Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Pinterest’e Blog Yazıları Nasıl Gönderilir

Pinterest site görünüm değişimi ile, yazı içeriklerinde de değişim yaptığını biliyoruz. Blog yazılarımızı, tarayıcı yer imlerine eklediğim...

...
Pinterest site görünüm değişimi ile, yazı içeriklerinde de değişim yaptığını biliyoruz. Blog yazılarımızı, tarayıcı yer imlerine eklediğimiz Pin İt icon'u ile gönderebiliyoruz. Pinterest, (Developer) geliştiricilerin uygulamaya aldığı, Pin On Pinterest eklentisi ile, blog, web site veya kişisel yazı ve görselleri daha güzel bir simge ile gönderme şansına sahip olacaksınız. 

Web sitenizde Pinterest sosyal paylaşım butonu haricinde herhangi bir web sitesinden beğendiğiniz görselleri Pin İt Google Chrome uzantısı ile artık paylaşabilirsiniz.
 Blog Yazıları Pinterest’e Gönder

Pin On Pinterest nedir:

Bu eklenti site ve blog yazılarınızda, içeriklerinizi göndermenizi sağlayan icondur. Pin On Pinterest, İconunu Google Chrome web magazası linkine tıklarak, birkaç saniyede kurabilirsiniz. Açılan pencerede ekle seçeneğine tıklamanız yeterli olacaktır.

10 yorum

  1. Hocam yayınladım ama yazı ve resim gözükmüyor.Nedeni ne olabilir?Umarım rahatsızlık vermiyorumdur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sami eski
      Bey, lütfen bana kesinlikle rahatsızlık vermiyorsunuz.Aksine sizin gibi değerli bir arkadaşımın soruları benim için çok değerlidir.Bu soruları birçok kişi soramıyor zaten.Ya çok bildiklerinden yada görmesini bilmediklerinden. Yazıyı çok acil yazdım aslında biraz daha açıklama yapabilirdim.Şimdi önce yazınızın başlığına tıklayın.Yazı URL'niz başlıkta olsun.Sonra yazının belirli açıklama prağrafı seçin.Pin düğmesine tıklayın.Açılan sayfada creat yazan yere tıklayarak bir kategori oluturun.Bir isim girin.Kopyaladığınız yazı ve resim o kategoride görülerek pintereste gönderin.Hatta bunu videolu anlatım olarak yapacağım.Anlaşılmayan kısım olursa lütfen belirtin.

      Sil
    2. Hocam iki yayını pinterest'e yayınladım resim de gözüküyor ama yazılar çıkmıyor.

      Sil
    3. @sami eski
      Bey ayarlar sekmesine girin ayarları çaık konuma getirin.Şimdi Sizin pinterest kuruldan geldim.Ayarlarınız kapalı herhalde.Bir kontrol edin.Gitmemesi için bir neden yok.Birde bana emailinizi gönderebilirmisiniz.Benim emailim.
      adnan.guney59@gmail.com

      Sil
    4. Hocam başlık olarak yazılar gözüküyor ve sadece facebook ve twitter kısımları kapalı ayrıca facebook yok bende 20 tane blogdan içerik yayınladım ve büyük ihtimalle html kodunu yapıştırdıktan sonra içerikler detaylı gözükebilir.Aslın da siteyi de hiç beğenmedim ama üye olduk bir kere gözü çok fazla boğuyor ama site popüler gözüküyor.Belki de alışmak ve tanımak gerek ama 10 üzerin den 1 (puan) veriyorum siteye.

      Sil
    5. Hocam size bir email gönderdim. sanırım gönderdiğim email den email adresimi görebilirsiniz.

      Sil
    6. @sami eski
      Bey, Pintereste sizin sayfanızdaydım gördüm.Resim ve başlık var.HTML kodları ile işimiz yok.Sosyal paylaşım siteleri ekleyebilirsiniz.Tabi olanları.Okuyucu kitlesini yoğunlaştırmak için bu paylaşım istelerine giriş yapmanızı öneririm.2013 senesi Google için artık paylaşım siteri ve geri dönüşleri ile ilgili konuları kapsayacak.Google Plus, topluklar hepsi amaçlı yapılıyor.SEO ve Pagerank güncellemeleride bu konular üzerinde puan verilerek değerlendirilecek.
      Yazı içeriğinizin çıkması için şunu yapacaksınız.Gerçi bunu videolu anlatım için hazırlıyorum.Şimdiden siz başlayabilirsiniz.Yazınızda konuyu anlatan 300 kelimeye yakın bir prağram seçin.Bu parafraf seçiminden sonra pin iconuna tıklayın.Tüm seçtiğiniz kısmı alacaktır.Gönderin.Deneyin göreceksiniz açıklamalarda çıkacak.

      Sil
    7. Hocam beyninizle görmeyi çok derin yapıyorsunuz.Her ihtimali düşünüyorsunuz.Gerçekten harika denedim ve gördüm.Son yayınladıklarımı düzeltmeliyim ama ilk önce yemek yemeliyim.Hocam saygılar.Görüşmek üzere.

      Sil
    8. @sami eski
      Bey aldım ve yükledim Teşekkür ederim.Bende önceleri alışamadım ama sonrada ayrılamaz duruma geldim.Alışırsınız.

      Sil
    9. @sami eski
      Bey afiyet olsun.Değerli yorumlar için çok teşekkür ederim.Görüşmek üzere.Bende videolu anlatımı hazırlıyorum.Diğer arkadaşlarımızda izlesin yararlansınlar.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.