Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

HarmonyOS, 150 milyon cihaza yüklendi: Tarihin en hızlı büyüyen işletim sistemi

  ABD yaptırımları nedeniyle kendi işletim sistemini geliştiren Huawei bu yolda emin adımlarla ilerliyor. HarmonyOS gösterdiği performansla...

...

 ABD yaptırımları nedeniyle kendi işletim sistemini geliştiren Huawei bu yolda emin adımlarla ilerliyor. HarmonyOS gösterdiği performansla tarihin en hızlı büyüyen işletim sistemi haline geldi.
Çinli teknoloji devi Huawei'nin 22 Ekim tarihinde gerçekleştirdiği geliştirici konferansı birçok önemli duyuruya sahne oldu. Etkinlik sırasında bir konuşma gerçekleştiren Huawei Tüketici Elektroniği Grubu CEO'su Richard Yu, HarmonyOS'un başarısıyla övündü.
Deneyimli yönetici, HarmonyOS'un şimdiye kadar IoT aygıtları, akıllı telefonlar, tabletler, akıllı saatler ve TV'ler dahil olmak üzere 150 milyondan fazla cihaza kurulduğunu ve bu sayede tarihteki en hızlı büyüyen işletim sistemi haline geldiğini söyledi.

Yıl sonunda 200 milyonu görebilir

ABD yaptırımları nedeniyle Google hizmetlerine erişimini kaybeden Huawei'nin geliştirdiği işletim sistemi, bu hızla büyümeye devam ederse 2021 yılı sonuna kadar 200 milyon cihaza ulaşacak. İşletim sisteminin ilk halka açık versiyonu olan HarmonyOS 2.0 geçtiğimiz Haziran ayında yayınlanmıştı.
Kaynakhttps://consumer.huawei.com/en/press/news/2021/huawei-unveils-brand-new-developer-technologies-including-harmonyos-3-developer-preview-at-hdc-2021/.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.