Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Blogger’a Eklenen Yeni Pinterest İconu

Klasik Blogger kumanda paneli blog kayıtlarında görülmeyen, ancak ana sayfa sosyal yazı paylaşım butonları arasına yeni eklenen Pinteres...

...
Klasik Blogger kumanda paneli blog kayıtlarında görülmeyen, ancak ana sayfa sosyal yazı paylaşım butonları arasına yeni eklenen Pinterest paylaşım icon eklentisi. 19.02.2014 tarih ve sabah 05.00 sularında klasik blog sosyal paylaşım iconları ile yazı paylaşımı yapmak istediğimde, paylaşım iconlarının yanına, yeni Pinterest butonunun eklendiğini farkettim. Önce AddThis paylaşım iconları ile bir karışıklık olduğunu zannederek, kumanda paneli blog kayıtlarına baktım. Ancak blog kayıtlarında Pinterest butonunu göremedim.
Ana sayfa içerik yayınları altında bulunan Sosyal paylaşım butonları yanında artık yeni Pinterest yeni paylaşım icon eklentisi görülüyordu. Her zaman olduğu gibi Blogger çalışmalarının devam etmesi beni inanılmaz derecede mutlu etti. Umarım bu ekletiyi sizde seveceksiniz. Üzüldüğüm diğer taraf ise henüz Dinamik bloglarda bu eklentinin olmadığıdır. Herhalde yakın zamanda tüm bloglarda uygulanmaya başlayacaktır. Yeni Pinterest butonumuz hayırlı olsun.

8 yorum

  1. Güzel haber, kaç gündür blogumdan pinleyemiyordum. İnşallah işe yarar, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Elif'in Terazisi :
      Hanım merhaba,şu anda kullanıyorum çalışıyor ve problem yok.Tabi klasik blogda henüz Dinamik için zahmet buyurmadılar geliştiriciler.hayırlısı, teşekkür ederim.

      Sil
  2. Merhaba Adnan Bey sitenizden bir çok yeni şey öğrendim. Nette de araştırdım ancak bulamadım, benim blog sayfam açılmadan önce Atatürk resmi çıksın istiyorum. Böyle bir eklenti mümkün müdür?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Hazel Çelik:
      Hanım blog ana sayfasından önce bir karşılama sayfası var ancak bu konuda henüz bir yazı yazmadım.Bek kullanılmıyor dite de açıkcası fazla uğraşmadım.Bu önce görülen sayfa adına intro sayfa deniliyor.Müsait bir zaman içinde yazıyı hazırlarım. Ancak Blogger İntro sayfa olarak da aratırsanız belki bulabilirsiniz.Yinede yazıyı ben hazırlayacağım.Güzel bir düşünce bu düşüncenizden dolayı ayrıca teşekkür ederim.

      Sil
    2. Merhaba intro ekledim ancak sadece resim olsun istedim altında yazısı da vardı ancak 10 kasım için düşünülmüş intro o yüzden sildim tekrar.
      Ana sayfa köşede durursa hep görünür diye düşündüm.

      Sil
    3. @Hazel Çelik:
      Merhaba, Blog'unuzu gördüm güzel olmuş.İntro eskiden çok kullanılırdı.Şimdi o kadar sık kullanılmıyor.Ancak güzel bir uygulamadır.

      Sil
  3. merhabalar . ben yeni yeni blog açtım .ve bazı konularda zorlanıyorum . çoğu blog da sağ tarafta bloglovin ,g+following ve benzeri bağlantılar var . ben bunları nasıl yapacağımı bilmiyorum . birde bloğu takip etmek isteyenlerin gmail hesabı olmasımı gerekli . bu hesabı olmadan takip edilme olanağı ,butonu varmı ? ve şu an benim bloğum takip etme butonu kullanılabiliyormu ? bunları pek çözemedim .biraz araştırdım ama çözemedim . şimdiden teşekkürler . (bloğum toplumsal değeri olan deneme ve makaleler içermektedir )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Sefa Sener:
      Yeni blogunuz hayırlı olsun.Henüz işin çok başındasınız.Bayağı yazı okuyarak ilerlemeniz lazım.Aşağıda verdiğim linki açın ve sayfayı en alt kısma alarak ilgili konuları incelemeye başlayabilirsiniz.Örnek blogger ayarlar, menüye baktığınızda tıklayarak bilgi alabilirsiniz.Okuduğunuz konularda anlamadıklarınızı yorumlarda sorarak ilerleme kaydetmeye bakın.Örnek: arama kutusuna abone yazın enterlemeden bekleyin veya feedburner, açıklamaları göreceksiniz.Bu şekilde birçok yazıya ulaşarak daha hızlı ilerleyebilirsiniz.
      http://guney59.blogspot.com.tr/search/label/Blog%20Yol%20Haritas%C4%B1

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.