Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

CCleaner V4.01.4093 Yeni Sürüm

Bilgisayarınızda bakım proğramını güncelleyin. CCleaner V4.01.4093 Açılımı Crap Cleaner olan CCleaner Programı ile bilgisayarını...

...
CCleaner V4.01.4093 Yeni Sürüm İndir
Bilgisayarınızda bakım proğramını güncelleyin. CCleaner V4.01.4093

Açılımı Crap Cleaner olan CCleaner Programı ile bilgisayarınızda bulunan gereksiz dosyaları silerek daha istikrarlı ve performanslı bir sistem elde edebilirsiniz. Küçük boyutuna rağmen sistem temizliği konusunda çok güçlü olan bu ücretsiz program bilgisayarınızın tertemiz hale gelmesini ve ilk günkü gibi hızlı çalışmasını sağlıyor.

CCleaner yükle

Platform: Windows Xp / Vista / 7
Ücretsiz CCleaner V4.01.4093 Sürümü kendi sitesinden indirin

2 yorum

  1. Kullanıyorum güzel bir program.2 günde bir temizlik yapılsa pc rahatlar.
    Ben ayrıca size bişey sormak istiyorum indirme konusu için aklıma geldi.Benim blogum kültür sanat blogu.Blogumda müzik bölümününde olmasını istiyorum ama adsense bloggerden dolayı napcağımı bilemedim.müzik bölümünde youtubeden videoklip ve albüm tanıtımları olucak.tehlikeli yasak mı yani ? tavsiye etmezmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Elly
      Merhaba, bende alışkanlık halinde hergün yapıyoru.Hatta biraz da abartılı 4 saatde bir.Kullanan kişilerin yorumlarıda olumda tarafda.Blogunuz hayırlı olsun.Benin topluluklarada beklerim.Adsense konusunu kısaca açıkliym size.Kendinize ait olmayan konu, yönlendirme, beyaz yazı gibi konulara Adsense çok ciddi bakıyor.Blogunuzda Video Playlist yapabilirsiniz.Youtube buna çok uygun.Zaten kamuya açık olmayanlarun kodlarını alamayacağınıza gör sorun olmayacakdır.Size öneririm çünki bende YouTube kullanıyorum.Görüşmek üzere.Kolay gelsin.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.