Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Google,Yeni Google Sites: Site içi katlanabilir "metin kutuları" ekleme'yi duyurdu

Google, Yeni Google Site , içine katlanabilir metin kutuları ekleyebileceğinizi,  5 Kasım 2019 tarihinde Google Suit Resmi blog'und...

...
Yeni Google Sites içine katlanabilir metin kutuları ekleme

Google, Yeni Google Site, içine katlanabilir metin kutuları ekleyebileceğinizi, 5 Kasım 2019 tarihinde Google Suit Resmi blog'undan duyurdu.

Yeni Google Sites içine katlanabilir metin kutuları ekleme


Katlanır metin kutuları en alakalı bilgilere hızlı bir şekilde gezinme site izleyicileri sağlayan SSS veya Yardım Merkezi sayfalarında içerik gibi, metnin yoğunlaşma bölümlerini yardımcı olabilir.
"Google Sites in katlanabilir metin kutularını kullanma hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen Yardım Merkezi'ni ziyaret edin."

Adnan Güney'in yorumu: 💬 Google Suit: Site içi katlanabilir "metin kutuları" ekleme makalesinde verdiği bağlantı maalesef, "Google Sites in katlanabilir metin kutularını kullanma hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen Yardım Merkezi'ni ziyaret edin." bu satırdaki makaleyi anlatan bölüm yerine, direk genek yardım analatım sayfasını açıyor. Geri bildirim bağlantısı olmadığından bilgi veremedim.


Google Sites in katlanabilir metin kutularını kullanma hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen Yardım Merkezi'ni ziyaret edebilirsiniz.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.