Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Google Chrome Günceleme 33.0.1750.117

Google Chrome tarayıcı 33.0.1750.117 m, yeni sürüm güncellemesine geçti. Bilgisayar tarayıcınızın otomatik sürüm güncellemesini kontro...

...
Google Chrome tarayıcı yeni sürüm güncelemesi
Google Chrome tarayıcı 33.0.1750.117 m, yeni sürüm güncellemesine geçti. Bilgisayar tarayıcınızın otomatik sürüm güncellemesini kontrol edip, yeni sürümü kullanabilirsiniz. Bilgisayarımızın sağlıklı çalışması için, işletim sistemi yeni sürümlerini kontrol ederek daha hızlı ve istikrarlı olmasına dikkat etmek zorundayız. Günlük yaşantımızda tarayıcılar en çok kullanılan araçlar olduğu unutmamak gerekir.
Geliştiriciler tarayıcı güncellemelerini, yeni bir uygulama ekleme veya eksik bir uygulamayı düzeltmek amacı ile devamlı yeni sürümler ile güncellerler. Yeni sürüm ve versiyon güncellemelerini rakam ve harflerden anlayabiliriz. Google Chrome tarayıcınızı ayarlar kategorisi, Google Chrome hakkında sekmesine tıklayarak yeni sürüm veya yeni versiyonu güncelleyebilirsiniz. Google Chrome tarayıcı kullanmanın zevkini yaşayın.
Google Chrome Tarayıcı Sürüm Bilgileri nelerdir?

19 yorum

  1. Adnan Bey merhaba,
    Bloğumda, ücretli üyelik ve abonelikler için nasıl bir yol izlemeliyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @önder öner:
      Bey merhaba, Blogger üyelik sistemini anladım da ücretli üyelik diye birşey duymadım.Blogger sistemi genel yapısı itibari ile herkese açıktır.Kapalı bir sistemde ne kadar okuyucu bulabilirsiniz ki?Şahsen ben böyle bir blog sistemine bakmadan geçerim.Hatta üyelik sistemini hiç tavsiye etmem.

      Sil
    2. yanıtınız için teşekkürler, bu ücretli üyelik, micro ücretlendirme, markalaşma ile ilgili, bir tür sahiplenme
      stratejisi..İktisadi teknik bir konu.....
      ücretli üyelik sistemi için, ne yapmalıyım...Cevaplarsanız yada yönlendirebilirseniz sevinirim, kolay gelsin ......Önder Öner

      Sil
    3. Önder bey merhaba. Öncelikle değerli sorunuz için teşekkür ederim.Bugüne kadar ücretli üyelik blogger sistemine raslamadım.Bu konuda bir açıklamada mevcut değil.Bu konuyu Blogger yardım forumlarında açıklıyoruz.Sizi yönlendirebileceğim bir link maalesef bilmiyorum.Ancak konuyu bende araştıracağım kesin.Mutlaka bir script ile bu işlem yapılabilir.Ancak, blogu kapalı abone sistemine çevirerek kısa bir metin bağlantısı ile paypal veya farklı bir ödeme sitemi kullanılabileceğini düşünüyorum.Yani yönlendirme sonucu okuyucu talep miktarını belirleyeceğiniz sistem ile ödeme yaparak bloga giriş gibi.En azından bir başlangıç olabilir.

      Sil
    4. Adnan bey, değerli zamanınızı alıyorum, fakat , kapalı devre sistemine,
      ayarlar bölümünden çeviriyorum,metnin ve metin bağlantısının nasıl olacağını bilemiyorum... Aşamaların nasıl olacağını izah edebilirmisiniz....

      Sil
    5. Önder bey, rica ederim hiç sorun değil zevkle cevaplıyorum.Yorum konusunda çok hassasım ve geç cevap yazmak beni bunaltıyor.Yani tam tersi.Sorunuzu bir intro açılış safası ile giderebiliriz.Ancak bunu test blogunda denemem ve ondan sonra size emin olarak önermem gerekir.Bir müddet tanırsanız konuyu yazıya dökeceğim.En azından diğer arkadaşlarada faydalı bir çalışma olur.Teşekkür ederim.Görüşmek üzere.

      Sil
    6. Önder bey merhaba; Blogger ücretli sistem kullanılamıyor.Yabancı blog, forum ve yazılarıda inceledim.Google içerik polikalarına aykırı bir durumdan olsa gerek şu anda böyle bir sistem kullanılmıyor. Blogunuzda paypal gibi bir gadget ekleyerek açık olarak bir çalışma yapmanız bence daha olumlu sonuç verecektir diye düşünüyorum.Gizleme ve abone olma ile gönderdiğiniz mail içinde belirleyeceğiniz ücretli bir link koymanız belki sorunuzu çözer.Ancak Google içerik ve hizmet şatları gereği doğru olur mu bilemiyorum.Çünki hiç kimse bu sistemi kullanmıyor.Bir örneğinide görmedim.

      Sil
    7. Yanıtınz için teşekkür ederim, zaman harcadınız..
      WordPress ile bilginiz varmı?

