Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Firefox Quantum internette bambaşka hızlar yakalatacak! Chrome’dan 2 kat hızlı mı olacak?

En çok kullanılan internet tarayıcıları arasında yer alan Firefox'un yeni sürümü Quantum adıyla geliyor. Firefox Quantum'...

...


En çok kullanılan internet tarayıcıları arasında yer alan Firefox'un yeni sürümü Quantum adıyla geliyor. Firefox Quantum'un Google Chorme'dan iki kat daha hızlı olduğu iddia ediliyor. İşte Firefox Quantum hakkında detaylar...
Firefox Quantum hakkında çıkan detaylar internet kullanıcılarını heyecanlandırdı. Ciddi bir internet hızı artışı vaadeden Firefox Quantum, Rust ile kodlanan yeni CSS motoru da yükleme sürelerini artırmak için birden fazla çekirdek kullanmakta.

Firefox Quantum Özellikleri neler?


Photon kullanıcı arayüzüne sahip yeni Firefox, gücünü baştan aşağı yeniden oluşturulmuş ve modernize edilmiş motorundan alıyor. 57 sayısının değişimin büyüklüğünü karşılamadığına karar veren Mozilla, bu sebeple isim ve logoda da değişikliğe gitmiş. Firefox 52 ile kıyaslandığında Quantum iki kat daha hızlı olarak karşımıza çıkıyor. Bileşenleri ve haliyle tarayıcı daha hızlı hale getirmek için Rust dilikullanılmış. Firefox geçmişten günümüze görevleri tek işlemci çekirdeği ile yürütürken, artık birden fazla çekirdeği kullanıyor.

Xp ve Vista kullanıcıları için kötü haber:

Mozilla, Firefox web tarayıcısının Windows XP ve Windows Vista için desteğini tamamen sonlandırma kararı almış durumda.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.