Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Windows 10 Denetim Masası Komutlarına Kısa Yoldan Ulaşma

Windows 10 işletim sistemi arama penceresine tıklayarak bulmak istediğiniz komut dosyalarını kısa yoldan bir tıklama ile erişim ve kullan...

...
Windows 10 Denetim Masası Komutları
Windows 10 işletim sistemi arama penceresine tıklayarak bulmak istediğiniz komut dosyalarını kısa yoldan bir tıklama ile erişim ve kullanma ile ilgili açıklamalar. Bilgisayarınıza Windows 10 işletim sistemini yeni kurdu iseniz denetim masasını bulmak için zorlanıyor olabilirsiniz. Denetim masasını arama çubuğuna yazarak bulabileceğiniz gibi daha kolay bir şekilde de ulaşmanız mümkündür. Denetim masasında bulunan komut dosyalarına kısa yoldan ulaşmak için ilgili adımları inceleyin.

Windows 10 Denetim masası kısayol komut dosyalarını açma :

1. Sol köşede bulunan 4 ad. kareden oluşan Windows 10 İcon’una maus'unuzu getirin ve sağ düğmesine tıklayarak çalıştırın.
2. Karşınıza Windows 10 Denetim masası komut seçenekleri çıkacaktır.

Windows 10 Denetim masası komut dosya kısayolu
3. Denetim masasında mevcut olan birçok komutları artık bir tıklama ile açıp kullanabilirsiniz.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.