Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Pinterest Pin Nasıl Kullanılır Videolu Anlatım

Pinterest sitesinin yeni görünümü , Blog URL eklentisi ve Pinterest’e blog yazılarınızı gönderebilmek için, Pin On eklenti kurulumu ...

...
Pinterest sitesinin yeni görünümü , Blog URL eklentisi ve Pinterest’e blog yazılarınızı gönderebilmek için, Pin On eklenti kurulumu hakkında yazı yazmıştım. Pinterest’e yeni katılım sağlayan blogcu arkadaşların bu sistemi nasıl kullanacaklarını, pin'lemenin nasıl yapılacağı konusunda kısaca bilgi aktarıp konuyu vide'olu anlatımla beslemek istiyorum. Bu nedenle; Konu başlıklarını yazıp görsel anlatımla da verdiğim başlıkları sırası ile izleyebilirsiniz.
1. Pinterest giriş yapın. Üye değilseniz üyelik işlemini başlatabilirsiniz.
2. Profil kısmında göreceğiniz sekmeler
Pin : Gönderdiğim yazılar
Kurul : Yazılarımın kategorileri
Pin ekle : Sevdiğiniz birşeyi ekleme ve beğenme
Ayarlar : Kişisel ayarlarınız
Yardım Merkezi : Pinterest konusunda tüm konular
Arkadaş daveti : Facebook ve Twitterden arkadaş davetleri sekmesi
Çıkış sekmesi : Pinterest siteden çıkış
3. Kategoriler: Birçok faaliyetlerin etiketlendiği bölüm. Seçin izleyin.
4. Profilimiz, Sosyal Paylaşım iconları ve Blogumuzun URL görüntüsü
5. Profil kalem iconu : Blog URL’nizi ekleyeceğiniz kısımdır.
Verfy Web Site : Web Sitenizin doğrulanması gereken alan. tıklayın ve yönergeleri takip edin.
6. Sol bar çubuğunda bulunanlar : Kurullar, Pinler, ve sevdiğim beğendiğim konular
7. Sağ bar çubuğunda bulunanlar : Takip edenler ve Takip ettiklerim
8. Kurul kapak değişimi, bunu arkadaşlar Gadget resim değişimi olarak düşünürseniz çok daha iyi kavrarsınız. Buraya tıkladığımızda ok yardımı ile kurul kapak resmini değişiyoruz.Beğendiğiniz bir resmi ekleyebilirsiniz.
9. Gizli kurallar : Belirli kişilerin görmesini istediğiniz yazılar. Gizli kurallar kısmında birşey hazırlamadım. O nedenle boştur.Siz hazırlayabilirsiniz.Kurulu yalnızca siz ve yetki verdiğiniz kişi görebilir.
10. Yönetim Kurulu Oluşturma : Biraz önce bahsettiğim Gadget yapılanması gibi bir alandır.
Kurul adı belirtiyorsunuz. gadget başlığı gibi.
Kurulu tanıtan bir açıklama
Kategori listesinden istediğinizi seçim
Bu kurulu gizli yapabileceğiniz özel yetki seçeneği
11. Blog Yazılarınıza, Pin On sekmesinde Kurul (Board) açma ve kategori ismi verme nasıl yapılır ?
12. Blog Yazılarınızı Pin On İconu ile Nasıl göndereceksiniz ?
Bu kısmı biraz açalım ve ne yapılacağınızı aşağıda anlatalım ;
→ Yazdığınız yazının, başlığına tıklayın
→ Açılan yazınızda yazınızı anlatan konuyu seçin
→ Pin On iconuna tıklayın
→ Resminizi seçin
→ Açılan pencerede seçtiğiniz kısım gönderme tanıtım alanında görülecektir.
→ Boart (Tahta) yazan kısımdan daha önceden oluşturduğunuz bir kategoriye yazınızı gönderebilirsiniz.
→ create New Board ( Yeni bir Tahta Oluşturma) Benim tabirimle, Yeni Kategori Oluşturma. Sitede tahta ve kurul kelimeleri kafanızı biraz karıştıracak.Ancak blog da yaptıklarınızla mukayese ettiğiniz de mantığı anlayacaksınız.
→ Yaptığınız işlemi Pin it ile gönderin. Pinterest, Board (tahta) yani Gadgetiniz hazırlanmıştır.
→ Yazılarınızı, kategoriye ayırdı iseniz artık bu board'ları seçerek gönderebilirsiniz.
Kısa yazmak istedim ama başka türlü bir anlatım şekli yok arkadaşlar.Umarım beğenirsiniz. Beğenip de yorum yazarsanız çok memnun olurum. Bu kadar emeğim boşa gitmediğini anlarım.Videonun kaç dk. tutacağını bilmiyorum. Çabuk çabuk yaparak anlamsız olmasını da istemiyorum. Gerçekten birşeyler anlamak isteyen süreye bakmadan izler. Şimdiden kolay gelsin diyorum. Pin On Pinterest, İconunu Google Chrome web magazası linkine tıklarak, birkaç sn. de kurabilirsiniz. Açılan pencerede ekle seçeneğine tıklamanız yeterli olacaktır.

Pinterest Nasıl Kullanılır Videolu Anlatım İzleyin



2 yorum

  1. Hocam çok harika bir çalışma teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sami eski
      Bey değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.