Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Google çevre (circles) Paylaşımları Hakkında

Goole Plus çevreler (circles) paylaşımlarda yapılan eksiklikler nelerdir ? Google ’un bizlere sunduğu hizmetleri, maalesef teknolojiye uy...

...
Goole Plus (circles)
Goole Plus çevreler (circles) paylaşımlarda yapılan eksiklikler nelerdir ? Google’un bizlere sunduğu hizmetleri, maalesef teknolojiye uygun olarak kullanamıyoruz. Birçok paylaşımlarda dikkat ediyorum anlatımlar hep çıkar üzerine kurulmuş. Birçok çevre çemberleri var.
Bu Çemberler ne işe yarar ? Bu çemberleri eklediğinizde kotanız dolarsa ne olur ? Çevreleri eklemek ile ne kazanılır ?

Bu konular gibi birçok konuyu sıralamak mümkün. bakın Google bu konuda neler yazmış.
Çevreler hakkında Google+ Çevreler; herkesi, gerçek hayattaki sosyal bağlantılarınıza göre düzenlemenize yardımcı olur. Ailenizden, müzik arkadaşlarınıza veya okul arkadaşlarınıza, hayatınızdaki her grup için çevre oluşturabilirsiniz. Ardından doğru kişilerle, alakalı içerik paylaşabilir, ilgilendiğiniz içerikler bulabilirsiniz. Çevreler, yalnızca arkadaşlar ve aile çevrelerinizle bir nişan duyurusu paylaşmanıza veya kitap kulübü çevrenizdeki bir arkadaşınızın paylaştığı, yeni mükemmel yazar hakkındaki yayını görmenize olanak tanır.”
Kaynak bağlantıyı inceleyin
İlgili videoyu izleyin.
 
İzlediğiniz video, çevreler ve çevrelerin yerleşimini anlatıyor. Peki bu insanları çevrelerinize eklediniz. Bende soruyorum neden eklediniz ? Sırf hava olsun diye mi? Kendinizi mutlu etmek içinmi ? Yoksa bu çevrelerden, bilim, edebiyat, teknoloji vs.yararlanmak için mi? Verilecek cevap hepsi için evet ise, beğendiğiniz yazıları, videoları, resimleri G+ butonuna tıklayarak beğendinizi tüm çevrelerimize neden ilan etmiyoruz.
Arkadaşlar beğendiklerimizi lütfen, hiçbir ayrım yapmadan G+ butonuna tıklayarak ifade edelim.
Herhangi bir konu hakkında, karşıdaki insanın emeklerini paylaşımlarını beğen butonu ile ödüllendirmiyorsanız, o kişiye beğenmesi için email göndermeyin. Açıkca ben bu tarz paylaşımların çok yoğun olduğu zaman, çevremden çıkarıyorum. Sizin paylaştığınız bir konuyu biri G+ butonu ile beğendiğinde ona teşekkür edin.Saygı duyun.
Diyeceksiniz ki ya ben onun dilini bilmiyorum. Bilmemeniz suç değil. Öğrenmemeniz suç.
Dil öğrenmeyeceksiniz. Google bu konuda gerekeni zaten yapıyor. Ben 53 ülke dili ile yazışabiliyorum. Bu yazılarım bazen Türkçe, bazende onların dilinde çevirilerle oluyor.
Bir blog için yazdığım konu aynı zamanda yaşam hayatımda da kullandığım konu olabiliyor.
Merak mı ettiniz ? Verdiğim bağlantıları tarayıcınıza kurun. Hiç tanımadığınız Dünya insanları ile yazışmaya başlayın.Sonucu gördüğünüz de şaşıracaksınız. Ben birşey yazdığımda karşımdaki kişi bana şunu soruyor. Benim dilimi nerden biliyorsunuz ? Dilini bilmiyorum ki ?
Google ürünlerinden faydalanıyorum. Bilgisayar sadece resim, video paylaşım yapılan bir cihaz değildir.Dünya insanları ile kaynaşabileceğiniz bir araçtır.Yeterki kullanmasını bilin.
Bilgisayarınıza kuracağınız araçlar :
1. Google translate : Açılan pencerede tarayıcınıza ekleyin. Buradan kurabilirsiniz.
2. Google+ için Google çeviri. Buradan kurun.
3. Zaten bir çeviride Chrome tarayıcınızda mevcuttur
4. Diğeride, tarayıcınıza ekleyip sosyal paylaşım olarak da kullanabileceğiniz, AddThis - Share & Bookmark (yeni) eklentisi. Tarayıcılarda sosyal paylaşım butonu olamayan internet ortamında kullanabildiğiniz gibi, sağ tıkla kendi dilinizede çeviri sağlayabiliyorsunuz.
Buradan ekleyin.
Google çevreler ile ilgili tüm bilgileri okuyabileceğiniz forum bilgilerini inceleyin.
Beğendiğiniz yazıları G+ butonuna tıklayarak belirtin. Twitter de paylaşın. Pintereste, facebook vs. tüm sosyal alanlarda paylaşarak varlığınızı gösterin.
Kıssadan hisse birşeyler anlatmaya çalıştım. Umarım faydalı olmuştur.
Paylar ile paydalar olmasa matematik işlemi olmaz.
Konu hakkında sorun ve yorumlarınızı herzaman ki gibi yazmayabilirsiniz.
Kolay gelsin.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.