Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Dinamik Blog Linkwithin İçin Mobil Ayarlar

Dinamik Blogger LinkWithin benzer yazılar (relate) eklentisini kurduktan sonra blog ayarlarında mobil ayarlarınızı yapılandırın.Linkwithin...

...
Dinamik Blogger Linkwithin İçin varsayılan Mobil Ayarların yapılandırılması
Dinamik Blogger LinkWithin benzer yazılar (relate) eklentisini kurduktan sonra blog ayarlarında mobil ayarlarınızı yapılandırın.Linkwithin eklentisi, Dinamik Blogger Gadget’leriniz de çalışmayan bir eklentidir. Linkwithin eklentisini, Dinamik Blogger da çalıştırmak için yazı bağlantısına tıklayarak Dinamik blog’unuzda kullanın. Dinamik Blogger benzer yazılarınız altında çıkan LinWithin bağlantı ismini CSS kodu ile de görülmez yapabilirsiniz.Ayrıca, script kod’u olarak eklediğimiz, LinkWithin “You might also like” Şunlarda hoşunuza gidebilir yazısı İngilizce ise Türkçeye çevirin.
Dinamik Blogger Mobil ayarlarınız varsayılan olarak ayarlanmıştır.Siz bu ayarlarla oynadı iseniz yazılarınız altında çıkan Linkwithin eklentisi mobil cihazlarda geniş bir yer kaplar.
Aşağıda verdiğim iki örnekten birincisinde varsayılan ayarlar ile mobil görünümü ve ayarları Dinamik olarak seçtiğimizdeki görünüm arasındaki uyumsuzluğu inceleyerek gerekli düzenlemelerinizi varsayılan olarak yapınız.
Resim 1 : Dinamik Blogger Mobil cihazda Linkwithin varsayılan ayarlarda görülmez.Olması gereken ayar biçimidir.Ayarlarınız bozuksa düzeltin.
Blogger kumanda paneli → Şablon → Mobil → Dişliye tıklayın

Dinamik blogger varsayılan ayar
Resim 2 : Dinamik Blogger Mobil cihazda Linkwithin dinamik olarak ayarlandı ise Linkwithin uzun ve çirkin bir görünüm olarak karşımıza çıkar. Dinamik olarak seçim yapıldığında çıkan görseli inceleyelim.
Mobil cihazda dinamik blogger Linkwithin görüntüsü
Yukarıdaki resmi incelediğimizde Linkwithin resim çerçevelerinin uzadığını ve mobil telefonlarda görüntü çirkinliği verdiğini göreceksiniz. Okuyucu kitlelenizin mobil cihazlar, eklediğiniz resimler ve öznitelikli etiket yazılarınızdan gelebileceğini unutmayın.Bu verilerin en iyi karşılaştırmasını Google Analytics hesaplarınızda görebilirsiniz.

20 yorum

  1. Uzun zamandır bende blogumda Linkwithin kullanıyorum ama 2 hafta önce çalışmadığını farkettim, 5 ayrı resim çıkıyor fakat üzerine tıklayınca böylebir yayın bulunamadı diyor. Sebebi ne olabilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Sevda Şen Ünsev :
      Hanım blog ismini verseydiniz bakma şansım da olabilirdi. Kodları kaldırın ve yeniden yükleyin lütfen.Data'larında sorun yaşamış olabilirsiniz.Blog veya sitenize witged veya gadget olarak mı yüklediniz?

      Sil
    2. http://www.sevdaninsokagi.blogspot.com/
      Tekrar tekrar yaptım ama hiç bir şekilde düzelmedi. Zaten kendisi gadget olarak ekledi.

