Google, tüm senkronizasyon ihtiyaçlarınızı karşılamak için Masaüstü için Drive'ı başlattı Google bugün, hem işletmeler hem de tüketici...
Google, tüm senkronizasyon ihtiyaçlarınızı karşılamak için Masaüstü için Drive'ı başlattı
- Google bugün, hem işletmeler hem de tüketiciler için birleşik bir senkronizasyon istemcisi olan masaüstü için Google Drive'ı duyurdu.
- Drive Dosya Senkronizasyonu bugün masaüstü için Google Drive olarak yeniden adlandırılırken, Yedekleme ve Senkronizasyon bağımsız kalacaktır.
- Google, yılın ilerleyen günlerinde Backup and Sync'i kapatacak ve tüm kullanıcıları masaüstü için Drive'a taşıyacak.
Önümüzdeki aylarda bu değişecek. Google, her iki uygulamayı da, her iki kitle için de çalışacak tek bir birleşik uygulama olan Google Drive for Desktop ile değiştirecek.
Google Workspace ekibi şunları açıkladı:
Google Workspace müşterilerimizden bazıları, hem son kullanıcılar için kafa karıştırıcı hem de BT departmanlarının yönetmesi için zorlayıcı olabilecek senkronizasyon çözümlerini dağıttı. Bu sorunu çözmek için, bu senkronizasyon istemcilerini 2021'de birleştirmeyi ve hem Drive Dosya Senkronizasyonu hem de Yedekle ve Senkronize Et'ten en çok kullanılan özellikleri tüm kullanıcılarımıza sunmayı planlıyoruz.
Şu anda çok az şey değişecek. Google'ın ilk filmi, Drive Dosya Senkronizasyonu uygulamasını masaüstü için Google Drive olarak yeniden adlandıracak. Bu, uygulamanın 45 sürümü ile herkes için canlı olmalıdır. Önümüzdeki aylarda, Yedekleme ve Senkronizasyon'dan Google Drive uygulamasına yavaş yavaş tüketici özellikleri ekleyecektir. Özellik eşliğine ulaşıldığında, Yedekle ve Senkronize Et kapatılır ve tüm kullanıcılar masaüstü için Google Drive'a yönlendirilir.
Google, Yedekleme ve Senkronizasyon kullanıcıları zorla Masaüstü için Drive'a geçirmeden önce üç ay önceden bildirimde bulunacağını söylüyor. Bu arada, Yedekle ve Senkronize Et kullanan Google Workspace müşterileri artık yeni beta deneyimi herkese sunulmadan önce deneyebilir.
Google, bu beta sürümünün yalnızca Google Workspace Essentials, Business Starter, Business Standard, Business Plus, Enterprise Essentials, Enterprise Standard, Enterprise Plus, G Suite Basic, Business, Education, Enterprise for Education ve Nonprofits müşterileri tarafından Backup ve Senkronizasyon istemcisi dağıtıldı. Kişisel bir Google hesabı kullanıcısıysanız, şu anda yapabileceğiniz hiçbir şey yoktur.
Hiç yorum yok
Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.