Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Tarayıcınıza Google Çeviri ekleyin tüm dilleri okuyun

Googel+ İçin Google Çeviri eklentisinin tarayıcınıza kurulumu Google + artık tüm yaşantımıza girmiş durumda.Her ne kadar facebook kullanıc...

...
Google çeviri
Googel+ İçin Google Çeviri eklentisinin tarayıcınıza kurulumu
Google + artık tüm yaşantımıza girmiş durumda.Her ne kadar facebook kullanıcıları henüz tam olarak gelmemiş olsalarda, sonunda seçimlerine google+ ekleyecekleri kesindir.Google + seviyorum.Ancak bugüne kadar neden tarayıcı dil çevirisi eklenmedi anlamış değilim.

Ülkemde ben bu dil sorununu kendi yöntemlerimle hallediyorum.Herhangi bir ülkenin insanını googel +1' lediğimda yada yorum yazdığımda, yazdığımı anlayamadıkları cevabını aldım.Oysa bende o kişilerin dilini bilmiyorum.Uyguladığım eklenti sayesinde google + da yazılanları istediğim zaman seçip anında çeviri yaparak anlayabiliyorum.Ya bu eklenti bilinmiyor, yada bilinipte kullanılmak istenmiyor.Ben çin, japon, ingiliz, rus vs hertürlü yazılan dili rahatlıkla okuyabiliyor ve yazabiliyorum.Zaten bir kısmını tarayıcımız translate yapıyor.Yapamadığı kısmıda eklentiyi kullanarak çözüyorum.Eklentiyi daha önceki google + için google çeviri adında yazmıştım. bilmeyenler için bir hatırlatma olsun diye tekrar biraz daha farklı anlatmak istedim.Eklentimizi hemen kurmak için google + google çeviriye gidiyoruz. Chrome ekle tıklayarak eklentiyi izin verip kurulumu gerçekleştiriyoruz.Eklentinin resmi yukarıda verilmiştir.Kurulum tamamlandıktan sonra tarayıcınızda görülen görüntüsü aşağıdaki resimde gösterilmektedir.
Resim:1 Google+ için Google çeviri

                                               Google çeviri
Resim : 2 Google+ için Google çeviri özelleştirmesi
Tarayıcıdaki resmin üzerine sağ tıklayarak ve Seçeneklerden özelleştirme yapabilirsiniz.

Google çeviri
Eklentiyi tamamen kaldırmak yada etkisizleştirmek istediğinizde aşağıda yazdığım yolu izleyerek seçiminizi belirleyebilirsiniz.İngiliz anahtarı sağda üstte köşede tıklayın> Seçenekler > Uzantılar>Seçiminizi belirleyin ve çıkın otomatikman yaptığınız işlem devreye girecektir.
Resim : 3 Seçenekler-Uzantılar


Uzantılar

8 yorum

  1. bu translate çalışmadı bende http://b1303.hizliresim.com/17/y/lmfy7.png
    çeviri yapmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Tuba Tb
      Hanım geri yükleme anında bazı proğramlar çalışmaz.
      Bu şu demek demek ki Java script proğramalarınız çalışmıyor.Yapılacak tek işlem kalıyor.Eski proğramları tekrar yüklemek yada en doğru seçenek bilgisayara format atmak.Birçok proğramınız da çalışmayacaktır.Zaman içinde göreceksiniz.Bnece formatlayın ve temiz bir yükleme yapın.

      Sil
    2. Geri yükleme derken anlayamadım o kısmı ama java güncel
      http://c1303.hizliresim.com/17/z/lmxhj.png

      http://c1303.hizliresim.com/17/z/lmxk1.png

      http://c1303.hizliresim.com/17/z/lmxg8.png



      Sil
    3. Şimdi farkettim bir yanlış anlamam var benim bu çeviri sadece g+1 profillerde çalışıyormuş ben web sitelerinde denedim sorun yok yani http://d1303.hizliresim.com/17/z/lmxt4.png

      Sil
    4. @Tuba Tb
      Bilgisayarda daha önceden geri yüklediğinizi ifade etmiştiniz.Bende size geri yüklemelerde bazı proğramlar tam çalışmaz demiştim.Konu bu.

      Sil
    5. Yok ben geri yükleme yapmadım ki şimdi siz yazınca aklıma geldi sistem geri yükleme şimdi geri yükleme yaptım yaptım ama addthis butonları yine görünmedi neyse konunun yeri burası değil diğer okuyucuların kafası dağılmasın format yolu görünüyor..

      Sil
    6. @Tuba Tb
      Değerli yorum ve anlayışınız için tekrar teşekkür ederim.temiz bir kurulum için format şart.Ben 6 ayda bir formatlarım.

      Sil
    7. @Tuba Tb
      Hanım evet bu çeviri Google Plus yabancı arkadaşların dillerini çeviren bir eklenti.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.