Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Bloguna Ücretsiz Yılbaşı Resim ve Sunumlar

Yeni yıla geri sayım başladı. Bir yılı daha geride bırakırken 2014 senesine şimdiden hoşgeldin diyerek blog resim ve sunumlarınızı hazırla...

...
2014 yılı için resim ve sunumlar
Yeni yıla geri sayım başladı. Bir yılı daha geride bırakırken 2014 senesine şimdiden hoşgeldin diyerek blog resim ve sunumlarınızı hazırlamaya başlayabilirsiniz. Çok yakında tüm blogların ana sayfalarında yeni yıl resimleri, kartları ve sunumları ile şenleneceği kesin. Ayrıca blog’unuza kar taneleri yağdırabilirsiniz. Ücretsiz kullanabileceğiniz resim, sunum, grafikleri incelemeye başlayın.
1. Ücretsiz yılbaşı tebrikleri
2. Ücretsiz grafikler
3. Ücretsiz yılbaşı grafikleri
4. Hareketli yılbaşı afişleri
5. Ücretsiz yılbaşı duvar kağıtları
6. Ücretsiz yılbaşı blog başlıkları
7. Ücretsiz yılbaşı garfik ve klipler
8. Yılbaşı grafikleri
9. Ücretsiz yılbaşı ağaçları (sanatsal)
10. Ücretsiz PowerPoint arka planlar
11. Ücretsiz yüksek kalitede grafikler
12. Muttelif yılbaşı resimleri
Dinamik bloglarda maalesef bizler kullanamıyoruz. Klasik blog olarak sizler kullanın.

12 yorum

  1. Teşekkür ederiz Adnan bey;
    Bu çok iyi oldu, aramamıza gerek kalmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Sevda Şen Ünsev
      Hanım, merhaba ; Evet haklısınız blogcu arkadaşları düşünerek hazırladım.İlk resimde paylaşıma açıktır.Rahatca kullanabilirsiniz.Bu arada linkwithin eklentinizin çalışır durumda olduğunu gördüm ve sevindim.Teşekkür ederim.

      Sil
    2. tekrar teşekkürler, Linkwithin hala çalışmıyor ama?

      Sil
    3. @Sevda Şen Ünsev
      Merhaba bir gün önce ben birçok yazınıza baktım.Hepsi çalışıyordu.Siz kullandığınız tarayıcı dan kaynaklanmış olabilir mi ? Chrome ise olmaması lazım.IE bazen yapıyor.

      Sil
    4. Tekrar merhaba Adnan bey,
      İyiki Linkwithin çalışıyor diye yazmışsınız bana. İE den bakmak hiç aklıma gelmemişti, baktım gerçekten çalışyor, fakat ben mozilla kullanıyorum. sanırım ondan oldu ama nasıl çözebiliriz sorunu. Eklentileri devamlı güncelliyorum Mozilla'da ama anlayamadım.

      Sil
    5. @Sevda Şen Ünsev
      hanım merhaba, boş kaldıkca tüm arkadaşların bloglarına bakıyorum.Ama herkese yazamıyorum.farklı algılama olur diye.Ben Chrome kullanıyorum hem hızlı hemde eklenti diye bir derdiniz olmaz.İE ve Firefox benim için eskide kaldı tarih oldu.IE 9 sürümünden sonra hepden çuvalladı.10 ve 11 sürümü de o kadar kaliteli değil.Kullandığım Chrome dan baktığımdan eksik olan birşey yoktu.Hepsi çalışıyor.Tek çözüm Google Chrome kurun.Son güncelleme bilgisi buradan kuarabilirsiniz.
      http://guney59.blogspot.com/2013/12/chrome-310165063-m-tarayc-guncellemesi.html

      Sil
    6. Adnan bey;
      Chrome kurdum ve sorun ortadan kalktı, fakat bu sabahtan beri izleyiciler gadget'i çalışmıyor. Blogger'da bildiğiniz bir sorun varmı?

      Sil
    7. @Sevda Şen Ünsev
      Hanım merhaba, sorunun hallolduğuna sevindim.FC izleyiciler gadged'inde uzun zamandır problem var.Hatta bu konuda bir yazı da yazdım.Büyük ihtimalle kaldırılabilir.Bu gadget yerini Google izleyicilere bırakacaktır kesin.Şu yazımı bir uygulayın belki çalışabilir.
      http://guney59.blogspot.com/2013/06/friend-connect-blogger-izleyiciler.html

      Sil
    8. teşekkür ederim, hemen deniyorum

      Sil
    9. @Sevda Şen Ünsev
      Hanım ben de denemeler yaptım ancak çalışmıyor.Hatta çalışacağınıda sanmıyorum.Kodlar değişmiş.Şablon kodlarında değişiklik yapıldığını yazmıştım fakat izleyiciler gadgeti bir çalışıp bir çalışmıyordu.Şu anda tamamen gitmiş.Yerini Google izleyicilere bıraktığı kesin.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.