      Sil
    3. @Sevda Şen Ünsev
      Hanım merhaba sayfa kaynağınıza baktığımda 2 widged görüyorum. Widged 4 ve 5 bu iki gadget'in eklenmiş olabileceğini analatıyor.Tüm gadgetleri kaldırın blog görüntüsüne bakın lütfen.Bir müdted tekrar görülecektir.Önbelliği temizleyin.Ve verdiğim linkten gadget olarak değil de anlatılan şekilde ekleyin deneyin.Blog'unuza baktım dediğiniz gibi görüntü var ama açmıyor.Data çakışması var.Sonucu bana bildirin tekrar görüşelim.Teşekkür ederim.Link :
      http://guney59.blogspot.com/2012/11/linkwithin-widgetini-dinamik-bloguna-kur.html
      Anlatılan şekilde uygulama yaparsanız memnun olurum.

      Sil
    4. Tekrar merhaba Adnan bey;
      Önbelleği temizleyin derken neyi kastetdiğinizi anlayamadım. Dediğiniz gibi kaldırıp tekrar deneyeceğim. daha önce de sizin anlatımınızın aynısını yaparak eklemiştim ama şimdi kaldırdım bu gece tekrar deneyeceğim bakalım ne olacak. İlgi ve yardımlarınız için teşekkür ederim.

      Sil
    5. Tarif ettiğiniz gibi yaptım fakat olmadı, hiç gözükmedi hatta.

      Sil
    6. @Sevda Şen Ünsev
      Hanım merhaba, Önbellek derken bilgisayarı kasdettim.Linkwithin eklendikten bir süre sonra devreye giriyor.Bu işi hızlandırmak için engel teçkil etmesin diye bilgisayar atıklarını silme yolunu deneriz.Anlatmak istediğim konu buydu.Linkwithin konusunda farklı bir yol izleyeceğiz.Bu konuda bir yazı hazırlıyorum.Linkwithin hem ana sayfada görülmeyecek hemde yazıya tıklandığında ortaya çıkarak öneride bulunacak türden bir yazı.2 gündür bu konu üzerinde bloglarda çalışma yapıyorum.Sonuca baklım yine görüşelim lütfen.Yazı henüz bitmedi.Test bloglarımda ve diğer ana bloglarımdan http://adnanguney.blogspot.com/ denedim ve sonuç başarılı oldu.Sonuçları da yazıda aktaracağım.Bu yazıdan sonra halen çalışmaz ise uzaktan bağlantı veya farklı bir yol bularak gerekli düzenlemeleri yapmaya çalışırız.Tekrar görüşmek üzere teşekkür ederim.

      Sil
    7. @Sevda Şen Ünsev
      Kusura bakmayın sorularınıza geç cevap yazdım.Linkwithin yazımdan sonra konuyu tekrar incelemeye alalım. Teşekkür ederim.Görüşmek üzere.

      Sil
    8. Asıl ben yardımlarınıza teşekkür ederim. Yazınız bittikten sonra tekrar deneriz, inşallah olur. Bunlarda ilginizi çekebilir olmadan olmuyor, sanırım gözüm alıştı. Boşluk yaratıyor blogda. Umarım halledebiliriz. Blogumda istemediğim şeylerin olması sıkıntı veriyor bana. Haber bekliyorum sizden.Bazen bende yoğunluktan blogunuza bakmayı unutuyorum. Bu yüzden mail adresimi yazmak istedim. sevdaninsokagi@gmail.com Tekrar teşekkürler.

      Sil
    9. Benim bir başka sorunumda Google url değişikliği yaptığımdan beri, ismime tıkladığında "404. That’s an error. İstenen URL bu sunucuda bulunamadı. That’s all we know." karşılaşıyor ama çözemedim bir türlü..

