Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Google Çevreler 5000 Sınırı Çözümü

Bir önceki yazımda Google çevrelerle ilgili sınırlar konusunu incelemiştim. Google Plus da 5000 kişi sınırını doldurduğunuzda, çevreleri...

...
Google Plus G+ Çevreler
Bir önceki yazımda Google çevrelerle ilgili sınırlar konusunu incelemiştim.Google Plus da 5000 kişi sınırını doldurduğunuzda, çevrelerinize, artık insanları ekleme şansınız kalmıyor.Peki ne yapmamız gerekiyor? Bu kişiler içinde aktif ve inaktif kişiler kimlerdir ? Bunları nasıl ayıracağız? Bu kadar insanı bilerek yada bilmeyerek ekledik bu sorunu nasıl çözmeliyiz.Bu sorudan haraket ederek, bende kısa bir araştırma yaptım ve uygulamayı kendi çevrelerimde test ettim.Yaptığım test sonucunda inaktif çevreleri eledim.Aktif çevreler olarak çevrelerime beni ekleyenleri ekleme fırsatını buldum.Unutulmaması gereken en önemli konulardan biride ; Sosyal medya kurallarının değişmeyen takip edilme kelimesidir.Mutlaka takip edilme iç güdüsü ön plandadır. Yoksa Sosyal Medya kelime anlamı yerini bulamaz.
Yapılacak işlemler nelerdir :
İnaktif çevreleri çevrelerinizden çıkarmak.
Aktif kullanıcıları çevlerinize ekleyip onlarında sizi çevlerine eklemesini sağlamak. Google Plus da max. 500 kişi çevre oluşturabileceğinizi unutmayın. Paylaşılan çevreleri tek bir yerde takibe alabilirsiniz.Takip ettiğiniz 500 kişiden “50/100” kişi size ilk 3 gün içinde geri dönüş yapacaktır.İnaktif çevreler: Sizin onları ekledikten sonra çevrelerinizde aktif olmayan kişilerden ibarettir.
Şimdi bir deneme yapalım ;
Google Plus Google+ arama kısmına “Shared Circle” yazın ve aratın.Herkese açık Yüzlerce çevre paylaşımı göreceksiniz.Bu sayfada “Best Google+ Circles ever Shared” adında Google plus’da çok ilginç ve ilgi çekici topluluğun olduğunuda göreceksiniz.
Şimdi de ilk adımımızı uygulamaya alalım ;
Google Plus’u merak olarak açan birçok kullanıcı var.Hiçbir konu paylaşımında bulunmayan bu kişileri takip etmenizin bir anlamı olmayacaktır.Kotanızın dolmaması için bu kişilerden kurtulmanın çaresine bakacağız. 500 kişiyi takip ettiğinizi varsayarak konumuza devam ediyoruz.
1. Uncircle Inactives
Uncircle Inactives eklentisini Chrome tarayıcınıza kuruyorsunuz.

Inactives Uncircle +
Sol kutucuktan çevrelerinizden arattırmak istediğinizi seçiyorsunuz ve App Inc/Exc yazan yere tıklıyoruz.Alt kısımda kaç adet inaktif kullanıcının arandığı yazıyor. Arama işlemi bittikten sonra ; Check Activity butonuna tıklıyoruz.Aktif ve İnaktif kullanıcılar taranırken yanındaki ikonlardanda kimin Aktif kimin İnaktif olduğunu göreceksiniz.Hatta farenizi sembol İcon üzerine götürdüğünüzde açılan pencerede de açıklama yazmaktadır.Okuma işlemi bittiğinde son olarak yapılacak işlem “ uncircle” yazan yere tıklamak.Bundan sonra İnaktif kullanıcıları artık takip etmiyorsunuz.
2. Uncircle Uncirclers+
Uncircle Uncirclers “Eklentiye linke tıklayarak ulaşabilirsiniz.”
“Yukarıda anlatılan birinci adımı uyguladıktan 3 gün sonra,
ikinci adımı uygulayın” bu süre içinde sizi takibe başlayabilsinler.
İkinci adım ne işe yarar:
çevrelerinize eklediğiniz halde, sizi eklemeyen kişilerden kurtulmanıza imkan verir.
Yukarıdaki linke tıklayarak eklentiyi (Uncircle Uncirclers+) Chrome tarayıcınıza kurun.
Sol tarafda açılan kutucukda çevrelerinizde bulunanlardan istediğinizi seçin ve Apply’e tıklayın.Tarama işlemi bittiğinde son olarak “ uncircle “ butonuna basmak.Bende 5000 kota sınırını zorlayan biri olarak aynı yolu izledim.Gerçektende kotama devam edebiliyorum.Beni ekleyenleri ekleyemiyordum.Umarım faydalı bir yazı olmuştur.Sizde bildiğiniz bu tür bağlantıları yorum yazarak paylaşın.İnsanlara yardımcı olun.
Uncirclers Uncircle

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.