Sites embed kodu nasıl eklenir videolu anlatım

YouTube video playlists embed kodu ekleme
Google sites site için önceki yazımızda YouTube video playlists eklentisi, Google sites sitesi nasıl kurulur , blogunuza YouTube video playlists nasıl eklenir, blogger da blog nasıl kurulur, Google gmail hesabı nasıl alınır incelemiştik.Son hazırladığım videoda içerikleri birleştirip hepsini tek videoda topladım. Bu içeriklerin açılımını aşağıda madde madde yazıyorum.Herhalde konu dahada iyi anlaşılacaktır.
Yapılan işlemleri görelim :

1. YouTube giriş

2. Kanala giriş

3. Playlist liste seçimi

4. Video embed kodunun alınması

5. Embed kodunun sitemize nereye konulacağı

6. Sitedeki embed gadgeti nerededir ve hangisinin uygulanacağı

7. İframe kodunun gadgete konulması

8. Gadgetinizin site ayarları

9. Önizleme ve kaydet ile sitemize görünüm verilmesi
Yukarıda anlatılan tüm başlıkları videoda izleyerek kolaylıkla sitenize entegre edebileceksiniz. YouTube playlists video iframe kodu, embet uygulaması ve sitenize entegrasyonu anlatımı videosu

Kategori Makaleleri

Bu blogdaki popüler yayınlar

Paint Net ile Resim arka plan Görüntüyü Şeffaf Yapma

Windows 10 Denetim Masası Komutlarına Kısa Yoldan Ulaşma

Windows İşletim Sistemi 32 Bit ve 64 Bit Arasındaki Fark

Blogger Açılır Menü Oluşturma

Facebook Candy Crush Saga Oyunu Çalışmıyor Çözüm

Paint ile Resim Boyutlandırma Seo

Windows 10 ve 8.1’de Oturum Parolasını Kaldırma

Aynur Nur - Acı Kaybımız

Windows Update 80240016 Hatasını Düzeltme

D-Smart Web İnternet Bağlantı Sorun ve Çözüm Ayarları