Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Avast 8 Ücretsiz Antivirüs Proğramı İndir

Avast 8 Ücretsiz Antivirüs Proğram Yeni Arayüzü  Avast 8 Ücretsiz Antivirus Proğramı güncellenerek yeni bir arayüze geçti. Bilgisaya...

...
Avast 8 ücretsiz proğramı güncellendi
Avast 8 Ücretsiz Antivirüs Proğram Yeni Arayüzü 
Avast 8 Ücretsiz Antivirus Proğramı güncellenerek yeni bir arayüze geçti. Bilgisayarınızdaki icona tıkladığınızda, Yedi bölümden oluşan Ana Sayfasına ulaşacaksınız. Yeni arayüzünde bir çok yenilikleride beraberinde getirerek kullanıcının hizmetine sunmuş. Bu arayüz menülerini neler kısaca bakalım.
1. Herşeyin güvenli olduğunu belirten yeşil renkli, sizi karşılayan güler yüz ifadesi
2. Virüs taramasını başlatacağınız sekme

3. Software Bilgisayarınızdaki yazılımları izleyen ve güncelleştirmenizi sağlayan sekme
4. Farklı istatiki bilgiler veren sekme
5. Güvenlik duvarı, bilgisayar korsanlarına karşı
6. Safezone Online işlemlerinizde büyük koruma
7. Market Avast ürünlerini inceleyebileceğiniz ve satın alabileceğiniz sekme
Kısaca ücretsiz proğramı kurduğunzda bilgisayarınız için gerekli olan tüm kullanımlar mevcut. Ev kullanıcıları için ücretsiz sürümü olduğu kadar Ticari kullanımlar için ücretli dahada geliştirilmiş seçenekleri mevcut.
Yeni arayüzde benim en çok hoşuma giden kısmı yazılım güncelleme konusunda size bilgi vermesi ve kurulumu sağlaması. Arkadaşınızın Virüs konusunda başı sıkıştığında uzaktan bağlantı hizmetini aktifleştirdiğinizde arkadaşınızın bilgisayarını koruyabilmeniz. Benimde en çok üzerinde durduğum ve değer verdiğim konuların başında gelen bir hizmet olmuş.Birçok eklenti hizmete sunulmuş. Bilgisayarınızda olmazsa olmazlar arasında diyebilirim. Bunları yazarken Avast ile aramda ticari bir bağ var sanmayın.Zaten ücretsiz vermesi olmadığını kanıtlıyor.Virüssüz temiz bir dünya için sadece sizlere kısaca bir tanıtım yaptım.
Evinizde kaç tane bilgisayar varsa hepsine kurarak verilen bu hizmetten ücretsiz yararlanabilirsiniz.
Avast 8 ücretsiz proğramı indirmek için aşağıda verdiğim bağlantıya tıklamanız yeterli olacaktır. Kurulum başlayacak ve bilgisayarınızı yeniden başlatmanız gerekecektir.
Avast 8 ücretsiz proğramına nasıl kayıt olacaksınız buradan inceleyin.
İşletim sitemi : Windows XP, Vista, 7, 8
Ücretsiz Avast 8 Programı  İNDİR
Avast 8 Ücretsiz Antivirüs
Uzaktan yardım sekmesi

6 yorum

  1. Hocam ben norton kullanıyorum ve ücretli 1 yıllık, avast'ın ev sürümü güvenlimi? dış etkenlere duyarlılığı nasıl? Mesala klavyede yazı yazarken karşı tarafların bunu görmesini engelliyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sami eski
      Bey; Norton çok iyi proğram ancak onu ticari kullanım ve yüksek hızlı bilgisayarlarda kullanmak en mantıklısı.Norton bilgisayarı kasan bir proğram.Bu nedenle kullanıcısı pek yoktur.Bilgisayarınızda en küçük giriş çıkışa kadar proğramı kurar.Buda sistemi yavaşlatır.Ev kullanıcıları için en uygun proğram avast.Hem ücretsiz hemde bilgisayarı kasmıyor.Ticari kullanacam derseniz yine avast satın alarak çok üst noktaya çıkarabilirsiniz.Birçok proğramı test ettim.En orgoniği avast çıktı.Deneyin bakın.Nortona neden para veriyorsunuz ki.Sonuçda virüsun girmeyeceği bilgisayar çok azdır.Avast sitesine girip inceleyin bakın.Görüşmek üzere.

      Sil
    2. Hocam nortonun kullanım süresi biteceği için, size sormak istedim. Avast'ı İnceledim, güzel özellikleri var.

      Sil
    3. @sami eski
      Bey; Norton'un Bitimiden sonra kullanırsınız.Evet son sürüm güncellemesi daha da güzelleştirmiş.

      Sil
    4. Hocam nortonun bitmesine 35 gün var. Bitimin de kullanmayı düşünüyorum ve Avast programını indirdim. Kurulumu daha sonra yapacağım, hocam görüşmek üzere iyi sabahlar. Cevabınız için teşekkür ederim.

      Sil
    5. @sami eski
      Bey; Değerli yorum ve görüşleriniz için teşekkür ederim.Size de iyi sabahlar.Görüşmek üzere.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.