Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Microsoft Office 2010 Starter Ücretsiz Yükle

Microsoft Windows 7 ile Bilgisayar dünyasına yeni başlayan ve eski kullanıcılar için, dikkat etmeleri gereken bir konuyu hatırlatmak isti...

...
Microsoft Office  2010 Starter Ücretsiz yükle
Microsoft Windows 7 ile Bilgisayar dünyasına yeni başlayan ve eski kullanıcılar için, dikkat etmeleri gereken bir konuyu hatırlatmak istiyorum. Bilgisayarınızı ilk aldığınızda kuruluma hazır olarak Microsoft Starter 2010 Office proğramını demo diye, yanlışlıkla silebilirsiniz. 2010 Office proğramını ilk defa tıkladığınızda birkaç seçenek sunmakta. Bu seçenekleri tam anlamadı iseniz, aman boşver diyip proğramı silmeyin. Birçok yeni bilgisayar da kurulu olarak gelen Microsoft Office  2010 Starter demo değildir. Sizlere çok fazla bir seçenek sunmasada Word ve Exel dosyalarını kullanabileceğiniz bedava bir proğram olması yeterlidir.
Zaten birçok proğramları kullanmıyoruz. En çok kullandığımız proğramlar arasında Word, Exel, Powerpoint gelmektedir. Proğramda tek eksik olan Powerpoint proğramını farklı bir proğram ile kapatabilirsiniz.
Proğrama ilk tıkladığınızda karşınıza gelecek ekran aşağıda verilmiş olup iyice dikkat edin.
1. Kurulum aşaması

Resime dikkat ettiğinizde 3. şeçenek işaretli olup, proğramı kuracağınız kısım belirtilmiştir.
Office  Starter 2010 kullanımı yazan sekme.
Microsoft Starter 2010 Office
2. Kullan kısmına tıkladıktan sonra açılan pencerede, hangi proğramları kullanabileceğiniz konusunda bilgi verilmektedir. Resimi inceleyin ve aç kısmına tıklayın.Yükleme başlayacaktır. Bekleyin.
Microsoft Starter 2010 Office

3. Yükleme bittikten sonra bilgisayarınızda kayıtlı kullacı adınızı gösteren bir ekran gelecektir.Tamam'a tıkladıktan sonra size lisans sözleşmesini kabul etmeniz gerekn bir yazı ile uyaracaktır. Windows 7 işletim sisteminizi yeni aldınız ve lisanslı, tabiy ki hemen kabul ediyorsunuz.

Microsoft Office  2010 Starter
4. Tüm işlemleriniz bitti yeni ekranda proğramı güncellemeniz için öneriyide kabul ediyoruz. 
Microsoft Office  2010 Starter ücretsiz yükle
Tüm işlemler tamam, artık Microsoft Office  2010 Starter proğramını rahatlıkla kullanabilirsiniz. Arkadaşlar bunu yazmamın nedeni o kadar dikkat eden biriyimdir inanın iki kez bilgisayarıma hiçbir neden yokken format attım. Ve her attığım formatta bu proğramı demo diye sildim.Hatta kızdımda demo proğramı bize neden önerirler diye.
Şu anda da canım sıkıldı bir format daha attım ve bu yazıları farkettim. Bu yazıyı da bu nedenle bu saatde geç yazıyorum. Bu saatler normalde benim araştırma yaptığım saatlerdir. Sakın gülmeyin! Bazen insanların bazı konular dikkatlerinden kaçabiliyor.

15 yorum

  1. Hocam merhaba Microsoft Word Starter 2010 ücretsiz kullanımın da çok derin özellikler var. Ve resim arayabiliyor ve resim görsel olarak değiştirebilme özelliklerini sunuyor. Ayrıca resimi seçtikten şöyle bir seçenek var office.com olarak belirtilsinmi diye ve resimin üzeriene gelindiği zaman office.com gözükecektir. Resimleri office.com dan yğkleyip ve resimin de office.com dan bulduğumu veya yüklediğimi diyelim belirttiğim de telif konusun da bir sorun yaşanılabilir mi? Ne yazı yazabiyorum ne başka birşey bütün hevesim kaçtı hocam şablon denedik veya başka birşey resimsiz olmuyor. Cevabınızı bekliyorum ona göre hareket edeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sami eski
      Bey merhaba; Office 2000 bende kullanıyor ve birçok resmi ordan yapıyorum.Birçok efekt proğramı ilede değişim sağlayabiliyorsunuz.Word açın, ekle, küçük resim tıklayın, sağ üstte arama kutusuna bir kategori yazarsanız birçok resmi döker.Boş enterleyin hepsini döker.Resme tıklayın worde atar ve resim üzerinde sağ klik farklı kaydet tıkladığınızda masa üstünde resim çıkar.Bu konuda bir yazı yazim. Siz şimdiden başlayın.

