Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Dinamik blogunuza izleyici gadgetini ekleyin

Dinamik bloglarınızda yeni uygulamaya alınan izleyici eklentisi görülmüyormu ? Dinamik blogda yapılan yenilikler yazımızda blogger.buzz &...

...
 İzleyiciler gadget

Dinamik bloglarınızda yeni uygulamaya alınan izleyici eklentisi görülmüyormu ? Dinamik blogda yapılan yenilikler yazımızda blogger.buzz 'un yeniliklerinden bahsetmiştik. Ancak yazımızda unuttuğumuz bir eklentiyi tekrar hatırlatmakda fayda görüyorum.Bu gadgetimizin adı izleyiciler, zaten isimde size yabancı gelmeyecektir.

Resim : 1 İzleyiciler eklentisinin eklenmeden önceki görüntüsü.

 İzleyiciler gadget

Daha önceden izleyicileriniz varsa ve bu eklentiyi kurmadıysanız hemen kurulumu yapalım.

Eklentiyi kurmak için ;

Yönetim paneline giriş yapıyoruz.

Yerleşim --> Gadget ekle -->> İzleyiciler gadget' ini seçiyoruz kaydet diyoruz.

Resim : 2 İzleyiciler gadget görüntüsü.

 İzleyiciler
Blog sayfamızıda kaydet diyoruz.Artık izleyiciler eklentisi blogunuzun sağ tarafında görülür olarak karşınıza çıkacaktır.

Resim : 3 İzleyici eklentisinin son görülür eklenmiş hali.


6 yorum

  1. Yanıtlar
    1. Emel Hanım Birşey değil.Yorum için ben de teşekkür ederim

      Sil
  2. teşekkürler. baya aradım. sizin tarifinizle hemen buldum. emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @çiçek kız
      Blogunuz güzel olmuş.Pembe renk uymuş.Hayırlı olsun.Yorum için ayrıca teşekkür ederim.Birçok eklentiyi okuduğunuzda kurabilir 1 saat de dahada güzelleştirebilirsiniz.

      Sil
  3. Paylaşım için teşekkürler, işime yaradı..

    http://sakalsizedebiyat.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Mustafa Erdoğan
      Bey merhaba sitenizde gördüm.İşinize yaramadığını görsem yorumu silerdim zaten.Teşekkür ederim.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.