Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Blogger Blog Tynt Kodu Nasıl Eklenir

Blogunuzdan yazı mı kopyalıyorlar ? Yazılarınızı, başka bloglarda mı görüyorsunuz ? Yazılarınızın kopyalanmaması için proğram mı arıyor...

...
Blogunuzdan yazı mı kopyalıyorlar ? Yazılarınızı, başka bloglarda mı görüyorsunuz ? Yazılarınızın kopyalanmaması için proğram mı arıyorsunuz ?
Bu tür sorunlar yaşıyorsanız, aşağıda anlatılan işlemleri uyguladığınızda kazanan siz olacaksınız.Tynt ismini duydunuz mu bilmiyorum. Tynt sitesinden alacağınız küçük bir kodu, blogunuz şablonuna kaydettiğinizde, blogunuzdan ne kadar içerik alınırsa alınsın size rapor geliyor ve bacling alıyorsunuz.


Kazancınız sadece bu kadar değil.Tynt sitesine giriş yaptığınızda site ve uygulamalar hakkında geniş bilgi alacaksınız. Tynt özgün yazı yazmayan kopyala yapıştır olarak yazı içeriği güncelleyen siteleri takip ederek kayıtlı kullanıcılarına destek sağlayan bir hizmet servisi. Siteye kayıt olduktan sonra size vereceği kodu sitenize, blogunuza yapıştırdığınızda sizin göreviniz bitiyor. Artık Tynt sizin adınıza karşı tarafı kontrol ediyor ve aldığı bilgileri sizin lehinize işlenmesini sağlıyor. Bu verileri, içerik kopyalama, seo, ve site/blog trafigi olarak belirtebiliriz.
Nasıl çalışıyor ?
1. Blogunuza eklediğiniz kod sayesinde, yazılarınızı biri kopyaladığında, kopyalama aşamasını veri olarak kaydediyor.
2. Bu verileri, sizin ayarlar kısmından belirleyeceğiniz zaman diliminde size rapor olarak sunuyor.
3. Sunduğu bu verilerle de size bacling, seo, site trafiği sağlıyor. Dolayısı ile özgün emeğiniz boşa gitmiyor değerlendiriliyor.
4. Bloglarımdan birinden bir yazı kopyalayın ve word dosyasına yapıştırın. Linki takip eden kodu görebilirsiniz. Bu nedenle yazılarımı kopyalayanlarla ilgili bir sıkıntım yok. Tam tersi bana fayda sağlıyorlar.
Tynt kodunu Blogger Blogunuza nasıl ekleyeceksiniz
1. Tynt Sitesine giriş yapın
2. Üyelik işlemlerini tamamlayın, kodu al kısmına tıklayın
3. Size vereceği kodu kopyalamadan önce, Google Translate çalışıyor ise Translateyi orjinal konuma getirin ve kodu alın. Yoksa kod çalışmayacaktır.
4. Blogunuza giriş yapın
5. Şablon ⇒ HTML Düzenle tıklayın.
6. CTRL +F arama kutusunu açın ve </head> tag’ını aratın.
7. Tynt den aldığınız kodu hemen üstüne yapıştırın ve kaydedin.
8. Tynt sitesine dönün test sekmesine tıklayarak onaylatın.
İşlemleri doğru yaptı iseniz onaylandığını belirten bir yazı ile size bilgi verecektir. Artık yazılarınızı isteyen kopyalayabilir.
Tynt raporlamalarından bir örnek resimde görülmekte lütfen inceleyin

Tynt Blogger Blog Raporu
Tumblr ile blog kurduysanız, Tynt kodunu nasıl ekleyeceksiniz inceleyiniz.

36 yorum

  1. Hocam merhaba yeni açtığım blogda şimdik kulladığım tynt kodunu yapıştırsam nasıl olur?Gerçi daha yayınım yok ama ne yapmalıyım?Tynt ye girereken blog ismini yazarak giriyorum ve email adresini girerek te girebiliyorsun ama ayarlanması gerek yani tynt kodu konusun da ne yapmalyım?Umarım anlaşılır olmuştur sorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sami eski
      Bey blog ismi ile girin başına html yazmadan şifre bu kadar
      sağ üstten kodu alın yapıştırın tamamdır
      Bencede kullanın.

      Sil
    2. Hocam yani şunu söylüyorsunuz;daha önceden şuan yazılarınızı yazdığınız bloğa yapıştırdığınız tynt kodunu tekrardan tynt ye girerek ordaki kodu alarak yeni bloğunuza yapıştırsanız olur anlamın da bir düşünce çıkardırm umarım doğru anlamışımdır.Abartıyorsam lütfen mazur görün.

      Sil
    3. @sami eski
      Bey her blog için ayrı bir kod alınıyor.Aldığımız kod izleme kodu.Kullandığınız birkaç blog olabilir bunlar için ayrı ayrı alıyoruz kodları.Siz eftal için alacaksınız şablona koyacaksınız.Yani sizin dediğiniz doğru.Ben biraz daha açıklama ekledim.Abartma yok lütfen.Bazen abartılar dahi iyidir.Eleştirilerde aynı.İnsanların ufkunu genişletir.

