Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Guney59 Paylaşım Tumblr Micro Blog’um 3 Yaşına Girdi

Guney59 Paylaşım Tumblr micro blog’um bugün 3 yaşına girdi. Benim de haberim olmayan Tumblr micro blog kutlamasını Tumblr sosyal etkinli...

...

Guney59 Paylaşım Tumblr micro blog’um bugün 3 yaşına girdi. Benim de haberim olmayan Tumblr micro blog kutlamasını Tumblr sosyal etkinlik yönetim ve site organizasyonu tarafından tarafıma bir e-mail ile bildirildi. Tumblr micro blog yönetim ve bu organizasyonu hazırlayanlara sonsuz teşekkür ederim. İnsan bazen düşünüyor ! Neden Blogger bu tür etkinlikler yapmıyor. Google bir arama motoru olduğu kadar aynı zamanda etkinliklere önem veren Google Plus gibi dev bir sosyal paylaşım platformu. 

Google’u bir holding gibi düşünürsek, (holding 5 ad. A.Ş.’in birleşiminden oluşur) bu birleşimin parçalarından birinin de Blogger olduğunu görebiliriz. Google Drive, Google Gmail gibi bir bütünün diğer parçalarını birleştirdiğimizde bu kutlama gibi etkinliklerin ve e-mail posta gönderimlerinin neden yapılamadığını insan merak ediyor.

Sabancı Holding, Temsa Otomotiv Mitsubishi grubunda 17 senelik hizmet hayatım mevcut. Bu süre içinde almadığım eğitim yok gibidir. Holding gibi büyük şirketler kendi ürün grupları içinde başarısız yöneticileri bünyesinde tutmazlar. Başarı, kalite standartları ile orantılı bir çalışmadır. Kalite zincirlerinden bir halkanın eksikliği başarısızlıkla sonuçlanır. Blogger, yönetiminde de herhalde kırık bir halka mevcut. Google’un bu tür konuları gözden geçirmesi başarısız halkaları görüp yenilemesini ümit ediyorum.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.