Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Blogger Blog Ayarlarınız İle Oynamayın

Bugün 22.06.2013 tarih ve saat 20,00 den itibaren blog ana sayfa açılışında ve bazı CSS kodlarının çalışmadığını gördüm. Daha önce alışık...

...
Blogger Blog  ayarları
Bugün 22.06.2013 tarih ve saat 20,00 den itibaren blog ana sayfa açılışında ve bazı CSS kodlarının çalışmadığını gördüm. Daha önce alışık olduğunuz blog ana sayfanız da sayfaları gezerken farklı görüntüler ve kaymalar yaşayabilirsiniz. Blog’unuzdaki bu değişimler nedeni ile blog ayarları ile oynamayın ! Büyük ihtimalle blogger geliştiricileri çalışmalar yapmakta. Bu çalışmaların sonucunda blog görselliğinde zaman zaman değişimler yaşanıyor.
Bu değişimlerin ne olduğunu henüz çözemedim ama ilerleyen saatlerde sonuçları alabilirsem sizlerle paylaşacağım. Özellikle yeni blog kuran arkadaşlar bu değişimlerin bir hata olmadığını bilmeleri için uyarı niteliğinde bu yazıyı yazma gereksimi duydum. Her zaman yazdığım gibi yine yazıyorum ! Düşündüğüm ve yapılması gereken halen yapılmayan Kategoriler gadget veya modül  eklentisidir. Bakalım sonuç ne olarak karşımıza çıkacak. Yapılabilecek değişim, tahmini olarak düşüncelerim çıkabilir.

Bunlarında şu şekilde sıralanabileceğini düşünüyorum ;
1. Şablon da yapılacak yenilenme,
2. Yorum sekmelerinde yapılacak gelişme,
3. Google Plus ile Blogger entegrasyonun devamı çalışmalar,
4. Hepsinden önemlisi de Kategoriler modülünün eklenmesi,

Bekleyip sonuçları göreceğiz. Uzun bir süre bilgisayarda olacağımdan sonuçları adım adım izliyorum.
Tekrar uyarıyorum BLOG AYARLARINIZ İLE OYNAMAYIN !!

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.