Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Technorati Sitesine Kaydedilen Blog Sonucu

Birçok blog okuyucuların buluştuğu yer olan Technorati Sitesini ziyaret ettik. Sitede oturum açtık kayıt işlemlerimizi tamamladık. Blogum...

...
Technorati Sitesi
Birçok blog okuyucuların buluştuğu yer olan Technorati Sitesini ziyaret ettik. Sitede oturum açtık kayıt işlemlerimizi tamamladık. Blogumuzun iddiasında bulunduk. Ancak kayıt işlemleri yapılmadı. Peki blogumuzu nasıl kabul ettirdik.Blogunuzu Technorati Sitesine Kaydedin ismi ile bir yazı yazdım Bu yazımı okuyarak ne yapmanız gerektiğini inceleyebilirsiniz.
Yazımı Türkiye saati ile 21.02.2013 tarihinde sabaha karşı, 01,58 de yazarak yayınladım. Yazım, Feedburner ile eş zamanlı olarak devreye girdi. Tekrar Technorati’e dönerek Blog iddiasında bulundum. Çok geçmeden 03,23 de cevap geldi, başarılı olduğu belirterek inceleme aşamasının devam ettiği yazıyordu.
Sonuç olarak düşündüğüm işlem doğru çıktı. Blogum onaylanmış ancak inceleme aşaması devam ediyor. Tabiy ki buda çok doğal bir işlem. İncelemeleri gerekir.
Blog’umun Dünya genelinde okunması beni çok mutlu ediyor. Sizde vakit geçirmeden Technorati Sitesine kaydınızı gerçekleştirip okuyucu kitlenizi dahada büyütebilirsiniz.

Technorati Site İddia

4 yorum

  1. @Adnan Güney
    size neticeyi söyleyelim. Son inceleme de muhtemelen onaylanacak ve size üzülerek şunu söyleyecekler " maalesef İngilizce olmayan içerikleri yayınlayamıyoruz, siteniz onaylandı ancak güncellemelerinizi yayınlamamız söz konusu değil" bunun gibi bir açıklama yapacaklardır.

    Technorati artık böyle işliyor ne yazık ki.
    TeknolojiManya.blogspot

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @HolyGates
      Açıklama yapma nezaketinde bulunduğunuzdan dolayı çok teşekkür ederim. Technorati İçerik politika yazılarınızda İngilizce yazı olması gerektiğini okumuştum. Ancak Dünya genelinde birçok Türk vatandaşı yaşaması nedeni ile onların İngilizce yazacaklarını biliyorum.Onlara yardımcı olması açısından ve sitelerini iddia etmesi için yardımcı olmak da yeterlidir. Sonuç için değerli açıklama zahmetinizden dolayı tekrar teşekkür ederim.
      Thank you very much for making explanations are in courtesy. I read the policy should be written in English writings Technorati content. However, many Turkish citizens around the world to help us to live because of the biliyorum.Onlara to type their English and to help you to sites that claim is sufficient. Thank you again for your valuable explanation for the result trouble to.

      Sil
    2. Haklısınız İngilizce yayın yapan kullanıcıları es geçmişiz bu yönüyle oldukça faydalı bir paylaşım da bulundunuz.

      Biz teşekkür ederiz.

      Sil
    3. @HolyGates
      Sitenizdeki Analistik araştırmasını yaptığınızda siz de yabancı ülkelerden okuyucu kitlesine raslayacaksınız. Technorati'in iç yapılanmasında İngilizce bir yayın Politikası güdmesi onun bileceği bir düzen şeklidir.Ne yazıkki Technorati için site doğrulama yapamayan bir çok yapancı insanlar mevcuttur.Disqus forum ve yorumları inecelediğinizde birçok kişinin site iddiasını yapamadığını göreceksiniz.Benim katılıp katılmamam çok önemli değil.İlk müracatımda site iddisını zaten doğruladım.Amacım sonuç tu. Sonucu da elde ettim.İnsanlarında nasıl elde edebileceklerini yazımda paylaştım.Sizinde bana hak vermeniz güzel bir yaklaşım.Bu konuda değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.