Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Toplu güncelleştirme Windows 11 22000.346 (KB5007262) içerir yeni hızlı gülümsemeleri ve hata düzeltmeleri

Windows , İşletim sistemleri Toplu güncelleştirmesi : Windows 11 22000.346 (KB5007262) yeni hızlı gülümsemeleri ve hata düzeltmeleri. Micro...

...



Windows, İşletim sistemleri Toplu güncelleştirmesi: Windows 11 22000.346 (KB5007262) yeni hızlı gülümsemeleri ve hata düzeltmeleri.

Microsoft başlattı, yeni bir toplu güncelleştirme için Windows 11 beta sürümünü yayımladı kanalları önizleme. En son toplu güncelleştirme için Windows 11 var oda montaj 22000.346 (KB5007262). Ve son derleme içeren büyük bir liste, hata düzeltmeleri, iyileştirmeler ve yeni özellikler bir çift. Burada sen-ebilmek bulmak hakkında tüm toplu güncelleştirme Windows 11 22000.346.

Microsoft, geçen ay yayımlanan bir derleme 22478 için kanal geliştirme, yeni geri dönüşümlü gönderin. Şimdi güncelleştirilmiş smilies geliyor beta sürümü ve serbest önizleme. Yeni kümesindeki ifadeler açıklandı, temmuz ayında, geçen ay da katıldı geliştirmek. Açıkçası, yeni ifadeler yerine, eski, koleksiyon, yeni semboller, Emoji 13.1 dahil olmak üzere, yüz, bulutlar, kalp, yangın, uzay ile spiral gözleri ve çok daha fazlası.


Geçen listede düzeltme, Microsoft düzeltmeleri büyük bir liste, bilinen hatalar, son montajda Windows 11 22000.346 (KB5007262). Listede bir düzeltme olarak: — sistem yanıt vermiyor uyku modundan çıktıktan sonra bazı işlemcilerde sorun yaşandı Hyper-V sanal makine (VMBus) kullandığınızda, WSA, Linux, sistem donuyor açtıktan sonra Hyper-V ile ilgili bir sorun çıkarmadan uygulama simgeleri. bu «Başlat» menüsünü değiştirdikten sonra izinleri ile ilgili bir sorun çalışmayan iletken ve diğerleri. Kontrol düzeltmeleri tam listesi burada.

