Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Son Yazılar Eklentisi (Animisyonlu)

Klasik Blog’unuzu şık, son yazılar eklentisi ile renklendirin.  Hareketli, animasyonlu son yazılar eklentisini, Klasik Blog Gadget ekle...

...
Klasik Blog’unuzu şık, son yazılar eklentisi ile renklendirin. Hareketli, animasyonlu son yazılar eklentisini, Klasik Blog Gadget ekle yardımı ile ekleyebilirsiniz. Ziyaretcilerinizin dikkatini çekecek bu eklentiyi eklemek için yapmanız gereken işlemler çok basittir.
DEMO
1. Kumanda paneline giriş yapın
2. Yerleşim → Gadget ekle → HTML/Javascript bulun
3. Aşağıda verilen kodu Gadget içine yapıştırın
4. Kod içinde ;
var numposts : 5 yazı göster rakamı aktif olarak gelir. İsterseniz rakamı değiştirebilirsiniz. Önerilen sayı 5 ad dir.
var pause : 3500, Duraklama pozisyonudur. Rakamlarla oynayabilirsiniz. Kayma hızı değişecektir.
5. Yazılar FeedBurner tarafından otomatik algılanır.Her blog da otomatik çalışacaktır.
Google Sites sitesinde geliştiriciler tarafından yapılan bir kod, hoşunuza gider diye sizlerle paylaştım. Umarım hoşunuza gider.

<!--http://guney59.blogspot.com/ -->
<style type="text/css">
#rp_plus_img{height:377px;}
#rp_plus_img li {height:60px;padding:5px;list-style:none;
background-color:#ffffff;
border:solid 1px #000000;}
#rp_plus_img a{color:#00000;}
#rp_plus_img .news-title{display:block;font-weight:bold ;margin-bottom:4px;font-size:11px;
text-align:justify;
-moz-border-radius: 5px;}
#rp_plus_img img{float:left;margin-right:14px;padding:4px;border:solid 1px #00000;width:55px;height:55px;}
</style>
<script type="text/javascript" src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js"></script>
<script type="text/javascript" src="https://sites.google.com/site/unwanted86/javascript/recentpost.js"></script>
<script type="text/javascript">
var speed = 1500;
var pause = 3500;
$(document).ready(function(){
rpnewsticker();
interval = setInterval(rpnewsticker, pause);
});
</script>
<ul id="rp_plus_img">
<script style="text/javascript">
var numposts = 5;
var numchars = 0;
</script>
<script src="/feeds/posts/default?orderby=published&alt=json-in-script&callback=rpthumbnt"></script>
</ul><small><a href="http://guney59.blogspot.com/2013/03/son-yazlar-eklentisi-animisyonlu.html" target="_blank">Sitene Ekle</a></small><!--http://guney59.blogspot.com/ --> 
Google Sites'i henüz tanımayan, ancak birçok yazar arkadaşım bu kodları alıp kendi sitelerinde kullanmakta ve kendine mal etmektedir. Lütfen emeğe saygı duyalım. Kod içindeki bağlantı linklerini değiştirip kullanmayalım. Mutlaka ben kullanırım diyorsanız Web kuralları çerçevesinde Kaynak belirtip kullanabilirsiniz.
Son Yazılar Eklentisi (Animisyonlu) YouTube anlatım Videosu

39 yorum

  1. Teşekkürler güzelmiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Tuba Tb
      Hanım evet çok güzel oldu.Birçok farklı uygulama daha görmeni bekliyor.Zamanla görecaksin zaten.Yorum için teşekkür ederim.Sağ alttaki etiketlerinide menü gibi yaparak bir araya toplu göstererek yerden kazanç sağlayabilirsin.Yeni bir abone kutusu ekleyebilirsin.Ayrıca popüler yazılar gibi her yazının otomatik eklendiği gadget de yapabilirsin.Bunlarda keşfetmeni bekliyor.

      Sil
    2. sağ taraftaki etiketler ? blog arşini mi ?populer yazıların otomatik eklendiği gadgeti bulamadım sitenizde :(

      Sil
    3. @Tuba Tb
      Sağ tarafda derken bu blog mu diğer blog mu anlayamadım.Popüler yazılar gadgetinizi açın en üstten 6 sırada yazıyor.Etiketler sizin sol alt kısımda olanlar.adnanguney blogspot blogumda en altta bakın onlarda etikettir.Sizin etiketleride bu şekilde yapabilirsiniz.

      Sil
    4. Web mülünü ekledinzi mi?

      Sil
    5. hayır ekleyemedim

      Sil
    6. @Tuba Tb
      Hanım bu linke bakıp denermisiniz.Yorumları bu link altından yapın lütfen. Yazıya göre nerede eksik kaldınız bende sizi takip etmem gerekli.
      http://guney59.blogspot.com/2011/12/5-web-mulku-eklemeduzenleme.html

      Sil
    7. Son yazılar eklentisindeki yazı stilini değiştirebiliyor muyuz yazının boyutunu değiştirebildim ama kalınlığını değiştiremedim nasıl yapabilirim?

