TikTok, Fragman İzleyip Sinema Bileti Alabilmeyi Sağlayan Yeni Özelliğini Tanıttı TikTok, kullanıcıların uygulama aracılığıyla sinema bileti...
TikTok, Fragman İzleyip Sinema Bileti Alabilmeyi Sağlayan Yeni Özelliğini Tanıttı
Kısa video formatlı TikTok, dünyanın en popüler sosyal medya platformlarından biri olmaya devam ediyor. Yakın zamanda ‘Beğenmeme’ ve ‘Fotoğraf Modu’ gibi yeni özellikleri ile karşımıza çıkan dev platform bugün de canlı yayınlarda dilenen Suriyelilerden elde ettiği gelirle gündeme gelmişti.
TikTok, şimdi ise yeni bir özelliği platforma getireceğini duyurdu. Şirket, markalar ve reklam odaklı yaptığı duyurularda, ‘Showtimes’ isimli yeni özellikle birlikte kullanıcıların uygulama üzerinden sinema bileti alabilmesini sağlayacağını ifade etti..
Fragman izleyen kullanıcılar, bilet alma imkânına sahip olacak
Platform, seçkin film stüdyolarına ‘Showtimes’ ismi verilen araca erişim sunacak. Bununla birlikte kullanıcılara fragmanlar gösterilebilecek, ardından da filmlerin gösterim saatleri ve yakınlarda bulunan sinemalar ile ayrıntılar sunulacak. Buna ek olarak bilet satın almaya olanak tanıyan bir sitenin de bağlantısına ulaşılabilecek. Bu şekilde kullanıcılar, bir fragmanı izledikten sonra o yapıma ait sinema bileti alabilecek.
TikTok, kullanıcılarının %52’sinin yeni bir dizi, film veya oyuncu hakkında bilgi edinmek için uygulamayı kullandığını söylüyor. Bir reklamı veya fragmanı görenlerin dörtte birinin ise bilet almayı tercih ettiği aktarılıyor. Platform, yeni özelliğiyle birlikte tüketicilerin bilet almasını kolaylaştırmak istediğini belirtiyor.
Showtimes özelliği şu an için Amerika Birleşik Devletleri’nde anlaşmalı stüdyolar tarafından kullanılabiliyor. Diğer ülkelere gelip gelmeyeceği ile ilgili ise herhangi bir bilgi bulunmuyor.
TikTok’a gelen diğer yeni özellikler
TikTok, bunlar dışında birkaç yeni özelliği de uygulamaya getirdiğini ifade etti. Buna göre mobil oyun şirketleriyle iş birliği yapan içerik üreticileri insanların oyunları indirmesine yardımcı olmak için söz konusu oyunların iOS ve Android bağlantıları eklemesine olanak tanınacak. Ayrıca içerik üreticileri, bir videoda sergiledikleri hizmet veya ürün hakkında daha fazla ayrıntıya yönelik linkleri yorumlar kısmına sabitleyebilecek.
Öte yandan dikkat çeken bir diğer özellik ise Profile Kit. Bu, kullanıcıların hesaplarını bazı üçüncü taraf uygulamalara bağlamasına ve buralarda videolarını sergilemesine olanak tanıyacak. Bu girişim kapsamında yapılan ilk ortaklık, sosyal medya bağlantılarınızı tek bir yerde sunmanızı sağlayan Linktree. Kullanıcılar, Linktree sayfalarında bazı TikTok videolarını gösterebilecek.
Kaynak: https://newsroom.tiktok.com/en-us/tiktok-world-2022
Hiç yorum yok
Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.