Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Gmail, Dokümanlar, Sürücü, Takvim ve diğer birçok yerde destek kaynaklarını hızlıca bulun

Google Suite, güncellemelerden alınan bilgiler sonucunda, Google , Çeşitli Google Apps uygulamalarında destek ve öğrenim kaynakları n...

...

Google Suite, güncellemelerden alınan bilgiler sonucunda, Google, Çeşitli Google Apps uygulamalarında destek ve öğrenim kaynaklarını bulmayı daha kolay hale getiriyor. Bunu, bazı ürünlere yeni bir hızlı erişim düğmesi ekleyerek ve diğerlerinde Yardım menüsü seçeneklerini değiştirerek yapıyoruz. Özellikle, göreceksiniz:


Gmail, Takvim ve Drive'da yeni bir düğme: Yeni bir '?' Web’deki Gmail, Takvim ve Drive’ın üst kısmındaki arama çubuğunun yanındaki destek düğmesi, çeşitli yardım ve destek içeriğine hızlı erişim sağlar.

Google Dokümanlar, E-Tablolar ve Slaytlar'daki yeni menü seçenekleri: Google Belgeler, E-Tablolar ve Slaytlar'dakiYardım menüsünde "Eğitim" ve "Güncellemeler" seçenekleri eklendi.

Bu lansmandan sonra, tüm bu ürünlerdeki kullanıcılar şimdi hızlı bir şekilde erişebilecek:

Kullanıcıların Google Apps'ta daha üretken olmalarına yardımcı olabilecek birçok kaynak yaratır. Bu kaynakları bulmayı kolaylaştırarak, kullanıcıların sorulara cevap bulabileceklerini, daha verimli çalışmanın yeni yollarını keşfedebileceklerini ve ürünleri nasıl kullanabileceklerini genişletecek yeni özellikler ve ürün geliştirmeleri görebileceklerini umuyoruz.

Nasıl başlanır

Yöneticiler: Hiçbir eylem gerekli değil. 

Son kullanıcılar:

Gmail, Takvim ve Drive'da '?' Arama çubuğunun yanındaki destek düğmesi (aşağıdaki resme bakın.)
Herhangi bir Belge, Sayfa veya Slayt dosyasında, yeni Eğitim ve Güncellemeler seçeneğinin Yardım menüsüne erişin (aşağıdaki resme bakın).


Gmail, Takvim ve Drive'da yeni bir destek simgesi.


Belgeler, E-Tablolar ve Slaytlar'ın Yardım menüsünde yeni seçenekler.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.