Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

CCleaner v5.17 Yeni Sürüm İndir

İşletim sistemin de bulunan gereksiz uzantılar, çerezler, atık dosyaları temizleyip, Windows işletim sisteminizi temizleyerek hızlandıran...

...

İşletim sistemin de bulunan gereksiz uzantılar, çerezler, atık dosyaları temizleyip, Windows işletim sisteminizi temizleyerek hızlandıran CCleaner’ın v5.17 Nisan 2016 yeni sürümü çıktı. CCleaner, Microsoft Windows’un en iyi sistem bakım aracı olması nedeni ile güvenle kullanabileceğiniz yazılımlar arasında yer almaktadır. Programın arayüzü üzerinde, Kayıt defteri, Araçlar ve Ayarlar olmak üzere dört farklı bölüm bulunmaktadır.

Cleaner bölümü altında yer alan Windows ve Uygulamalar olarak iki farklı sekme yer almaktadır. Windows sekmesi üzerinde yapacağınız tarama sonucunda işletim sisteminiz üzerinde bulunan gereksiz dosyaları bulup kaldırır.


Ücretsiz CCleaner v5.17 proğramını yüklemek için buradan giriş yapabilirsiniz.

İlgili Makaleler :

CCleaner proğramını nasıl kullanacağız

CCleaner Gereksiz Sistem Geri Yüklemeyi Kaldırma

İşletim sistemi :

Windows 10, 8.1, 8, 7, Vista ve XP, 32-bit ve 64-bit sürümleri dahil.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.