Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Chrome Güncellemesi 32.0.1700.72 m

Google Chrome tarayıcı 32.0.1700.72 m, yeni sürümü güncellendi.Google Chrome tarayıcı Dünya genelinde en hızlı istikrarlı çalışan bir tasa...

...
Google Chrome
Google Chrome tarayıcı 32.0.1700.72 m, yeni sürümü güncellendi.Google Chrome tarayıcı Dünya genelinde en hızlı istikrarlı çalışan bir tasarım harikasıdır. Chrome tarayıcı yeni sürüm güncellemesinden sonra, Blogger dikey kaydırma çubuğuna dikkat ederseniz duyarlı görünüm şeklinde olduğunu fark edebilirsiniz. Geliştiricilerin Chrome Tarayıcı için yapılan yeniliklerin blogger içinde geçerli olması, acaba! HTML5 uygulamasına mı geçiliyor şeklinde düşündürüyor. HTML5 kodlama sistemi ile çalışan, Türkçe dil desteğinide sitesine ekleyen Wix.com sitesini örnek olarak belirtebiliriz. Duyarlı tasarım olarak bilinen HTML5 uygulamalarını merak edip öğrenmek isteyenler Wix.com sitesinden ücretsiz blog kurabilirler.
Google Chrome tarayıcı için kategoriler sekmesinde Tarayıcılar, Chrome sorunlar, Chrome uzantılar, etiketini incelemeniz sağlıklı çalışmalarınız için önemlidir. Ayrıca Google Chrome tarayıcı önbelliği nasıl temizlenir başlıklı yazımı okuyarak yardım alabilirsiniz.Google Chrome kullanmıyorsanız denemenizi öneririm. Google Chrome özelliklerini inceleyin.
Google Chrome kendi sitesinden indirmek için giriş.

4 yorum

  1. hocam gordum inanilmaz birsey tweet ledim +google yapilacak is deyil utanma yok kimsede artik ayrica bir de yorum biraktim sayfasina bunlara tepki gostermesek olacagi bu ayrica bu basligi okuyan bloggerlara sesleniyorum bunlari paylasalim iplikleri pazara ciksin !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yazdirmaca makale
      Merhaba, Tweet gördüm çok teşekkür ederim.Maalesef bu millette utanma kalmamış.Yazık ya bu kadar emek verip yazılan yazıları adam bir kopyala ile alıp yayınlıyor.Evet ben tepkiye başladım.Hatta gerekirse DMCA dan blog yada siteleride kaldırtacağım artık.Web araçlarında bunları temizlemekten yazımı yazamayacak duruma geldim artık.Tüm blogger arkadaşların bu konuya tepkisini bekliyorum.Herkes bu konudan bunalmış durumda.İstersek bunların önüne geçebiliriz.Herşeyi Google' a bırakmamak lazım.Google'u aptal bizleride salak yerine koyan zavallılar bunlar.Ayrıca konuya hassasiyetinizden dolayı çok teşekkür ederim.Mücadeleye devam...

      Sil
    2. Hocam kopya yazi yayinlamak haksiz kazanc elde etmek bu insanlar icin cok normal hatta ulkemizde bazi degerlerin gun gectik ce degismesi ve Ahlak algimizin bununla paralel bir sekilde evrim gecirmesini uzuntuyle izliyorum bu zmanda namuslu olmak gercekten cok zor devir Bizim yada sizin devriniz deyil sanirim benim uzuldugum Hurriyetin bu tur olaylara alet edilmesi onlarada bir elestirim var lutfen onlara makaleleri incelesinler onlarda bu kopya isine bir el atsinlar ulkemizdeki Telif hakki yasasinin nekadar yetersiz oldugunu ilgili bir cok konuda goruyoruz santciya saygi yok yazara saygi yok Top yekun temizlenmek gerekiyor sanirim .
      cok samdir yazilarinizi okuyorum harika isler yapiyorsunuz bence blog yazarlari arasinda ilk sirada olmaniz gerekiyor ama sesiz b'r guc olarak ayaktasiniz sizi destekliyorum ve basarilarinizin devamini diliyorum saygilar

      Sil
    3. yazdirmaca makale ;
      Merhaba, Namuslu olmak bir erdem işidir.Eskiden bu tür davranışlar ayıp ve saygısızca algılanırdı.Şimdi
      bu işler meslek olarak algılanıyor.Hürriyet adminleri kendi işine gelenleri onaylıyor herhalde.Bizim birçok blog yazarı arkadaşımızda bedava bannerlerini bloglarına asıyorlar.Resmen kullanıldığının farkında değiller.Umarım kısa zamanda fark ederler ve doğru yolu bulurlar.Bloglara eklenen gadgetlerin kendilerine hiçbir faydası yok.Google aramalarda çıkmak demek organik olmak demektir.bunuda anlayacaklar.Tokat yemeden kimse birşey anlamıyor.Bırakalım baride tokat'ı yesinler.O zaman belki anlarlar.Bazı değerler geç anlaşılır.Bizlerin yazdıkları tıpkı eski şarkılar gibidir.Eskidikce güzelleşir ve değerini bulur.Bazen sessiz güç olmak iyidir.Keşfedmesini bilen o güçle beraber büyür.Dğerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.