Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

AdSense politikasıyla ilgili SSS

Blog ve site yayınlarından kazanç sağladığımız, Adsense biz yayıncıların sorunları ile ilgili sıkca sorulan sorulan (SSS) hakkında blog s...

...
Blog ve site yayınlarından kazanç sağladığımız, Adsense biz yayıncıların sorunları ile ilgili sıkca sorulan sorulan (SSS) hakkında blog sitesinden tanıtım yaptı. 16 Ocak 2014 Perşembe günü, Adsense’nin yardım sitesinden yaptığı bu açıklamaları hepimizin okuması gerekiyor. Blog ve sitelerimiz için yaşanan problemleri soru ve cevap şeklinde bir araya getirip açılır pencere sistemi ile bizleri sunmakta. 

Sıkılmadan çok kısa sürede bilgi sahibi olabilirsiniz. Hiçbiryerde bulamayacağınız bu açıklamalar için sizlere kısa başlıklar vereceğim. Yaşadığınız sorun ve sormak isteyip de cevap bulamadığınız her konu anlatılmakta. Google Adsense çalışma grubunu hiç gördünüz mü bilmiyorum. Merak ediyor iseniz sayfa hakında düşünce ve beğenilerinizi paylaşabileceğiniz ve Adsense ekip resmini görebileceğiniz sayfa linki.  Google Adsense çalışma ekip resmini sizlere buradan verebilirdim. Ancak Google içerik ve hizmet politikaları gereği sayfa alıntıları telif hakları içerdiğinden dolayı sadece link olarak giriş bilgisini veriyorum.

AdSense politikaları sıkca sorulan sorular içindekiler :

1. Bölüm: Site içeriği
2. Bölüm: Reklam uygulaması
3. Bölüm: Mobil cihazlarla ilgili konular
4. Bölüm: İtirazlar ve ihlal bildirme
5. Bölüm: Diğer kaynaklar
AdSense politikaları sıkca sorulan sorular içindekiler Giriş Linki  Tüm sorularınız için yardım alabileceğiniz ;

Adsense Google+ Gruplar

6 yorum

  1. Hocam merheba yazınızın üzerindeki resimde açıklama yok. Yani resmin üzerine gelindiğin de özellikler kısmına bir şey yazılmamış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sami Eski ;
      Bey çok teşekkür ederim.Hemen resime ekledim.

      Sil
    2. Tesekkur ederim hocam su an bekliyorum baska bir mesaj yok sadece bu gorunuyor simdilik bekleyelim ve bakalim ne olacak sonucuna gore burdan yazarim saygilar

      Sil
    3. @yazdirmaca makale :
      Beklemekten başka yapabilecek bir durum yok.Teşekkür ederim.

      Sil
  2. Selam hocam tamda denk geldi konu makle yazmissiniz benim bir sorunum oldu daha yeni Google Adsense ile ilgili bir kac hesabim var daha once basima gelmedi bir mesaj aldim mesaj soyle
    Adresinizi doğrulamadığınız için ödemeleriniz şu anda bekletilmektedir. PIN kodunuzu postayla aldıktan sonra adresinizi doğrulamak için burayı tıklayın. ////// ben pin istemedim sanirim kendileri bana bir pin gonderecekler
    oyle dusunuyorum yada benim pin mi istemem gerek eger oyleyse pin nasil istenir? oteki hesaplarimda pin istenmemisti odeme aliyorum onlarda sikinti yok bu yeni bir uygulamami?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yazdirmaca makale;
      Merhaba, Adsense devamlı yeni bir yenilik yapıyor.Bazılarına pin kodu gönderiyor.Bazılarına göndermiyor.Bunu en iyi olarak hesaplarınıza girip dişli ayarlar kısmından biraz kurcaladığınızda yeni mesajları görebilirsiniz.Yeni bir uygulama değil.Ülke bazındaherkese uygulamıyor.Genel bir mesaj da olabilir.Ödemeleri alıyorsanız gale almanıza gerek yok.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.