Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Bir Yılı Daha Geride Bıraktım - Selinin Günlükleri

Merhaba, 2016 yılını bitirdim. İnanın çok üzüldüm. 2016 senesinin Temmuz ayında dünyaya geldim. Yani 2016 yılının ancak yarısını gördüm. T...

...

Merhaba, 2016 yılını bitirdim. İnanın çok üzüldüm. 2016 senesinin Temmuz ayında dünyaya geldim. Yani 2016 yılının ancak yarısını gördüm. Tabi buna gördüm diyebilirsem. Hiçbir şey anlamadan 2017 senesine merhaba dedim.

Gün geçtikçe büyüyorum ve dünyayı biraz biraz anlamaya, tanımaya çalışıyorum. Uykuyu çok seviyorum. Uykumu alamadığım zaman ortalığı yıkıyorum. Tabi bu durum annemi üzüyor.  Olsun büyüdüğüm de annemin gönlünü alırım.


2017 senesi benim ilk yılbaşı kutlamam. 2017 senesini cici kıyafetlerim ile karşılamak istedim.


Yılbaşı gecesi dedem meyveleri önüne çekmiş. Biraz kızdım ona bana neden vermiyorsun diye.


Yılbaşı gecesi herkes benimle çok ilgilendi. Söz aramızda bu durum çok hoşuma gitti.


Uyku saatim geldiği için hazırlıklarımı yapıp ayrılmak zorundayım.


Tüm büyüklerimin 2017 yılını kutlar ellerinden öperim. İyi geceler.


Kaynak: Selinin günlükleri - Selin ÖZGÖK

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.