Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Arama motorları için görüntüleri optimize etme-Blogger-Seo

Görüntüler web tasarımında önemli bir rol oynamaktadır. Sitenize ana fikirleri ve düşünceleri ifade etmekte yardımcı olması için estetik bir...

...
Görüntüler web tasarımında önemli bir rol oynamaktadır. Sitenize ana fikirleri ve düşünceleri ifade etmekte yardımcı olması için estetik bir itiraz eklemek değil sadece. Satın alma alışkanlıklarını etkileyebilir, dikkat çekebilir ve siteniz hakkında Müşteri üzerinde kalıcı bir izlenim yaratabilirler.

Görüntüler
web tasarımında önemli bir rol oynamaktadır. Sitenize ana fikirleri ve düşünceleri ifade etmekte yardımcı olması için estetik bir itiraz eklemek değil sadece. Satın alma alışkanlıklarını etkileyebilir, dikkat çekebilir ve siteniz hakkında Müşteri üzerinde kalıcı bir izlenim yaratabilirler.

Sonuçta, bir resim bin kelimeye bedeldir. Güzel görselleri, nefes kesen görüntüleri ve göz kamaştırıcı grafikleri ile Avatar'ın gişede bu kadar başarılı olması şaşırtıcı değil. Ancak Google gibi arama motorları Avatar hakkında ne düşünür? Google'ın bir görüntüyü nasıl görüntülediğini analiz ederek başlayalım:

  • Alt öznitelik: Google ve diğer arama motorları, görüntüler söz konusu olduğunda görme engellidir. Bu nedenle, görüntünün açıklamasını okumak için alt özniteliğine bakarlar. Sevimsiz bir sırıtışa sahip bir adamın resminiz varsa, alt özniteliğinin içine “sevimsiz bir sırıtışa sahip bir adam” koyun. Görüntünün ne hakkında olduğunu özetlemeye çalışın; yine de aşırıya kaçmayın. Bu sadece arama motorlarına yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda görüntüleri devre dışı bırakan veya metin okuyucuları kullanan ziyaretçiler için de yararlıdır. Not: alt özniteliği genellikle, ancak yanlış, “alt etiketi”olarak adlandırılır.
  • Dosya adları: açıklayıcı bir dosya adı kullanın. Dosyanızın adı ise " 0001.jpg", daha sonra arama motorları neyi temsil ettiğini bilmiyor. “Erkek-sevimsiz-sırıtış " olması çok daha iyi.jpg " bir dosya adı olarak. Alt özelliklerinde olduğu gibi, kendinizi kaptırmayın. “Aptal görünümlü-erkek-sevimsiz-dişlek-sırıtış " gibi uzun bir dosya adına sahip olmak.jpg " kötü bir fikir. Ayrıca, bir dosya adındaki kelimeleri alt çizgi yerine bir çizgi ile ayırmak iyi bir uygulamadır.
  • Alaka düzeyi: web siteniz için ilgili görüntüleri kullanmalısınız. Arama motorları, görüntü etrafında kopyala/metin incelemek ve yakından iki birbirleri ile nasıl bir ilişki görüyor. Araba cilası satıyorsanız, bir goril görüntüsüne sahip olmak arama motorlarını atacaktır. Müşteriler bu şakayı anlayabilir, ancak arama motorlarının mizah anlayışı yoktur.
  • Anahtar kelimeler: artık alt öznitelikleri ve açıklayıcı dosya adlarını bildiğinize göre, anahtar kelimeleri kullanmayı deneyin. Anahtar kelime olarak “ucuz araba cilası” kullanıyorsanız, bu anahtar kelimeyi araç cilası resminizin dosya adına ve alt özniteliğine takın. Arama motorları gerçek metne resimlerden daha fazla önem verse de, görüntüleri optimize etmek iyi bir uygulamadır. Bu şekilde, arama motorları resminizin ne hakkında olduğunu anlayabilecek ve organik arama sonuçlarında sayfa sıralamanız artacaktır.
ancak Avatar'a geri döndüğünüzde, Google bunu beğenecek mi? Belki alt başlıkları olsaydı.


Kaynak:http://www.bloggerwidgetgenerators.com/2017/10/optimising-images-for-search-engines.html.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.