Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Chrome Alexa Tarayıcı Uzantısı

Google Chrome Web mağazasında Alexa Chrome tarayıcı uzantısını arayıp bulamıyor musunuz? Bağlantı linkini takip ederek Alexa uzantısı...

...
Chrome Alexa Tarayıcı Uzantısını nasıl kuararım
Google Chrome Web mağazasında Alexa Chrome tarayıcı uzantısını arayıp bulamıyor musunuz? Bağlantı linkini takip ederek Alexa uzantısını kurabilirsiniz.Google Chrome tarayıcımda bulunan Alexa Traffic Rank uzantısının son yeni versiyonunu merak ederek arama yaptığımda bulamadım. Alexa yazıp çıkan sonuçlara tıkladığımda Alexa uzantısı ile hiçbir ilgisi olmayan proğramlar karşıma çıktı. Daha önce yazdığım eski yazılarımı kurcalayarak uzantının bağlantı linkine ulaştım. Sizlerinde Chrome tarayıcınıza bu uzantıyı
kurmakta güçlük çekebileceğinizi düşünerek bu yazıyı yazmaya karar verdim.
Google Chrome tarayıcına Alexa Traffic Rank uzantısını kur
Google Chrome tarayıcınıza Alexa Traffic Rank uzantısını kurmak için, aşağıda verdiğim linke tıklamanız ve uzantıya izin vermeniz yeterli olacaktır.
Google Chrome Alexa Traffic Rank uzantısını kurmak için bağlantı linkine tıklayın.

5 yorum

  1. hocam merhaba alexa değil bazı gadgetları sitemde gizlemek istiyorun böyle bir şey mümkün müdür ne anasayfada ne yazılar sayfasında görünsün istiyorum sadece yerleşim kısmında düzenleyebilmek istiyorum sanırım anlatabildim hocam..şimdiden çok teşekkürler değerli yorumlarınız ve yönlendirmeleriniz için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @halis demirci;
      Bey gadgetleri gizleme diye bir seçenek yok.Anacak özel temalarda kullanılan bir yöntem ile gizlenebilir diye düşünüyorum.Denemedim.Ancak çalışacağını düşünüyorum.HTML kodları içinde widget kodunun üst kısmına eklediğinizde ön sayfada gizleme yapıyor.Ama denemediğimden sonucu bilmiyorum.Bir deneyin.olmazsa kodu silersşiniz.kodu alacağınız yazı linki aşağıda teşekkür ederim.
      Kod 3. madde en alttaki kodun üsttünde olan satır.Son kısmı şu şekilde bitiyor. "quot;item&quot"

      Sil
    2. Yazı linki bu ;
      http://guney59.blogspot.com.tr/2013/12/linkwithin-resimlerini-ana-sayfada-gizle.html

      Sil
    3. anladım teşekkürler...

      Sil
    4. @halis demirci;
      Bey Sorun değil teşekkürler.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.