      Sil
    2. Hocam söylediklerinizi yapıyorum masa üstüne kaydediyorum.Bu konuda sorun yok ki zaten seçeceğim resimlee hep aynı aslın da benim canımı sıkan konu telif konusun da bir sorun olurmu? seçeğim resimler kadın ve erkeği ima eden resimler olacak veya soru işaretleri veya çözümü ifade eden resimler seçeğim onun için telif kısmına çok öenm veriyorum.Ve işim dolayısıyla resim çekemiyorum yoksa resimler çekip farklı yazılar yazmayı düşünüyorum ama iler de diyelim.Ayrıca windows live yazar konusun da bir sorum olacak.

      Sil
    3. @sami eski
      Bey Office proğramı için telif söz konusu değil.Size gönderdiğim proğram aynı zamanda resim kaydeder ve efek uygulaması da vardır.Size ön çok lazım olan bir resim tarayıcısı.Birçok albümden resim alabilirsiniz.Dergiler de dahil.Bunlara efekler uygulayabilir ve yayınlayabilirsiniz.Sorun olmaz.Örnek vermek gerekirse.Bir tablodan bir ağaç resmini tek olarak alabilirsiniz.Herhalde demek istediğimi anladış olmalısınız.Sorun yok yani.

      Sil
  2. Hocam merhaba Microsoft Word Starter 2010 ücretsiz kullanımın da çok derin özellikler var. Ve programın için de resim aranabiliyor ve resimi görsel olarak değiştirebilme özelliklerini sunuyor. Ayrıca resimi seçtikten sonra yani seçerken şöyle bir seçenek var office.com olarak belirtilsinmi diye ve resimin üzerine gelindiği zaman office.com gözükecektir. Resimleri office.com dan yükleyip ve resimin de office.com dan bulduğumu veya yüklediğimi diyelim belirttiğim de telif konusun da bir sorun yaşanılabilir mi? Ne yazı yazabiyorum ne de başka birşey yapabiliyorum. Bütün hevesim kaçtı hocam şablon denedim veya başka birşey resimsiz olmuyor. Cevabınızı bekliyorum ona göre hareket edeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sami eski
      Bey bu yazıyı cevapladım sanıyorum ama yayınlanmamış.Yazılarımda ben kullanıyorum.Office sitesinden resim almadığımız için sorun yok.Sonuç olarak bizim bilgisayarımızdaki bir proğram resimlerini kullanıyoruz.Bu resimler Dünya üzerinde tüm kullanıcılara açık.Herkes yükleyerek paylaşabilir.Ana resim Office hoslarında yüklü.Ancak biz yeniden kaydet ile blogger host ediyoruz.Windows live Writer kullansaydık ve resmi word olarak gönderseydik host konusunda problem çıkabilirdi.Telif olarak değil.Sadece yükleme konusu.Bu resimler zaten kullanılması için veriliyor.Telif konusunda rahat olun lütfen.Yayınlayın.

      Sil
  3. Hocam şunuda sormak istiyorum; office.com dan indirdiğim resimleri özellikler kısmın da office.com olarak belirt melimiyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sami eski
      Bey hayır.O proğram size ait. Ve belirtmeniz gerekmiyor.Kamuya açıktır.

      Sil
    2. HOcam anladım ve biraz abartmak istiyorum. izninizle. Şimdik ben office starter programına girdiğim de ordaki seçeceğim resimleri masa üstüne resim olarak kaydettiğimde o resmleri bloğum da başlık ve özellikler kısmını kendim yazdığım da sorun olmayacağı anlıyorum bana verdiğiniz cevaplar bunu anladım.
      Ayrıca bana gönderdiğiniz resim yaklama progamı vardır ve yukarda verdiğiniz cevapta bahsetmiştini.Tekrar gönderebilirmisiniz?Çünkü sistemi geri yüklediğim de yedekleme yapmadım sorun olmazsa sizin için tekrar göndermenizi umuyorum.Cevaplar için teşekkürler.

      Sil
    3. @sami eski
      Bey tabi gönderim.Memnuniyetle.İstediğiniz zaman rahatsız olmayın lütfen.

      Sil
    4. Hocam teşekkür ederim emailinizi aldım.Görüşmek üzere.

      Sil
    5. @sami eski
      Bey birşey değil.Kolay gelsin.Görüşmek üzere.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. mert aslan;
      Merhaba, yazıda dikkat ederseniz bilgisayarlara eklenen ücretsiz Office proğramının nasıl kurulmasını anlatıyorum. Yani yasal bir proğram.Microsoft Wimdows ürünü legal ise PC üreticisi tarafından bilgisayarlarına eklenen bir proğram bu.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.