      Sil
    8. @Tuba Tb
      Hanım bence kodda farklı bir işlem yapmayın mümkünse, CSS kodları çok hassas dır.Bozulabilir.Çok dikkat etmek lazım

      Sil
    9. Tamam teşekkürler...

      Sil
    10. @Tuba Tb
      Rica ederim.Yorum için ayrıca ben teşekkür ederim.

      Sil
    11. Son yazılar eklentisi artık çalışmıyor neden ki?

      Sil
    12. @Tuba Tb
      Hanım bişe mi sildiniz yada yeniden yüklediniz?Çalışmaması için bir neden yok.Çalışıyordu. Kodu yeniden yükeyin deneyin lütfen.

      Sil
    13. Yeni bir gadget ekledim sildim ama hatta şablonu 2 gün önceye yükledim yine çalışmadı gün doguşu ( Emre bey'in ) Bloguna baktım onda da çalışmıyor..

      Sil
    14. @Tuba Tb
      Hanım test blogumda çalışıyor.Blog'nuzda çok kod ekleyip sildiğinizden kodlarda çakışma olabilir.Emre bey de aynı şablondan birçok kod temizledim.Halende ekliyor.Ne olduğunu tam bilmeden yapıyor.Bu nedenle hata olması çok doğal.Gadgetlerin yerlerini değişmissiniz baktım.Son yazılar çalışıyor, ancak sayısını 3 olarak yapmıssınız.Tekrar yükleyin lütefen.Ama kod içinde bazı şeyleri silmeden yapın.Sonra isterseniz silebilirsiniz de farketmez.
      http://jokertes.blogspot.com/

      Sil
    15. evet olabilir kodlarda çakışma olmuş olasılığı çok yüksek çünkü o sıra verdi hatayı çok kere kodu olduğu gibi ekledim ama çalışmadı.benimde test blogum da çalışıyor: http://inanankalpler2.blogspot.com/
      şimdiki çalışan farklı bir kod ama şu anda tekrar denedim bu kodda çalışmaya başladı demek ki bir hata oluştu o sırada bilemeyeceğim...Teşekkürler meşgul ettim kolay gelsin...

      Sil
    16. @Tuba Tb
      Hanım, Rica ederim meşgul etmiyorsunuz.Yeniden çalışmasına sevindim.Görüşmek üzere.Blogunuzu Pinterest de onaylatmayı unutmayın.

      Sil
    17. onaylattım teşekkürler

      Sil
    18. @Tuba Tb
      Rica ederim.Kolay gelsin

      Sil
  2. Adnan bey bir sorum olacak siz neden güzel bir tasarımlı site oluşturmuyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gürkan Aksoy
      Bey, çok güzel bir soru sormuşsunuz.Şu nedenle klasik blog kurmuyorum.Bu güne kadar aradığım bir temayı henüz bulamdım.Blogger klasik de de çok güzel çevrim yapılarak uygulanabilecek tasaımlar var.Fakat farklı bloglarda onlarıda izliyorum.Hepsi yerinde sayıyor.İlerlemiyor.Günde 15 yayın yapan bloglarıda izliyorum.%90sı Alexa trfik rank ve PR değerlerini halen 1 milyon altına düşüremiyor.PR sıralaması çoğunun eksik.Yüksek olanlarda var tabi ama ben genel bir bakış olarak anlatıyorum.Okuyucu dinamik blog da neyi nerede arayacağını bilmiyor.Tek eksik bu.En büyük eksiğide kategori oluşumu. Diğer her tarafı mükemmel.Klasik bloglarda vitrin ön planda oluyor.Benim düşüncem de vitrinin güzelliği değil, yazının değeri önemli.Yazınız okunuyorsa düz bir blogda olsa önemlidir.Bakalım ilerde belki düşünebilirim.

      Sil
    2. @gürkan Aksoy
      Bey teşekkür ederim.

      Sil
  3. Adnan bey baştan şu ana kadar verdiğiniz her türlü desteğe çok teşekkür ederim ne diyelim iyi ki varsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @halis demirci
      Bey, Bende teşekkür ederim.Sağolun.

      Sil
  4. Hocam merhaba son yazılar eklentisi neden çalışmıyor acaba herhangi bir şey silmedim ya da yeni bir kod eklemedim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Halis bey gadget içindeki kodu silin yeniden yükleyin.Bir şekilde gadget bozulmuş.Yayın sayısı 5 dir blog da çok fazla herhalde bir kodu elledi.

