Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Pinterest Pin Nasıl Gönderilir Videolu Anlatım

Sosyal Paylaşım kanallarına, yakın bir zamanda katılım sağlayan Pinterest , hızla büyümeye devam ediyor. Kısa süre önce sitesini güncelle...

...
Pinterest Pin On Gönderimi Videolu Anlatım
Sosyal Paylaşım kanallarına, yakın bir zamanda katılım sağlayan Pinterest, hızla büyümeye devam ediyor. Kısa süre önce sitesini güncelleyerek görünümünde yaptığı değişimle adından bahsetirmeyi başardı. Bu bir manevra mıydı bilmiyorum.Ancak birçok Subdomain blog’ları da bünyesine katmayı başardı. Blog Topluluğu olarak sonuca baktığımızda bizi en çok ilgilendiren, Blog URL adreslerinin Pinterest Profillerinde, görüntülenmesi oldu. 
Bu uygulamanın blog'cular üzerinde etkisi ne diye düşünebilirsiniz ! 
2013 senesi, Google’un yeni yapılanmaya girdiği bir dönemi kapsamaktadır.Kısaca Blog içeriklerinizin, Google Aramalarda daha sık görünümü olacağı anlamına gelmektedir diyebiliriz. SEO konusuna fazla girmeden hemen konumuza geçerek ;

Blog İçerik yayınlarınızı, Pinterest Pin On İconu ile nasıl göndereceksiniz, konusunu sizlere kısa bir video ile anlatacağım. Pinterest pin nasıl kullanılır yazımda videolu anlatımı çok geniş anlattığımdan, bazı Blog yazarlarımız konuyu biraz karmaşık buldular. Bende konuyu basite indirgeyip ;
Pin Nasıl gönderil ? İsmi ile kısa bir video hazırladım. Video içerisinde bulunan açıklamaları kısaca özetlersem neyi anlamanız gerektiği ortaya tam olarak çıkacaktır.

1. Blog yazınızı hazırladınız ve yayınladınız
2. Blog Başlığına tıklayın. Başlık link bağlantı URL’si tarayıcınızda çıksın
3. Blogunuzda yazı içeriğinizi anlatan kısmı seçin
4. Pinterest, Pin On iconuna tıklayın.İçeriğinizde seçtiğiniz kısım çıkacaktır
5. Yeni bir Kategori oluşturabilir veya var olan bir Kategorinizi seçebilirsiniz
6. Pin İt icon'una tıklayın
7. İçeriğiniz Pinterest’e gönderilmiş ve Board (Tahtaya) olarak eklenmiştir.

Tüm yapmanız gereken işlemler bu kadar arkadaşlar. Konu hakkında öneri ve eleştirilerinizi lütfen yorum kısmından belirtin.İzlediğiniz için teşekkür ederim.

Pinterest Pin On Nasıl Gönderilir Videolu Anlatım

12 yorum

  1. Teşekkürler hepsini yaptım bitirdim hatalı yaptığım bir şey olmamasına karşın bazılarında resim görünmüyor alexa'nın resmini atıyor ve kategorilendirdiğim board' a doğru sayıyı göstermiyor sanırım sistem hatası var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Tuba Tb
      Hanım bitireceğinize emindim zaten.Sistem yeni olduğundan bazı hatalar olması normaldir.Düzeltirler kısa zamanda. Ayrıca azminizden dolayı bende teşekkür ederim.Yeni video hakkında bişe yazmadınız. Baktınız mı?Kısa yaptım. Herhalde bu tarz daha iyi olacak.Uzun yapınca pek anlaşılmıyor videolar.

      Sil
    2. Teşekkürler :) yeni video güzel daha kısa ve daha açıklayıcı olmuş bu şekilde :)

      Sil
    3. @Tuba Tb
      Bende teşekkür ederim.Bende bundan sonra konuları böyle kısa bölerek yazacağım.Arkadaşlar konuları anlamakta zorlanmasınlar.Daha pratik anlasınlar.

      Sil
    4. daha iyi olur :) detaylı konuları özellikle..Elinize sağlık ve kolay gelsin...

      Sil
    5. @Tuba Tb
      Teşekkür ederim.

      Sil
  2. Hocam merhaba bloğum daki resimleri sildim. Pinterestte resimsiz göndermenin bir başka yolu varmı dır? Bu konu da ki fikirlerinizi bilmek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sami eski
      Sami bey resimleri neden sildiniz ? Size sorun olur diye mi? Ayrıca Pinterest'e resimsiz de gönderebilirsiniz.Ancak biraz yalın olur.Resim yazının yazırısını tamamlar.Keşke silmeseydiniz.Ban yazdınızda ben size cevap mı yazamadım.Bir karışıklık mı oldu acaba ?

      Sil
    2. Hocam sizi bekledim yazmadınız.Ona göre hareket edecektim.Ben içeriğimle ön plana çıkmak istiyorum.Hocam resimler aslın da sorun olmaya bilirdi.Ne olur ne olmaz diye sildim.Yalın olacak ama ilerleyen zamanlar da kendi resimlerimi ve farklı çizimler kullanarak yazılar yazmayı düşünüyorum.Yazılarımı Pinterestte resimsiz göndereceğime sevindim. Hocam çok teşekkür ederim.

      Sil
    3. @sami eski
      Bey kusura bakmayın.Emailler çok olunca arada kaynıyor bazen.Yorumunuzu en son blog yorumlar kısmına bakarak buldum.Resim için size öneride bulanabilirim.Office kullanıyorsunuzdur kesin. Word dosyasındaki resimlerden faydalanabilirsiniz.Size bir dosya gönderdim.Bilgisayara yükleyin lütfen.

      Sil
    4. Hocam çok teşekkür ederim.

      Sil
    5. @sami eski
      Bey rica ederim.Resim probleminiz artık olmaz.İstediğiniz konuyu şekillendirebilirsiniz.Kolay gelsin.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.