Montaj Windows 11 22000.346 (KB5007262) — hata Düzeltmeleri



  • Sorunu çözdüm bir etkisi işlevselliği cmdlet'i Appx PowerShell PowerShell 7.1 ve sonraki sürümleri.
  • Sorunu çözdüm, hangi nedeniyle bazı kullanıcılar görülen iletişim kutusu beklenmedik bir hata mesajı «kötü görüntü» başlangıçta.
  • Sorunu çözdüm neden olan ve arama diziniexe için yanıt vermeyebilir ameliyat sırasında devre dışı bırakmak ortamında uzak masaüstü.
  • Sorunu çözdüm bir etkisi açma işlemi SearchFilterHost.exe .
  • Destek ekledik iptal etmek için gün ışığından yararlanma saati, Cumhuriyet Fiji 2021 yıl.
  • Sabit sorunu olan bir cihaz ile bazı işlemciler artık cevap uyku modundan çıktığında.
  • Sorunu çözdüm başlatma COM wslapi.dll, olabilecek bir yol kesilmesi, iş arama işlemi.
  • Sorunu çözdüm lastik Hyper-V sanal makine (VMBus), bir sanal makine, Windows alt sistemi için Linux (WSL) bazen fazla bekleme süresi bağladığınızda disk. Bu sorun da başlatılmasını engeller yarar.
  • Sorunu çözdüm bir etkisi işlemek için bir hata kontrol modülü sistem belleği (SMMU) sonra bilgisayarınız hazırda bekleme.
  • Sorunu çözdüm, hangi nedeniyle sistem çalışmayı durdurdu açtıktan sonra Hyper-V.
  • Sorunu çözdüm, neden başaramadı otomatik olarak uygulamak için grup ilkesi nesneleri, bilgisayar başlatıldığında veya arka planda cihazlara etki alanındaki belirli bir işlemci.
  • Sorunu çözdüm, bir cmdlet Server Manager döndüren hata. Sonuç olarak, birçok kontrol ve yazılım tanımlı veri merkezi (SDDC) geçemiyor, yükleme sırasında ek özellikler.
  • Bir seçenek ekledik ayarları maksimum iletim birimi (MTU) internet protokolü sürüm 4 (Ipv4), bir az 576 arayüzü.
  • Sorunu çözdüm bir neden başarısız get-winevent, ve bir hata oluştu İletisi.
  • Sorunu çözdüm, neden doğru bir şekilde görüntülenmesi, bazı değişkenler yazı.
  • Sorunu çözdüm, çünkü hangi karakterleri göstermek yanlış açıyla kullanıldığında yazı tipi Meiryo UI ve diğer dikey yazı. Bu yazı sık kullanılan Japonya, Çin ve diğer Asya ülkeleri.
  • Özellik ekledik iletimini kolaylaştırmak için belirli veri tarayıcılar arasında.
  • Sorunu çözdüm yaşandığı bir iletişim kutusunu açtığınızda, Internet Explorer.
  • [GÜNCEL] sorunu çözdüm bir etkisi üzerinde bir otomasyon komut Internet Explorer COM. Daha fazla bilgi için, bkz: sık sorulan sorular fesih kullanımı masaüstü uygulamaları, Internet Explorer 11.
  • Sabit sorun, bir Internet Explorer çalışmayı durdurdu asla kopyalayıp yapıştırdığınızda, metin kullanırken giriş yöntemi düzenleyicisi (IME).
  • Sorunu çözdüm, hangi nedeniyle bazı uygulamalar artık cevap yazma. Bu sorun oluşur cihazlarda dokunmatik panel ile.
  • Sorunu çözdüm dağıtım dokunmatik yüzey klavye bir etkisi denetimleri WebView2 uygulamalarda Windows UI Library 3.0 (WinUİ 3).
  • Sabit bellek sızıntısı ctfmon.exe oluşan arasında geçiş yaparken farklı müşteri düzenlemek.
  • Biz güncelledik telefon numarasını etkinleştirmek için Windows bölgeler için olan yanlış bir telefon numarası.
  • Biz sabit, bilinen bir sorunu neden olan hata kodları 0x000006e4, 0x0000007c veya 0x00000709 bir bağlantı uzaktaki bir yazıcıya bağlayarak, paylaşılan bir sunucuda Windows yazdırma.
  • Sorunu çözdüm, bir затрагивала yazdırma aygıtı USB protokolünü destekleyen İnternet yazdırma protokolü (IPP) USB üzerinden. Bu sorun, izin vermez bu cihazlara USB yazdırma kurulumu tamamlamak.
  • Sorunu çözdüm, hangi nedeniyle bazı montajcılar USB Print rapor, onlar keşfetmek yazıcı sonra onu bağladım.