      Sil
    4. Hocam çok teşekkür ederim.Bu arada bütün hataları düzelttim lakin urlyi kesin kaldırmak gerekiyor.Ki biliyorsunuz zaten öğreniyorum sizin sayeniz de zevkli keyifli.Bloğunuz daki Çizgiler şık duruyoyor ve ben daha karar veremedim eklemek için hala düşünmekteyim.Hocam görüşmek üzere.

      Sil
    5. @sami eski
      Bey evet hataların çoğu gitti zaman zaman bakıyorum.Gördükce size bilgi geçerim.Evet yeni bir başlık yani url olması gerekli deneyin kabul edebilir de.Resim sınır kodunu ekleyin.Resim formatını değiştirmez.Sınırları değiştirir.Resim formatını değiştiren kod yoktur içinde.Görüşmek üzere.Teşekkür ederim.

      Sil
    6. Temayı sıfırlayınca kod gitmiş :) yeniden kaynak lazım oldu. Bir kere yapınca insan unutyor. tekrar teşekkürler :)

      Sil
    7. @Tuba Tb
      Hanım temayı sildiğinizde tüm kodlar sıfırlanır.TYNT giriş yapıp kodu tekrar alın.Ben teşekkür ederim.

      Sil
  2. Merhabalar Adnan Bey, sayenizde çok şey öğreneceğiz daha. tynt, gerçekten güvenilir mi? İlk göz ağrım olan eskisevgilim.net'ten, bir medyum sitesi tarafından 4-5 yazım alınınca kopyalamaya engel olmak için sağ tıkı engellemeye çalıştım. Sonra bu yazıya yönlendirdiğiniz o güzel yazınızla karşılaştım. tynt'e kaydımı yapıp kodu aldım ve belirttiğiniz gibi yapıştırıp şablonu kaydettim. Şimdi yapmam gereken başka bir şey var mı? Ne önerirsiniz? Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Meltem Nesim : Hanım merhaba,
      Hepimizin birbirimizden öğrenecekleri birşeyleri mutlaka vardır.Olması da gerekir.Yoksa sadece bencillik olmuş olur.Meltem hanım blog yazılarımda denemeden hiçbir yazıyı eklemem.Bu virüs de olabilir.Önce kendim denerim sonra paylaşırım.Bu yüzden birçok kez bilgisayarımı formatlamışımdır.Çünki insanlar size güveniyorlar ve bazı uygulamaları kullanıyorlar. Bu nedenle güvenleri yok etmemek lazım.Ben de kullanıyordum.Kod eklediğimden eklediğim kodlar içinde hasatag eklentisini de yüklemiş oluyorlar.Yani doğal olmayan yoldan SEO yapmış oluyorum.Buda şahsi düşüncem hiç hoş değil.Bu nedenle kodu kaldırdım.Yoksa çok güzel bir eklenti.Sizden kopyaladıkları içeriğin raporunu alabiliyorsunuz.Küm olduğunu dahi biliyorsunuz.Buna benzer bir uygulama daha var.O da aynı işlemi yapar.Her ikisinide kodları kaldırıp diğerini kullanarak deneyin.hangisi sizce uygunsa beğenirseniz kullanın.Her ikiside aynı görevi yapar.
      Link verim size bir bakın lütfen.Gönül rahatlığı ile kurabilirsiniz.
      Ayrıca yapmanız gereken raporlama kısmını aktif edin.Ayarlar kısmında göreceksiniz.TYNT yazısı içinde de açıklama yapıyorum zaten.
      http://guney59.blogspot.com/2013/10/blogger-markerly-sosyal-paylasm-widget.html

      Sil
    2. Teşekkür ederim Adnan Bey, ben TYNET'in kodunu ekledim. Bir içerik kopyalayıp not defterine yapıştırınca bağlantı verdiğini görebiliyorum. Fakat merak ettiğim bir husus var: Farz edelim ki, biri benim bir makalemi kopyaladı ve en sondaki linki de kaldırdı. Ben, bu hırsızlıktan nasıl zararsız kurtulabilirim?
      Ayrıca sizce TYNT mi yoksa markerly mi daha mantıklı? Yani siz hangisini kullanırdınız, yukarıda bahsettiğiniz etik çekinceniz olmasaydı? Teşekkürler...

      Sil
    3. @Meltem Nesim: Hanım hırsıza pencere fayda etmez derler.Önemli olan ilk davranış şeklidir ve kopyalanan kullanılmayabilir.Ancak veri raporunda siz bunu görürsünüz.Kopyalayıp sonradan da vazgeçebilir.Buda mümkün.Her iki şekildede kimin olduğunu görebilirsiniz.Sonuç olarak bir takip sistemidir.SEO olarakda size geri dönüşü olan bir uygulamadır.Kopya yapan kişinin raporu elinizde delil de var.Sizden izinsiz yayın yaparsa veya siz istemezseniz ve şikayet ederseniz mecburen yayından kaldıracak yada blogu kapanacaktır.1. derecede önerim TYNT uygulamasıdır.Kod paylaşımı yapmadığınızdan size en uygun seçenekdir.Yorum için ayrıca teşekkür ederim.

