hayran Kutusu Ekle

Blogger Klasik Blogunuzda Facebook ’un Sosyal eklentilerinden olan Hayran kutusunu ( Line Box ) Gadget yardımı ile Blogunuza ekleyebilirs...

...
Facebook Like Box
Blogger Klasik Blogunuzda Facebook’un Sosyal eklentilerinden olan Hayran kutusunu ( Line Box) Gadget yardımı ile Blogunuza ekleyebilirsiniz. Hayranlarınızın Blog sayfanızı beğenmesi sonucu, Sosyal Medyada yer alabilmeniz için yapılacak kısa işlemler nelerdir inceleyelim.
Facebook Hayran kutusunu (Like Box) eklemek için yapılacak işlemler :



CANLI DEMO

1. Facebook hayran kutusu kodunu hiç almadı iseniz,
Buradan Giriş yapın.
Tarayıcınız da yeni bir Facebook sekmesi açarak Facebook sayfanızı bulun ve sayfa linkini kopyalayın. Sayfanızı açtınız ve resimde görüldüğü gibi linki kopyalayacaksınız.


Facebook Sayfa linki

2. Sayfadan kopyaladığınız linki, giriş yaptığınız, Facebook sayfasında “Facebook Page URL “ yazan kısma yapıştırın. Sağda boş bir yere tıklayın.
Facebook sayfanızı göreceksiniz. Yapılandırmadan devam ediyoruz.
3. Kutuda “Facebook da bizi bulun” yazısının görülmesini istemiyorsanız, header yazısındaki tik’i kaldırın. sayfa içeriklerinizin uzunca görülmesini istemiyorsanız “Stream” tik’ini kaldırın. Bunları kaldırdıgınızda box kutusundaki değişimleri göreceksiniz.


Facebook Like Box Developers

4. İstediğiniz ayarları tamamladıktan sonra Ged Code butonuna tıklayın açılan kutucukta İframe sekmesine tıklayarak kodu kopyalayın.

Your Like Box plugin code

5. Blog paneline giriş yapın,
Yerleşim ⇒ Gadget Ekle ⇒ HTML/Javascript yazan kısmı açın
6. Biraz önce aldığımız Facebook İframe kodunu Gadget içine yapıştırarak, blogunuzu kaydedin.



Facebook Like Box Gadgetinize yapıştırın


Anlayamadığınız bir konu olduğunda yorum yazmakta çekinmeyin. Konuyu beğendi iseniz düşüncelerinizi belirtin.

20 yorum

  1. elinize saglik 2 3 gun once basladim bloglariniza girmeye ama cok yararli bilgilerle karsilastim cok sagolun siz ve sizin gibiler de olmasa nasil ogrenicez blog yazmayi elinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Mehmet ali kurt,
      Bey ; Blogunuz hayırlı olsun.Yorum için teşekkür ederim.Blog işlemlerinde takıldığınız yerleri yorumları kullanarak sormaktan çekinmeyin lütfen.
      Zevle yapacağınız birçok işlemi resimli ve videolu anlatımları takip ederek hızlandırabilirsiniz.Dünya üzerinde en iyi doslarınızdan biri de blogunuz.
      Görüşmek üzere.Kolay gelsin.

      Sil
  2. beğen butonu oluşturmaya çalıştım ama olmadı sanırım :(
    sayfama https://www.facebook.com/FacebookDevelopers burası eklendi gönderilerin altında g+1 face like butonu olaması gerekmez miydi neyi yanlış yaptım ?:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Tuba Tb
      Merhaba, beğen kodunuz olmuş.Develepor yani geliştiriciler yazısı tüm bloglarda mevcuttur.Bazıları o kısmı siler.Ancak blogunuz koyu olduğundan kod kısmında koyu ve açık seçenekleri mevcut,değiştirebilirsiniz.uygulama doğru olmuş.Facebook da g+1 yok. Like yani beğen yazısı var zaten. Gadgetlerinizden Google Plus G+ ve Follows eklentileride ekleyebilirsiniz.Bazı konuları daha çabuk bulabilmeniz için sağ tarafda açılan pencere içinde kategoriler dekmesini açın alt kısma doğru Google plus yazan kısma tıklayın.Farklı konuları buradanda araştırabilirsiniz.Diğer yol ise arama kutusuna kelime yazın enterlemeden bekleyin.İlgili yazılar çıkacaktır.
      Yorum için tekrar teşekkür ederim.

