Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Facebook Sayfa Güncellemesi İçin 4 İpucu

Facebook Web Site sayfanız da uzun bir süre içerik paylaşmadığınızda, Facebook yönetimi tarafından size bir uyarı geliyor ve Site Say...

...
Samsun Musıki Cemiyeti Topluluk Sayfası
Facebook Web Site sayfanız da uzun bir süre içerik paylaşmadığınızda, Facebook yönetimi tarafından size bir uyarı geliyor ve Site Sayfanızla ilgilenmeniz isteniyor. Facebook Sosyal Paylaşım sitesinde bu sayfa etkileşimi ve bu ilgi neden acaba diye insan ister istemez düşünüyor! Sonuç olarak ticaretle uğraşmadığımız için içerik yayın paylaşımı, beğenme, yorumlar, içeriğin kişisel paylaşım ve çevre etkileşimleri gibi etkenler sadece Facebook sitesinin yoğun aktifitesini arttırıyor. Yani sen, ben, onlar gibi kişiler sadece saatlik zaman geçirmeye yarıyan bir araç konumundan ileri gidemiyor.
Bu durumdan kazançlı olan belirli bir kesim ve siteden başkası olamıyor.Farklı bir göz ile baktığımızda bize eksikliklerimizi hatırlatan bir uygulama olmasıda tabiy ki büyük bir önem taşıyor.
Facebook sayfanızda keşfedilmeniz için 4 ipucu öneriyor ;
1. Sayfanızın bulunmasını kolaylaştırmak için tüm bilgilerini doldurun.

Sayfanızda paylaştığınız bilgiler sayesinde insanlar Sayfanızı Haber Kaynağı'nda, Sosyal Ağ Araması'nda veya Yakındakiler'de bulabilir. 
Kategori ve açıklama: İnsanların Sayfanızı aramada bulabilmesi için kategori ve açıklama gibi alanlara doğru bilgiler ekleyin Adres, çalışma saatleri, telefon numarası, internet sitesi: İnsanların işletmenizi bulup buradan yer bildiriminde bulunmasını sağlamak için, varsa adres ve iletişim bilgilerinizi ekleyin 
Profil resmi ve kapak fotoğrafı: İnsanlar, işletmeniz, markanız veya kuruluşunuz gibi size özel fotoğraflar gördüklerinde Sayfanızla daha fazla etkileşime geçer 
Sayfanın internet adresi: Sayfanızın özelleştirilmiş internet adresini pazarlama malzemelerinizde kullanabilir ve insanların sizi Facebook'ta kolayca bulmasını sağlayabilirsiniz. Sayfanızın internet adres güncellemesini kontrol edebilirsiniz.

2. Sayfanızı arkadaşlarınıza ve müşterilerinize duyurun

Facebook'taki arkadaşlarınızı Sayfanızı beğenmeye davet edebilirsiniz. Sayfanızın üstündeki Hayranlarını Artır sekmesine gidip Arkadaşlarını Davet Et'i seçin.Adres defteri dosyanızı yükleyerek veya Yahoo!, Gmail gibi internet üzerindeki hizmetlerde veya Constant Contact ve MailChimp gibi üçüncü şahıs e-posta pazarlama sağlayıcılarında bulunan e-posta adres defterinizi kullanarak e-posta adres defterinizdeki kişilere davetiye gönderebilirsiniz. Adres defterinizdeki kişilere davetiye göndermek için Sayfanıza gidin, Hayranlarını Artır'a tıklayın ve E-posta Adres Defterindeki Kişileri Davet Et'i seçin. Sayfanızın Hayranlarını Artırın

3. İnsanları Haber Kaynağı'ndan Sayfanıza çekin

Haber Kaynağı Facebook'un en ilgi çeken yeridir. Burası, insanların önemsedikleri arkadaşlarıyla ve işletmelerle bağlantı kurdukları yerdir. İşletmenizin Haber Kaynağı'nda bulunmasını sağlamak için bazı ipuçları:
İlgi çekici ve yüksek kaliteli gönderiler oluşturun. Haber Kaynağı kullanıcıların yüksek miktarda etkileşime geçtiği haberleri her zaman daha fazla gösterirken diğerlerine pek yer vermez. Gönderilerinizin ilgi çekici olmasını sağlamak için, çarpıcı görseller kullanın ve metinleri kısa tutun. Haber Kaynağınızda sizin en çok etkileşime geçtiğiniz gönderi türlerini düşünün. Sayfanızda bir profil resmi olduğundan emin olun. Profil resminiz, insanların Haber Kaynağı dahil, Facebook'un her yerinde Sayfanızın yanında gördüğü resimdir. İnsanlar işletmenizi bu resimden tanır.
4. Neyin işe yaradığını anlayın
 Hangi gönderi türlerinin iyi tepki aldığını izlemek önemlidir. Video, gönderi, soru gibi hangi içerik türlerinin diğerlerine göre daha fazla etkileşim sağladığını belirlemek için Sayfa İstatistikleri'nden yararlanın. Sayfa İstatistiklerinize erişmek için, Sayfanızın Yönetici panelinin ortasında bulunan İstatistikler kısmına gidin. Bunun yerine, kapak fotoğrafınızın altındaki çark simgesine tıkladığınızda açılan menüden İstatistikleri Gör'ü de seçebilirsiniz.Hangi gönderi türlerinin en çok etkileşim aldığını öğrendikten sonra, gelecekteki gönderilerinizi müşterilerinize en fazla hitap edecek şekilde optimize ettiğinizden emin olun. Bu öğrenme süreci sürekli devam eder ancak hayranlarınızla etkileşiminizi artırmanıza son derece yardımcı olur.
Kaynak:Facebook

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.