  • Sorunu çözdüm, sahip olduğu özellikleri bir İŞLETİM sistemi olabilir, yanlış yönlendirmek çağrıldığında, bing, microsoft-edge:.
  • Sorunu çözdüm ses sistemi, Windows, olabilecek bir yol kesilmesi, iş süreci audiodg.exe, bu neden geçici ses kaybı.
  • Sorunu çözdüm engellemiş sanal makineleri yazılım tanımlı ağ (SDN) yapılandırdığınızda, bant genişliği sınırlamaları VPN ile ortak инкапсуляцией yönlendirme (GRE).
  • Sorunu çözdüm, bir dönüş değeri GetCommandLineA () olabilir küçük harf bazı senaryolarda, bir geliştirici.
  • Sorunu çözdüm güncelleme ile bir birincil belirteç pack (PRT), bir meydana, kullanıcıların VPN oturum kullanarak Windows Hello iş için, ne zaman bir VPN bağlantısı çevrimdışı. Kullanıcılar beklenmedik istekleri kimlik doğrulaması için ağ kaynakları üzerinde yapılandırılmış olan bir frekans, bir kullanıcı oturum açma (SİF) Azure Active Directory-koşullu erişim.
  • Ekledik bir mesaj olduğunu belirten bir kuruluş ilkeleri yönetir, gizlilik ayarları kullanıcı konumu. Bu ileti, zaman gizlilik ayarlarını grup ilkesi tarafından yönetildiği bölümünde açıklanan bağlantıları Yönet bileşen işletim sistemi Windows 10 ve Windows 11 hizmetlerine, Microsoft.
  • Sorunu çözdüm etkileyen bir kimlik bilgisi sağlayıcısı Fast Identity Online 2.0 (FİDO2) önler ve görüntüleme alanları, PIN kodunu girmek.
  • Sorun düzeltildi, bir Application Control Windows Defender yanlış karşılaştırıldı sürüm numaraları iki dosya.
  • Gelişmiş özellikleri Microsoft Defender için Bitiş noktası algılama ve перехвату ransomware programı ve karmaşık saldırıları.
  • Sorunu çözdüm olabilecek bir yol başlatmak için Windows Mixed Reality donanımlı bir kulaklık. Bu sorun, bile devre dışı «seçeneğini Çalıştırmak portalı karma gerçeklik, zaman, varlık sensörü benim kulaklık algılar, ben bunu giyiyorum».
  • Sorunu çözdüm ses bozulma, bir затрагивала çevre birimleri, ses, Xbox One ve Xbox Serisi vardı ve bunları kullanırken uzaysal ses.
  • Sorunu çözdüm, neden AltGr tuşu çalışmıyor, çalışıyorsa uzak masaüstü istemcisi veya bir RemoteApp devre dışı bırakıldı.
  • Sorunu çözdüm, bir düzenleme düğmesi ve pil simgesi hızlı ayarlarında, zaman zaman kayboluyordu.
  • Sorunu çözdüm etkileyen düğmesine Focus Assist bildirim alanında ve vermiş kullanılabilir adına bir ekran okuyucusu için.
  • Biz güncelledik çeşitli yönleri emoji Windows. Bir parçası olarak tutarlı ve sürekli bir çalışma yaptık ve aşağıdaki gelişmeler için bu sayı:
    • Tüm suratlar yazı tipi Segoe UI Emoji güncellendi tarzı ifadeler Akıcı 2D.
    • Etkin Emoji desteği 13.1 olan:
      • Güncel sözlük smiley
      • Arama yeteneği eklendi Emoji 13.1 desteklenen tüm dillerde.
      • Yükseltilmiş paneli Emoji ve ark., Şimdi sen-ebilmek girmek ifadeler kendi uygulama.
  • Sorun giderildi etkileyen sayısını gösterir okunmamış bildirim; bazı sayılar görünmez çemberin merkezi, bildirim alanında.
  • Sorunu çözdüm bir etkisi ve «Başlat» menüsünde yüklediğinizde çok sayıda uygulama ve ekran çözünürlüğünü. Uygulama adları görüntülenir, menü «Başlat», ama uygulama simgeleri eksik. Bu güncelleştirme, aynı zamanda güvenilirliğini artırmak için «Başlat» menüsünü kullandığınızda, ek monitör senaryolarda karma çözünürlüğe sahip.
  • Sorunu çözdüm neden olan titreme vurgulu simgeleri görev çubuğunda; bu sorun oluşur, eğer uygulanan yüksek karşıtlık teması.
  • Biz güncelledik klasör adı Ease of Access menüsünde «Başlat» «Kullanılabilirlik», bu nedenle, bizim standart adlandırma Windows 11 (özgün sürüm).
  • Sorunu çözdüm, bir затрагивала kullanıcılar Microsoft Narrator, onlar seçilmiş ayarları Braille kağıdı.