      Sil
  5. Adnan bey eklenti için çok teşekkür ederiz.Size bir soru soracaktım.Bloğuma nasıl uludağ sözlüğünü ekleyebilirim.Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Necdet Yaşar
      Siteniz zaten yazdığınız isimden ibaret.Seo denemesimi yapıyorsunuz anlayamadım.Sorunuzu hiç anlamadım.Konu ile hiçbir alakası olmayan bir soru.Lütfen sitenizin bağlantısını verin ve ne istediğiniz ilgili yazı altında belirttin.Google plus da bile yoksunuz.

      Sil
  6. Ya Adnan bey zaten bilseydik size soru sormazdık.Google Plus nedir bilmiyorumki.Bir de benim sorumla ilgili sitenizde öyle bir yer yok.Ne ise sorumdan vazgeçtim.Hayırlı yayınlar.......

    YanıtlaSil
  7. Ya Adnan bey zaten bilseydik size soru sormazdık.Google Plus nedir bilmiyorum ki..Bir de benim sorumla ilgili sitenizde alakalı bir yer yok.Ne ise sorumdan vazgeçtim.Hayırlı yayınlar...................

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Necdet Yaşar
      Bey merhaba, yeni blogunuzu oluşturuyorsunuz.Benim bu tarz yazmama hiç aldırmayın lütfen.İnsan zamanla tedirgin oluyor.Sizde olacaksınız.Blogunuza ulaşamadım, google bulusda sizi bulamadım.Verdiğiniz uludah sözlük bir site ister istemez acaba ! düşüncesi ile siza yazılan bir cümleden ibaret.Bu yazılar ne için yazılıyor.İnsanlar yararlansın diye.Sabahın 4 de ben inasanlara yardımcı oluyorum.Bırakında bazen benimde dürtülerim olsun.Yanlış anladığınıza cidden üzeldim.Çok özür dilerim.Kırılmadığınızın bir ifade olacaksa lütfen bu linkten bir inceleme yapın.Şu anda ayrıca Google Plus dasınız.Gmail olan herkes plusdadır.Sadece Google Plus işlemlerini aktif etmemiştir.Eğer kırılmadı iseniz o konudada yazışırız.Google Plus ile ilgili bilgiler menüde Kategori yazan yere tıklayın etiketlerden google olus tıklayın tüm yayınlar sol sekmede çıkacaktır.Size yardımcı olması için yinede link bırakıyorum.
      http://guney59.blogspot.com/search/label/google%20plus
      Görüşmek üzere.
      Saygılar

      Sil
    2. Link bu : Menü yapımı
      http://guney59.blogspot.com/2012/01/24sayfalarla-menu-butonu-nasl-yaplr.html

      Sil
  8. Sayın Adnan bey,Öncelikle sizleri incittiysek özür dileriz.Kesinlikle yanlış anlamadım.Yoğun bir ders programından sonra yorgan kafayla böyle bir şey yazdım.Eğer yanlış bir şey yazdıysam çok özür dilerim.Her konuda yardımcı oluyorsunuz allah razı olsun.Size minnettarız.Samimi söylüyorum zaten blogger olarak insanlara yardımcı olmanız bakımından en zirvedesiniz.Ayrıca verdiğiniz linklere baktık.İstifade ettik.Sağ olasınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Necdet Yaşar
      Bey, geri dönüş yaptığınız için çok teşekkür ederim.Kırılmadım inanın.Ancak sizde ilerde göreceksiniz, bir yere gelmeye başladığınızda elinizdeki değerleri korumak durumunda kalıyorsunuz.Birçok blog ve sitem olduğundan ayrıca saldırı yapanlarlada uğraşıyorum.Bu nedenle bende bazen kuşku duyuyorum.Konunun özünde bu yatıyor.Ama artık tanıştık.Sorun yok.Tabiyki her zaman hiç çekinmeden yazın.Eğitimcisiniz anladığım kadarı ile. Blog konusunda çok zorlanırsanız bana haber verin özellikle yardımcı olmaya çalişim.Tekrar görüşmek üzere,
      Sevgi ve Saygılarımla

      Sil
  9. süper bir eklenti teşekkür ederim hoş oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Ersin karadaş
      Bey bende teşekkür ederim.Güle güle kullanın.Kolay gelsin

      Sil
  10. adnan bey bu eklentiyi yaptım,çok da güzel oldu ancak ilgili yazımın yanında küçük resim nasıl ekliyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @chtaktrk ; Merhaba yeni blogunuz hayırlı olsun. Blog yazınız 1 ad. Birkaç yazı ve resim eklediğinizde doğru çalışacaktır. Eklediğiniz resim hareketli gif resmi bu resmi çalıştırmaz.Normal resimleri görebilirsiniz. Bir yazı yazarak Png veya jpg resim ekleyin ve deneyin lütfen.Bloga yeni başlamıssınız menüde tema tsarım, blogger ayarlar kısmını okuyun. Önce blog ayarlarını yapılandırın.Ayarları yapmazsanız bazı uygulamalar çalışmayabilir.Dil ve biçimlendirme ayarlarını kontolr edin ayrıca.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.