      Sil
  3. Böyle bir şeyin varlığı bile sitemdeki engli kaldırmama yetti :) Peki benim anlamdığım tynt bunu bana nasıl ziyaretçi olarak aktaracak onu anlaymadım? Yine ellerine sağlık hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Eyüp Erdoğan
      Tiyo ilgili yazıları görmek için alttaki etiketlere tıklayın Her yazı için olmasada tüm yazılar gelecektir.Ayrıca arama kutusuna tynt yazın enter çekmeyin sonuçlar filitrelenir.Yorum için teşekkürler.

      Sil
    2. hocam iyi günler dediklerinizi aynı yaptım önceden görünüyodu şimdi görünmüyor ve sitemden kopyalama yapıldımı url de görünüyor ne yapmam lazım

      Sil
  4. iyi günler hocam dediklerinizi yaptım bir kac gün çalıştı şimdi çalışmıyor ve sitede kopyalama yapıldığı zaman yazı ile birlikte urld görünüyor ne yapmam gerekiyor teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mustafa akyol ;
      Verdiğim link Tynt ayarları ile ilgili ve birde video anlatımı mevcut bir inceler misiniz?
      http://guney59.blogspot.com.tr/2013/04/tynt-ayarlarn-yaplandrma-videolu-anlatm.html

      Sil
    2. hocam dediklerinizi harfiyen uyguladım ama yok yine hata veriyor test hatası bir türlü düzelmiyor ve kopyalamada url görünüyor kusura bakmayın rahatsız ediyorum lütfen yardım edin

      Sil
    3. biliyorum biraz fazla oluyorum ama zamanınız varsa uzaktan yardımla baglanabilirmisiniz team wiewer den hocam lütfen yardım verdiyim rahatsızlıktan dolayı şimdiden özür dilerim

      Sil
    4. mustafa akyol ;
      Bey en altta türkçe vazgeçme İngilizce Opt Out yazan yere tıkladığınızda tüm ayarlar sıfırlanır.En alt kısmın hemen üstünde seo linkler yazan ismin yanında kutular vardır.Bu kutulardaki onay tiki kaldırıp kaydedin.Her iki şekildede çalışır.Yapamazsanız.Gmail chat de görüşelim.

      Sil
    5. yok hocam yapamadım yine aynı bu saatte rahatsız ediyorum kusura bakmayın :(

      Sil
    6. Musatafa bey rahatsız olmam merak etmeyin.Ancak Google plus ile entegre olmanız gerekiyor.Beni ekleyin yoksa ulaşamazsınız.Gmailde bekliyorum dedim ancak Google Plus eklenmeden beni göremezsiniz.Ben bekliyorum Gmail'deyim.

      Sil
  5. hocam cevabınızı bekliyorum vallahi kafayı yicem 4 saat oldu yapamıyorum basit ama ben beceremiyorum lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mustafa akyol ;
      Bey gmail görüşmeye geçin sizi bekliyorum.Beraber yapalım.

      Sil
    2. mustafaakyol36@hotmail.com

      Sil
    3. Size ileti gönderdim.Google plusda beni eklemediğinizden dolayı gmail talk kısmında çıkmadınız.Şu anda çıkması lazım.

      Sil
    4. Mustafa bey sizi bekliyorum.

      Sil
    5. yazdım size team viewer şifreleride gönderdim

      Sil
    6. Henüz gelmedi email bilgim adnan.guney59@gmail.com
      farklı bir adrese göndermiş olabilirmisiniz?

      Sil
  6. iyi günler hocam dün wordpress ten olmadı yine sizin dediyiniz yöntemle yaptım oldu yapmam gereken biraz beklemekmiş calışıyo şimdi 1 saat sonra otomatik olarak çalıştı teşekkürler iyi günler :)

    YanıtlaSil
  7. iyi günler hocam dün wordpress ten olmadı yine sizin dediyiniz yöntemle yaptım oldu yapmam gereken biraz beklemekmiş calışıyo şimdi 1 saat sonra otomatik olarak çalıştı teşekkürler iyi günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mustafa akyol ; Bey merhaba çalışmasına sevindim.Teşekkür ederim kolaya gelsin.

      Sil
  8. hocam ben yapamadım.Test başarısız diyor com domain aldığım için midir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @halis demirci;
      Bey yapamadığınız nedir ? Tüm web siteleri için uygulama aynıdır.

      Sil
    2. test et dediğimde Failed Testing... çıkıyor karşıma hocam

      Sil
    3. @halis demirci ;
      Bey kodu alırken chrome çeviriyi yukardan orjinale alın ve öyle kopyalayarak yapıştırın.Çeviri esnasında kod araları açılır ondan çalışmaz.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.