      Sil
    8. Önder bey merhaba hiç sorun değil zevkle her zaman zamanımı harcayabilirim.Wordpress, Tumblr, Google sites, her konuda sorabilirsiniz.Ayrıca sağ tarafda sidebar açılır gadgetler içinde kategori etiektinde WP hakkında bilgi alabilir takıldığınız kısımlarda sorularını beklerim.WP ile blogum var ancak bir hatadan dolayı askıda ve giriş yapamıyorum. http://adnanguney.wordpress.com/ 9 Haziran 2013 tarihinden beri çözemediler.Bende zaten bakmıyorum artık.Başı boş geziyor.

      Sil
    9. Adnan Bey, merhaba,
      Transparan bir intro için, tavsiye edebileceğiniz, kod yada site varsa sevinirim.
      Kolay gelsin. Önder

      Sil
    10. Önder bey merhaba;
      Kolay kolay diğer sitelerin kodlarına açıkcası pek güvenmiyorum.Aklıma farklı bir fikir geldi.Daha önce size söylemeyi unutmuşum kusura bakmayın. Siz vereceğim sitede hiç bir yerden kod almadan birçok seçeneklerden seçebileceğiniz herhangi bir resmi transparan yaparak kullanabilirsiniz.Çok önce yazdığım site açıklama linki ve siteye giriş linki mevcut.Bir inceleyin lütfen.Beğenmezseniz farklı bir sistem araştıralım.
      http://guney59.blogspot.com.tr/2012/04/blog-tasarm-duzenleme-araclar.html
      Görüşmek üzere teşekkür ederim.

      Sil
    11. Önder bey bu arada Google Plus hakkında kısmında isminiz olan kısımdaki ö harfiniz o olarak değiştiriseniz Google Plus sayfanız açılır.Yukarıda isminize tıklayın açılmadığını göreceksiniz.Kolay gelsin.

      Sil
    12. yukarıda paylaştığınız linkteki logolar, çok hoş.. Fakat libreoffice programında kendim yapmaya karar verdim...İntro HTML kodunu, bloğumda hangi satırlar arasına yerleştirmeliyim...
      Çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim... Önder

      Sil
    13. Mnder bey merhaba.Coltex devamlı kullandığım bir site ve kalitelidir.
      Libreoffice hakkında biraz inceledim.Pek anlamlı bir şey göremedim.Neden Google Drive kullanmıyorsunuz.Bu gördüğünğüz tüm proğramlar mevcut hemde Türkçe ve 15 GB depolama akanı ücretsiz veriyor.İntro konusunda henüz bir çalışma yapmadım.Böyle bir kod sağladığınızda size şuraya ekleyin diye yazması gerekir.Böyle bir kod oluşturdunuz mu? Yeni geldiğimden bugün arka plan resimleri hakkında bir yazı yazacağım.Zaman kalırsa intro konusunada bakacağım.Tema üzerinde test etmeden size şurası demek istemiyorum.Sonuçları görmem ve sağlamlığına çalışırlığını görmem gerekiyor.Tekrar görüşmek üzere teşekkür ederim.Önerim Google Drive kullanmanızdır.

      Sil
    14. Çok özür dilerim Önder bey Ö ile M harfi karışmış.

      Sil
    15. Merhaba,
      Drive'ın bu özelliğinden, sayenizde haberim oldu.Çok teşekkür ederim..
      İntro hazırlamak ve paypal düğmesi eklemek için, drive'da hangi programları seçmeliyim, bilgilendirir yada yönlendirirseniz sevinirim..... Önder

      Sil
    16. Önder bey merhaba;
      Dinamik blogger kullandığım için kullanımı size biraz ters gelebilir. Ancak birçok konuda yardım alabileceğiniz çok hızlı ve 7 değişik alanda izleyeceğiniz bir blogdur.Sol üst kısımda sidebar yazısı altında görünümleri denemenizi öneririm.Google Drive için size link veriyorum.Diğer kategori yazılarında farklı konularada sağ açılır menüden kategoriler sekmesindeki isimlerden ulaşabilirsiniz.Google drive içinde yapamayacağınız birşey yoktur.Resim hazırlama ve düzenleme sunular içinden başlayabilirsiniz.Bilgisayarınızda Picasa kurulu değilse resim editörü olarak kullanmanın.Blog resimleri zaten orda barındırılmaktadır.Googlr Drive linki :
      http://guney59.blogspot.com.tr/search/label/Google%20d%C3%B6k%C3%BCmanlar
      Paypal için Türkiye ile ilişkili verdiğim siteye kayıt yaparak başlayın.Zaten kurulum aşaması sonrası size vereceği bir kod olacaktır.Bu kodu gadget içine yapıştırın ve blogda nerede görülmesini istiyorsanız sürekleyip bırakın.
      Paypal linki :
      https://www.paypal.com/tr/webapps/mpp/home
      Teşekkür ederim. Kolay gelsin.

      Sil
    17. çalışmalarınızda başarılar, teşekkür ederim...

      Sil
    18. Çok teşekkür ederim Önder bey, sizede başarılar dilerim.Umarım yardımcı olabilmişimdir.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.