Web Mülkü kodu Ekleme ve Düzenleme

Analytics Web Mülkü Kimliği
Blogunuza web mülkü kodu nasıl eklenir, izleme kodunu nasıl bulurum. Google web yöneticisi merkezi 'ne giriş yapıyoruz.Sitemizi ilk defa kurduysak açtığımızda otomatik olarak kayıtlara ekleniyor.Sitemizin adını arıyoruz.Sitemiz eklenmiş ve bir sorun olmadığını yazıyorsa. Google Analytics sitesine gidiyoruz.Görüntüleri resimde verilmiştir.
Google Analytics sitesine üye olmadıysanız üye olmanızı tavsiye ederim.İlgili bültenleri
alarak kendinizi geliştirebilirsiniz.Giriş yapıyoruz.Karşımıza Analytics Hesapları Sayfası çıkıyor.Bu alanda web mülkü olarak daha önceden kayıtlı siteleriniz varsa site mülk kodları ve web sitenizin isimleri görülüyor.

Şimdi sağ üstte görülen dişli çarka tıklıyarak giriş yapıyoruz.Yanda resimde görülüyor.
Yeni bir hesap oluştur diyoruz.Bilgilerimizi giriyoruz.Hesap adı kısmına kurduğunuz sitenin başlık adını verebilirsiniz.Örnek benim deneme amaçlı yaptığım blog'umun adı Deneysel Blogum ben bu yazıyorum, site URL sini yazıyorum.Saat ayarları pasifik ellemiyorum.Sözleşmeyi kabul ediyorum.Zaten bu işlemleri yaparken herşeyi kabul etmiş oluyoruz.Şirketler ayrı bir birim olarak çalıştığından, haliyle kendine özgü bir sözleşmesi olması gerekiyor.

Gerekli olan bilgileri girdik.İzleme kodu olarak bize bir kod verdi ve bu kodu sitemizde HTML kodunun neresine yapıştırılacağı bilgisini verdi.Alt kısımda da uygulamalarımızı kaydediyoruz.Artık işimiz bitti şimdi kontrolleri yapmamız gerekiyor.Doğru mu yaptık diye.Bakacağız diymi ? Aldığımız kodu ; etiketinin üstüne yapıştırıyoruz.
Aşağıdaki kod'u CRTL+F ile şablon içinde aratın ve </head> kapanış kodunun hemen üstüne aldığınız kodu ekleyin.
Web mülkü kodu yapıştırılacak alan
Kod yapıştırdıktan sonraki görüntüsü :
Google analytics web mülkü görüntüsü
Site sayfamızı açıyoruz.Sayfada iken mausumuza sağ tıklıyor ve sayfa kaynağını göster diyoruz. Açılan sayfaya geçiyoruz. Burada UU veya XX yada YY gibi harflerle başlayan kodlar sizin web sitenizin kodu oluyor. Artık siteniz Google Analytics tarafından izleniyor demektir.

Kodu ararken zorlanırsanız Ctrl + F kısayolu ile açılan, arama kutusuna yukarda sarı renkte belirttiğim "ga.js" yazarak aramayı hızlandırabilirsiniz.
Bir hatırlatma daha UA ............-1 yazan kısmı şahsıma ait olduğu için sildim. Bu kısımdaki kod sizin kodunuz oluyor.Kısaca anlatmaya çalıştım herhalde faydalı olmuştur.Kolay gelsin.
NOT: UA - Uzantılı kodunuzu blogunuzda Ayarlar> Diğer sayfa aşağıya kaydırın Web Mülkü yazan yere yapıştırın. Yukarıda ilk resimde gösterilmektedir.

Menübar

Kategoriler⏩

Daha fazla göster

Bu blogdaki popüler yayınlar

Paint Net ile Resim arka plan Görüntüyü Şeffaf Yapma

Windows 10 Denetim Masası Komutlarına Kısa Yoldan Ulaşma

Windows İşletim Sistemi 32 Bit ve 64 Bit Arasındaki Fark

Blogger Açılır Menü Oluşturma

Facebook Candy Crush Saga Oyunu Çalışmıyor Çözüm

Paint ile Resim Boyutlandırma Seo

Windows 10 ve 8.1’de Oturum Parolasını Kaldırma

Aynur Nur - Acı Kaybımız

Windows Update 80240016 Hatasını Düzeltme

D-Smart Web İnternet Bağlantı Sorun ve Çözüm Ayarları