      Sil
    10. @Sevda Şen Ünsev : Hanım merhaba, Rica ederim bizler blog arkadaşlarıyız.
      Merak etmeyin ne yapar yapar onu aktif hale getiririm.Bundan kuşkunuz olmasın.Haklısınız gerçekten büyük bir boşluk gibi duruyor. Hatta Adsense reklamları bile benim için görsel tamamlayıcı.Hiçbir zaman parasal olarak bakmadım. O yoğunluk bende de mevcut.Birçok arkadaşın bloglarına bakamıyor hatalarını gördüklerimi yazamıyorum.Tabiyki bir kopukluk oluşuyor.Teşekkür ederim emailinizi hemen ekliyorum.Sizin bilgisayarınızda uzaktan bağlantı proğramı var mı kullanıyormusunuz bilmiyorum.Ücretsiz proğram yoksa kurun.Her konuda yardım almak için birebirdir.Kurulu değilse burdan kuarabilirsiniz.
      http://guney59.blogspot.com/2013/04/teamviewer-ucretsiz-8018051.html
      Gerekirse uzaktan yardım ile sorunları çözmeye çalışırım.Görüşmek üzere. Teşekkürler.

      Sil
    11. Bana blogumda görülen eksiklikleri birinin söylemesi yada eleştirmesi, daha iyi bir blog olmak için ideal bir durum. Hata, onları düzeltmek ve iyileştirmek için var, açık olmak lazım. Ben windows 8 kullanıyorum ama uzaktan yardım kurdum mu bilmiyorum, bakmam lazım. Uzaktan bağlantıya şimdiye kadar ihtiyacım olmadı ama olduğu noktada kurarım. Tekrar teşekkürler

      Sil
    12. @Sevda Şen Ünsev
      Hanım birçok blog yazarınızn blogları eksik ve bu nedenle arama sonuçlarında çıkamıyorlar veya Web yönetici araçlarında index alamıyorlar.Bu konularda devamlı yazı yazıyorum.Tüm bu yazıların ana kaynağını Seo ve Web araçları başlıklarında topluyorum.Tabiy ki blog'unuz hakkında eksikleri belirtmek doğru olanı yapmanız çok iyi olur.Fakat insan bazen çekiniyor.Ukalalık mı yaparım diye kuşkuya düşüyor.İnsanoğlu belli olmuyor.Uzaktan yardım lazım olmayabilir.Ama her zaman gereklidir.Yazımdan sonra sonuca bakarız.Görüşmek üzere teşekkürler.Hemen şu anda farkettiğim bir konuyu aktarim size. Google Plus hakkında bağlantılar sekmesindeki isminiz Ş ve Ü gibi harflerden dolayı hata veriyor.Düzenleme yaparsanız iyi olur.Cevap kısmındaki isminize tıklayın 404 hatası verecektir.

      Sil
    13. @Sevda Şen Ünsev
      Hanım Google Plus hatasını yazdıktan sonrada sizin yazınızı gördüm.Yada size yazarken siz yazdınız herhalde.Bağlantıdaki Ş ve ü leri Türkçe karakterleri değiştirin düzelecektir.

      Sil
    14. Aslında doğru söylüyorsunuz, tabi hatalar her zaman söylenemiyor. Fakat ben bana eleştiri geldiğinde düzeltenlerdenim. Biraz önce bende size yazmıştım Google plus ismimde hata veriyor diye, tam da onun üzerine yazdınız.Ama nasıl düzelteceğimi bulamadım.

      Sil
    15. @Sevda Şen Ünsev
      Google Plus sol tarafda profile tıklayın> hakkında kısmını açın > Bağlantılar en altında düzenleye tıklayın.Sayfayı yukarı alın göreceksiniz.Ş s Ü u yapın düzelir.

      Sil
    16. Tarif ettiğiniz gibi yaptım düzeldi gözüküyor, umarım düzelmiştir.

      Sil
    17. @Sevda Şen Ünsev
      Hanım, bir kaç saat sonra belli olur.Sunucular dolu değilse 20 dk sürmez.Biliyorsunuz Google sunucularında barınıyor bu bağlantılar.Bende kontrol edeceğim zaten.

      Sil
    18. Tamam çok teşekkür ederim, sizi yordum. Ama çok şey öğrenmiş oldum.

      Sil
    19. @Sevda Şen Ünsev : Hanım ;
      Sorun değil bunlar önemli olan hatalar düzelsin.Şu anda halen devam ediyor düzelmedi.Biraz uzun sürebilir hafta sonu yoğundur sunucular.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.