Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Facebook’un Yeni Uygulaması

Facebook iyice, dağıttı.Arkadaşlık teklifi göndermediğim halde arkadaşlık teklifinden dolayı şikayet var diye 14 günlük yasak koymuş.Öyle ...

...
Facebook iyice, dağıttı.Arkadaşlık teklifi göndermediğim halde arkadaşlık teklifinden dolayı şikayet var diye 14 günlük yasak koymuş.Öyle üzüldüm ve gerildim ki sormayın. Hasta oldum yataklarda sürünüyorum. Facebook da zaten gezinmiyorum.Bana arkadaşlık teklifini kendi menü çubuğu ile gönderiyor.Bir arkadaşının önerisi yazıyor. Sizde ister istemez onaylıyorsunuz yada kabul ediyorsunuz.Demekki Facebook, Güvenlik anlayışı farklı.Farklı kimliklerle Facebookta birçok giriş yapılıyor.Çok iyi bildiğim bir konu.Vatandaşın 14 ad Facebook kimliği var.Sırf bu egellemelerden kurtulmak için.Bunlarla uğraşmıyorda hiç arkadaşlık yapmayanlarla uğraşıyor.Sayın Facebook, Adminleri işinizi yapın ve sayfanıza sıkışmış insanlara yardımcı olacak cevap yazacak bir ortam gösterin.Yazılanlarıda cevaplayacak bir alan gösterin.Millete 1000 ad yazıyı okutturup içinden ne yapacağını bul seç uygula mantığı Sosyal bir yapılanma ise Sosyallığı ya ben bilmiyorum yada siz bilmiyorsunuz.

Önce Uygulama açıklarını düzeltiniz.Developer uygulamalarında oyun, burclar vs. gibi faktörleri denetim altına alınız.Son zamanlarda hesabı çalınan kişileri koruma altına alınız.Bu uygulamalarla oyun oynayacağım diye hesaplara izin veren bu insanları kollayınız.Serbest kullanıma açılan uygulamaları denetleyiz.Bunları yapıyorsanız insanlara bilgi veriniz.
Savunma hakkı dahi tanımadan bir kişiyi engelleme kararı alabiliysanız ve uygulamada okudum kabul ettim diye işaret ettiğiniz seçeneği koyuyorsanız.Sosyallık kavramı hakkında biraz düşünmek gerekiyor.Bu Sosyallıksa sizlere söylenecek başka lafım yok.Tek söyleyeceğim bakıyorsunuz, ama görmüyorsunuz.

Arkadaşlık hakkında yazılan yazı örneği ;

"Arkadaşlık İsteği Göndermen 14 Günlüğüne Engellendi Tanımadığın kişilere arkadaşlık istekleri gönderdiğin yönünde şikayetler aldık. Bundan dolayı 14 gün boyunca hiç kimseye arkadaşlık isteği gönderemeyeceksin. Bunun tekrar olmaması için, lütfen bundan böyle sadece tanıdığın kişilere arkadaşlık isteği gönder. Facebook'ta tanımadığım kişilere arkadaşlık isteği gönderme izin verilmediğini anlıyorum."

Bu yazının altında işaretlemeniz gereken küçük kutucuk bulunmakta.Şöyle yazıyor ;
Facebook'ta tanımadığın kişilere arkadaşlık isteği gönderme izin verilmediğini anlıyorum.

Yani sen haklısın ben yanlış yaptım deyip onu onaylıyoruz.Yorum sizin Ben yazmak dahi istemiyorum bu konuda gülüyorum artık. Tarih: 08.05.2012 saat 01,51
Resim 1 : Yazının resimli görüntüsü :
Facebook yeni engeli
Resim 2 : Facebook önerdiği arkadaşlık teklif gönderisi.Kişilerin üstü silinmiştir.
Facebook önerdiği arkadaş listesi
Sonuç : Arkadaşlarımızı nasıl seçeçeğiz onaylarken acaba Facebook beni engellermi düşüncesi ilemi bu çevreleri çekinerek onaylayacağız.Çok merak ettim kim rahatsız olmuş yada engelletmiş.Acaba bu bir taktik mi? Bu işlemler toplamında hazırlanan bir zeminmi ? Sonradan bak seni bu kadar idare ettik mmm olmuyor deyip hesap kapama anlayışımı ? Daha çok şey yazmak isterdim ancak gale dahi almıyorum, facebook.Kafana göre takıl.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.