Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Bedava Alan Adı nasıl Alınır Videolu Anlatım

Bedava Alan Adını Blogger ve Google Sites sitelerimizde, nasıl kullanmamız gerektiğini bir önceki yazımda belirtmiştim.Konunun daha net...

...

Bedava Alan Adını Blogger ve Google Sites sitelerimizde, nasıl kullanmamız gerektiğini bir önceki yazımda belirtmiştim.Konunun daha net anlaşılması için resimli yazıya döktüğüm bu anlatımı, ayrıca  video çekimi ile daha net anlaşılması sağlamak istedim.

Dot.tr sitesinin, ücretsiz olarak kullanıma sunduğu bu hizmeti

Blogger ve Google Sites kullanıcıları aşağıdaki videoyu izleyerek ücretsiz alma imkanına sahip olabilecekler.

Beğeneceğinizi ümit ederim.Konu hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum.Kolay gelsin.

Resimli anlatımı buradan inceleyebilirsiniz.


Bedava Alan Adı nasıl Alınır Videolu Anlatım




Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.