      Sil
  3. evet ben hatalı yapmışım düzelttim şimdi oldu :) teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Tuba Tb
      Hanım şu anda 4 kişi olmuş.Biraz önce 3 kişiydi.Sağlıklı çalışıyor. Başarılı bir blogcu arkadaş olacağınıza inanıyorum.Çünki bayağı azimlisiniz.Sosyal paylaşım butonlarını arama kutusuna addthis yazın çıkan sonuçlardan nasıl yapıldığını anlatan yazıları göreceksiniz.Bu eklentiyi kurduktan sonra diğer kurduğunuzu silin.O gadget pek sağlıklı olmayabilir.Pek de kullanılmıyor.Yorumunuz için tekrar tekrar teşekkür ederim.

      Sil
  4. evet teşekkürler ekledim ve diğerini sildim..Peki ben paylaşımların altına facebook için beğen butonunu nasıl ekleyebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Tuba Tb
      Hanım aşağıdaki linkde anlatım ve video görseli var.
      İncelediğinizde kesin uygulamayı yapacaksınız.Sorun yaşadığınızda bağlantı altına sorunu yazmanız yeterli olacaktır.Ayrıca popüler yazılar gadgetini üst kısma alırsanız çok daha güzel bir görünüm olur.Görüşmek üzere.

      http://guney59.blogspot.com/2012/10/addthis-share-gadgedini-bloguna-ekle.html

      Sil
  5. 2 sorum daha olacak.buradaki http://a1303.hizliresim.com/17/8/kutqx.png develepor kısmındaki renkleri nereden değiştireceğimi bulamadım yardım eder misiniz?
    2.sorum ise paylaşımlarımı gruplandırmak istiyorum mesela hikayeler bir grup olsun dini paylaşımlar biir grup olsun bunları nasıl ayırabilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Tuba Tb
      Hanım verdiğiniz resimdeki ayarları burdan
      http://guney59.blogspot.com/search/label/%C5%9Fablon?max-results=10

      Blogunuzda kategori ve menü yapmak için burdan
      http://guney59.blogspot.com/2012/01/24sayfalarla-menu-butonu-nasl-yaplr.html

      Yazılarınızın konusuna göre ayırdığınızda hangi konuyu kapsıyorsa devamlı aynı etiketi yazmanız o konu ile ilgili yazacğınız tüm yazıların aynı kategoridde toplanması sağlayacaktır. Biraz zor gibi gelebilir ama mantığı anladığınızda çok kolay olduğunu farkedeceksiniz.

      Sil
  6. http://guney59.blogspot.com/2012/10/addthis-share-gadgedini-bloguna-ekle.html

    bu linkte anlattığınız şeyi yaptım fakat tekrar kaldıramıyorum gadget olarak gözükmüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Emin Karakaya
      Bey gadget yazısı olarak gözükmez.HTML/JavaScrip yazar gadgetin başında.Bu yazının içindedir kodlarınız.Neden kaldırıyorsunuz.Hatalımı yaptınız ?

      Sil
  7. Teşekkürler faydalı bir site benimde bir sorum olacak hayran sayfam değilde blog sayfamın isminde ayrı bir facebook hesabı oluşturdum bunu sayfama koyamıyorum .yardım ederseniz sevinirim
    Minaybutikkurabiye.blogspot.com
    teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Minay Butikkurabiye :
      Merhaba, teşekkür ederim. Facebook da blogunuz için sayfa yaptınız yukarıda anlatılan bir sayfadır. Siz facebook sayfanızın linkini yukarıda anlatılan gibi yaptı iseniz iframe kodunu alıp Gadget ekle ve HTML/Javascrip gadgetine yapıştırın ve kaydedin.Herhalde yanlış anlamadım. Sorun yaşarsanız sorun hakkında tekrar görüşelim.Blog'unuza baktım ama göremedim.

      Sil
    2. http://minaybutikkurabiye.blogspot.com blog adresim facebook sayfamda https://www.facebook.com/minaybutikkurabiye ,gadgete bu şekilde girince boş çıkıyor benmi birşeyleri yanlış yapıyorum :(

      Sil
    3. @Minay Butikkurabiye
      Bu sizin zaman tüneli linkiniz.Bu nedenle çıkmıyor.Facebook sayfanızı açın ve taraıcıdaki linki girin deneyin.Facebook da iframe kodunu yaptınız mı.Yada bana sayfa linki gönderin ve email hazır kodu size gönderim..

      Sil
    4. Şunu bir deneyin lütefen
      https://www.facebook.com/100006649811551

      Sil
    5. @Minay Butikkurabiye
      Şu linkide inceleyin lütfen sayfa açma ile ilgilidir.
      http://guney59.blogspot.com/2013/01/facebook-sayfas-ac-sitene-kur.html

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.