Sites Site'de Yeni Yayın yayınlama (Resimli Anlatım)

yeni yayın
Bir önceki yazımızda (Google Sites Yeni Yayınlar Eklentisi Nasıl Yapılır Resimli Anlatım) yeni yayın nasıl oluşturulacak anlatmıştık. Şimdi hazırlamış olduğumuz Yeni Yayın eklentimizle bir içerik oluşturup yayınlayacağız. Örnek olarak bir önceki yazımızı kullanabiliriz. Bir önceki İçeriğimizin ismi ;

Google Sites Yeni Yayınlar Eklentisi Nasıl Yapılır (Resimli Anlatım) Resim bir de gördüğünüz kısım açıklamaları ;

Başlıksız yayın ; İçeriğimize vereceğimiz isim.İçerik ismi Örneğimizde verdiğimiz ; Google Sites Yeni Yayınlar Eklentisi Nasıl Yapılır (Resimli Anlatım) olsun.

Alt kısımda sarı ile belirttiğim yerede içeriğimizi yazalım. Resimde dikkat ederseniz Ekler yazan kısmın içi boş. Bu kısma içeriğimiz ile ilgili resim, dosya, döküman herhangi bir şeyi yüklüyoruz. Şuna dikkat etmeyi unutmayın. Sonuçda Google Sites Sitelerinin de bir kapasitesi vardır. Bu kapasite 1GB dir.Kullanmasını bildiğimiz sürece kolay kolay bitirebileceğiniz bir alan değil.
Bilinçli kullanırsanız çok rahatlıkla senelerce problem olmaz. Kaldıki ben herhalde 8 sene oldu yanlışımda olabilir Google gmail kullanıyorum 7,5 GB halen yaklaşık 380MB kullanabildim. İlginç değil mi? Diyeceksinizki bu nasıl oluyor.

Çok basit Google'un birçok eklentisi var. Dökümanlar, tablolar, grafikler,görseller, haritalar vs çoğaltabiliriz. Her birinin ayrı ayrı kapasitesini düşünürseniz kolay kolay bitiremezsiniz. Peki işimiz bittimi hayır. İçeriklerimizi sosyal çevrelerde nasıl paylaşacağız ilerleyen zaman içinde bu konuları da bulabileceksiniz. Hemen diğer yazıları Google Sites Kurulumu başlıklı kategori makalelerinden inceleyebilirsiniz.İçeriğimizin yayınlanmış resimli görüntüsü :