  • Değiştirdik ekran rengi mavi, cihaz çalışmayı durdurur veya bir hata oluşur durağı, Windows'un önceki sürümlerinde olduğu gibi.
  • Sorunu çözdüm, hangi nedeniyle bazı uygulama simgeleri listesinde «Tüm uygulamalar, start-up» обрезались aşağıda ekran çözünürlüğü değiştirdikten sonra.
  • Sorunu çözdüm, hangi nedeniyle belirli koşullar altında odak dikdörtgeni klavye gözükmüyor görünümünü kullanıyorsanız, görev, Alt-Tab veya Snap Assist.
  • Sorunu çözdüm etkileyen bir uygulama sağlayan, öğeler için kısayol (kısayol menüsü), windows explorer'da bağlam menü masaüstü. Bu sorun, bu uygulamalar, dizinler veya dizinlere \ arka plan kayıt.
  • Sorunu çözdüm otomatik olarak удаляла sırpça (latin) dil, Windows görüntü aygıtı.
  • Sorunu çözdüm, bir отображала yanlış arka plan için bir simge iFLY Simplified Chinese IME bildirim alanında.
  • Sorunu çözdüm, bir altındaki dokunmatik klavye seçeneğinin bir boşluk, ne zaman kapalı zaman klavye kullanıcı arayüzü teklifleri genişletti.
  • Biz sabit bir güvenilirlik sorunları nedeniyle değil görüntülenmesi bağlamsal menü gezgini ve masaüstü. Bu sorun genellikle oluşur, karar verirken kullanmak için tek bir tıklama bir öğeyi açmak için.
  • Ekledik seçmek için bir seçenek olup olmadığını otomatik olarak dahil Focus Assist sonra ilk bir saat içinde Windows update bileşenleri.
  • Gelişmiş animasyon görev çubuğundaki simgeleri.
  • Sorunu çözdüm güvenilirlik kilit ekranında bir etkisi metin göstermek ağ durumu.
  • Çözdüm sorunu ile ses kontrolü etkileyen Bluetooth ses aygıtı.
  • Sorunu çözdüm neden olan bir windows gezgini donuyor pencereyi kapattıktan sonra explorer.
  • Sabit bir sorun olduğu için bazı videoları göstermek için yanlış bir gölge altyazı.
  • Sorunu çözdüm, bir dergi sayfasında, güncelleştirmeleri Windows app «Ayarlar» seçeneğinin toplam sayısı sıfır (0) güncellemeleri için her bir kategori varsa, listelenen güncellemeleri.
  • Sorunu çözdüm yaşandığı bir başlangıçta 32-bit uygulamaları 64-bit Windows sürümü 11. Eğer aradığınız NetServerEnum (), bir hata döndürebilir 87 veya hata 1231.
  • Sorunu çözdüm, bir cihazı çalıştırmak ve yanıt vermeyi durdurdu nedeniyle API çağrıları lisans.
  • Sorunu çözdüm bir istemci, ağ, Windows dosya sistemi (NFS), bir ... ... bir engel, dosyayı yeniden bağlandıktan sonra NFS paylaşım. Bu sorun oluşur, eğer yeniden adlandırdığınızdan dosya gezgini'ni kullanarak, ama oluşmaz, eğer yeniden adlandırdığınızdan dosyasını komut satırını kullanarak.
  • Sorunu çözdüm, bir flash disk, SD kart gibi bazı USB sürücüler, gösterilmez kullanıcı arayüzü, birleştirme ve optimize etmek için sürücü.
  • Sorunu çözdüm neden olabilecek bir durdurma hatası volmgr.sys silerseniz, birim.
  • Sorunu çözdüm bir etkisi NTFS açıldığında bir günlük sıra numarası pack (USN). NTFS gerçekleştirdiği gereksiz eylem her zaman gerçekleştirir yazma işlemi performansını etkiler g / ç.
  • Biz olay onunload oluşturmak için pop-up modunda Microsoft Edge Internet Explorer.

Eğer seçtiğiniz kanal, Beta ya da Release Preview programı ön değerlendirme Windows 11 alacak yeni bir güncelleme Windows 11 Build KB5007262 bilgisayarınıza. Siz sadece gidin « Ayarlar»> «Windows update»> tıklayın «güncellemeleri Kontrol». Ve bir güncelleştirme yükleyin bilgisayarınıza.


Kaynak:https://clickthis.blog/nakopitelnoe-obnovlenie-windows-11-22000-346-kb5007262-soderzhit-novye-bystrye-smajly-i-ispravleniya-oshibok/.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.