Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Photoscape 3.7 Ücretsiz Resim Düzenleme Programı

Photoscape ücretsiz resim düzenleme proğram editörü, resimlerinizde yapmayı düşündüğünüz hatta düşündüğünüzden daha fazlasını yapabileceğ...

...
Photoscape 3.7 ücretsiz resim editörü indir
Photoscape ücretsiz resim düzenleme proğram editörü, resimlerinizde yapmayı düşündüğünüz hatta düşündüğünüzden daha fazlasını yapabileceğiniz proğram seçenekleri ile hazırlanmış kullanımı kolay Türkçe dil destekli bir yazılım. Bilgisayarımda kayıtlı olan ancak, bugüne kadar inceleyemediğim bu proğram ve sitesini incelediğimde ücretsiz bu proğramın blog yazar arkadaşlarıma çok gerekli olduğunu düşünerek hemen yazmak istedim. Photoscape ücretsiz resim düzenleme proğram editörü bugüne kadar gördüğüm en anlaşılır bir uslüp ile anlatılmış, anlatımla kalmayıp ilgili konular video çekimleri ile de desteklenerek tam bir öğreticilik kazanmış.  

Video ile verilen destek ve anlatım tarzında nerede ise kendimi gördüm. Bir blogger yazarının ister acemi isterse usta olsun en çok gerek duyduğu ve önemi çok fazla olan araçlardan biride resimlerdir. Resimlerde neler yapabileceklerinizi anlatmayacağım sadece sizlere yaşatacağım. Bu neden ile önce Photoscape sitesine giriş yapın ilgili konuları görebilmek için Chrome gibi mükemmel bir tarayıcı kullanıyorsanız tüm yazılar akıcı ve anlaşılır bir dil ile karşınıza çıkacaktır. 

Üst menüde Yardım ismine tıklayın. Karşınıza çıkacak Türkçe anlatımı okumaya başlayın. Anlatılması değil yaşanması, hissedilmesi gereken bir yazılım olduğunu göreceksiniz. Yazının sonunda YouTube ile hazırlanmış bir tanıtım videosunu da ekliyorum. 

Arzu eden yazarlar tanıtım videosundan sonra site incelemesi yaparak ücretsiz proğramı indirip, araştırma ve kullanım bilgilerini yardım dosyasından okuyabilirler. Ücretsiz böyle bir Resim editörü kullanmak bence ayrıcalıktır. Düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Lisans: Ücretsiz
Dil Desteği: Arapça, Almanca, İspanyolca, Fransızca, Türkçe, İngilizce, Rusça ve daha fazlası.
İşletim Sistemi: Win8/Win7/Vista/WinXP/Win2000/WinNT
NOT: Büyük bir ihtimalle Photoscape ücretsiz resim düzenleme proğram editörü İndirme linkini arıyor iseniz yukarıdaki yazıda link verdim. Sitesine girerek proğramı indirebilirsiniz.
Photoscape ücretsiz resim düzenleme proğram editörü tanıtım videosunu inceleyin.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.