Apple İphone 5 Tanıtım Videosu


İphone 5 teknoloji özellikleri

iphone 5 

iphone 5 tanıtım ve özellikleri


İphone 5 teknoloji özellikleri harika. Yorum ve karar sizlerin.Tanıtım filmi bile uçmuş.Kimbilir kendisi nasıl? 
Akıllı telefon pazarında güçlenen rakiplerinin önünü kesmek isteyen Apple'ın yeni telefonu iPhone 5'in daha hızlı, daha ince olması ve daha geniş bir ekran taşıması bekleniyor.




Kategori Makaleleri

Bu blogdaki popüler yayınlar

Paint Net ile Resim arka plan Görüntüyü Şeffaf Yapma

Windows 10 Denetim Masası Komutlarına Kısa Yoldan Ulaşma

Windows İşletim Sistemi 32 Bit ve 64 Bit Arasındaki Fark

Blogger Açılır Menü Oluşturma

Facebook Candy Crush Saga Oyunu Çalışmıyor Çözüm

Paint ile Resim Boyutlandırma Seo

Windows 10 ve 8.1’de Oturum Parolasını Kaldırma

Aynur Nur - Acı Kaybımız

Windows Update 80240016 Hatasını Düzeltme

D-Smart Web İnternet Bağlantı Sorun ve Çözüm Ayarları