Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Blogger için Google Dns Ayarları

Subdomain (Alt domain) Site sahipleri son zamanlarda yaşanan internet sorunlarının geçiş çözümü için Google DNS ayarlarınızı yapılandır...

...
Blogger sorunları için Google Dns Ayarları
Subdomain (Alt domain) Site sahipleri son zamanlarda yaşanan internet sorunlarının geçiş çözümü için Google DNS ayarlarınızı yapılandırın. Konunun başında Subdomain olarak yazdım. Nedenini araştırdığımızda koskoca ormanda aslan’ın karşısında duran bir ceylan gibiyiz. Aslan gibi görülen zavallı kedicik ile uğraşmanın tek yolu Google DNS ayarlarınızın nasıl yapılandıracağınızdan geçmektedir.
Blogger bir Subdomain etki alanına sahip olduğundan dolayı çalışmalarımızı sorun bitene kadar, Google DNS kullanarak geçiştirmemiz gerekmektedir.Google DNS kullandığınızda IP adresiniz diğer ülkeleri göstereceğinden problemi en kısa sürede çözeceksiniz. Konuyu fazla genişletmeden Google DNS ayarlarının nasıl yapıldığını adım adım takip ederek bilgisayar internet giriş ve çıkışlarını düzenleyeceğiz. Bu sorunlar yıllar öncede yaşandı ve yaşanacakta. Tek çözüm bizleriz. Neyse konumuza geçelim ve DNS ayarlarını yapılandıralım.

Google DNS ayarı yapılandırması :

1. Bilgisayara saat iconu kısmında modem göstergesine tıklayın.
2. Aktif yeşil ışık üzerinde maus'a sağ tıkla. Durum seçeneğiniz seç.
3. Açılan pencerede özelliklere tıkla, İnternet protokol sürümü 4 TCIP/IpV4 seçeneğine tıkla.
4. DNS sunucu adresini kullan işaretleyin ve şu numaraları yazın. 8.8.8.8 / 8.8.4.4 ve Pencere görüntüsünü aşağıda izleyerek tamamlayın.

Google DNS sunucu adresini kullanma
5. Tanıla sekmesi ile modem ile internetinizin tanımlamasını yapın.Gerekirse modemi açıp kapatın ve PC’i yeniden başlatın. Bu sorunlar geçene kadar bilgisayarımı bu sistem ile kullanıyor ve her yere giriş yapabiliyorum.  Sorun yaşarsanız yorum sekmesine yazarak yardım alabilirsiniz.
Modem tanımlama ayarları

4 yorum

  1. merhaba güney abi benim bir blogum var fakat bir tema yükledim ama çok geç açılıyor sayfa geçişleri 15-30 saniye fakat bir şey fark ettimki dns aynı böyle yaptım şimdi normal çalışıyor ama başkası girince yine aynı şekilde geç ben bunu nasıl düzelticem bloggerde bir ayarı varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ImaXimuS. CF ;
      Merhaba blogun geç açılmasının birçok nedeni vardır.Blog linkini verirsen bakabilirin.En azından bir yol izleriz.

      Sil
    2. geç oldu yeni fark ettim abi dns ayarını 8.8.8.8 - 8.8.4.4 yapınca normal açılıyor fakat bunu kaldırınca geç açılıyor bunu nasıl düzeltebilirim lütfen yardımcı olun :( http://312312rff.blogspot.com.tr/

      Sil
    3. ImaXimuS. CF ;
      Merhaba, verdiğin resimde neyi anlatmak istediğini anlamadım.Bunu kaldırınca derken bu nedir ? Blogda büyük resim, JS kodu aşırı derecede varsa site geç açılır.Verdiğim linki bir inceleyin lütfen.
      http://guney59.blogspot.com.tr/2013/12/pagespeed-site-hz-aracn-anlama.html

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.