Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Sitenize Eklediğiniz Yazıları Facebook’a Ekleyin

Geçenlerde bir kaç yerde görünce araştırma gereği duydum ve buldum kullanmaya başladım çokta güzel oldu.  Tabi sitesinde çok yazısı ola...

...
Site Yazılarını Facebook da Paylaş
Geçenlerde bir kaç yerde görünce araştırma gereği duydum ve buldum kullanmaya başladım çokta güzel oldu. Tabi sitesinde çok yazısı olanlar ilk etapta resimlerin çıkmaması vb. sorunlar ile karşılaşır ama önemli değil hepsi düzelecek. Benim tavsiyem facebook’tan yeni üyelik alın, örnek siteadınız..
Ardından : http://www.facebook.com/RSS.Graffiti bu adrese girin
ve beğenin. Beğendikten sonra karşınıza çıkan Sayfamı Ekle‘yi tıklayın.Yada RSS feed de olabilir onu tıklayınız.
Gelen sayfada toplam üç yeri dolduracaksınız.
Birincisi rss feed adresiniz, örnek : http://wp.adnanguney.com/feed/
İkincisi paylaşım yaparken sitenizin adı, örnek : adnanguney.com
Üçüncüsü ise site adresiniz, örnek : http://wp.adnanguney.com
Ardından Save (Kaydet) diyoruz ve işlem tamam. Artık sitenizde yazdığınız her yazı facebook hesabınızda.
Size birde hit için ipucu vereyim. Bu şekilde yaparak profilinize baya bir çok arkadaş eklersiniz, örnek : 2000 kişi ve her tıklayan sitenize giren. Bu 2000 arkadaşın %20 tıklasa günde üç yazı yazsanız otomatik olarak sitenize minumum 400 kişi gelir günde… Tabi ki bu sayıyı arttırmak sizin elinizde.
İyi çalışmalar. Yeni yazılarımda görüşmek dileği ile..

Yazar hakkında :
Değerli, networkdizayn.com , Site sahibi, +Fatih Körpe arkadaşımıza bu yazısından dolayı teşekkür eder, yazılarının devamını dilerim.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.