Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Blogger Yerleşim Gadgetleri Neden Çalışmıyor

Blogger, Yerleşim alanındaki Gadget Neden Çalışmıyor ile ilgili Çözüm! Blog'unuzu açtınız ve Blogger yerleşim Gadget'leriniz çalış...

...
Blogger Gadged Çalışmıyor Çözüm
Blogger, Yerleşim alanındaki Gadget Neden Çalışmıyor ile ilgili Çözüm! Blog'unuzu açtınız ve Blogger yerleşim Gadget'leriniz çalışmıyor. Daha önceden taşıma yapabildiğiniz Gadget, sürükle bırak yöntemi ile çalışıyordu. Sürükle bırak yöntemi ile Gadget taşınmıyor ise telaş etmeyin! Bende aynı problemi yaşadım. Yaklaşık 3 aydır blog'uma bakamadığım için, acaba bir değişiklik ve uygulama mı var diye inanın bende telaşa düştüm. Hemen araştırma yaptım ve yaklaşık 2 saat sonra sorunu çözdüm. İnanın sorun o kadar basitti ki! Bu zamana kadar hiç sorun yaşamadığım Chrome tarayıcı blog'umdaki gadgedleri taşıyamama ve değişiklik yapamama kararsızlığını sergilemişti. Tarayıcımdan memnunun ancak oda bazen hatalı olabilir.
Gadgetleri göremiyoruz
Blogger yerleşim alanındaki gadgetler
Tarayıcımın hata yapmayacağı iç güdüsü beni bayağı uğraştırdı, zamanımı aldı. İşte yanıldığım konuda bu oldu. Neden hata yapmasın ki ? Daha önce kullandığım tarayıcıları sildiğimden yeniden kurdum ve hatanın tarayıcıdan olduğunu gördüm.
Resim 1. Gadget ayarı bozulmuş görsel

Gadgedleriniz çalışmıyor
Umarım bu geçici bir durumdur. Chrome‘u seviyorum. Temiz sade ve hızlı. Bilgisayarı kasmıyor. Google ürünü olması ve bu ürünleri de kullanıyor olmam daha çok sevmemi sağlayan nedenler arasında yer alıyor.
Peki şimdi ne olacak ?
Geçici süre ile değişik bir tarayıcıda çalışacağım.

Resim 2. Gadget ayarları düzeltilmiş görsel

gadget ayarları düzenlemiş hali
Sizde böyle bir konu yaşarsanız, bilgisayarınızın düğmeleri ile oynamayın ve karıştırmayın diye böyle bir yazıyı yazma gereksimi duydum. Umarım sizlere yardımcı olmuşumdur.
Bu türden sorunlarınız olduğunda yorumlarda belirtebilirsiniz. 

Gadgetleriniz de sürükle ve taşıma sorunu yaşarsanız ne yapmanız gerektiğini ayrıca buradan da inceleyebilirsiniz. Sisteminizi birkaç gün önceye geri yüklemenizde işe yarayan bir uygulamadır. Ben hangi yolu seçtim merak ediyorsanız anlatim. Tüm denemeleri yaptım sonuç istediğim gibi olmadı, sonuç olarak 3 gün öncesine sistemi geri yükledim ve düzeldi.
Blogger Yerleşim Gadgetleri Neden Çalışmıyor videomuzu izleyelim

3 yorum

  1. aynı sorun ben de var üstelik taşımaya çalıştığımda gadget yok oluyor yani siliniyor tarayıcıdan mı diye test ettiğim de başka bilgisayarlarda da denedim aynı sorun devam etmekte hala. Nedir bunun çözümü veya bu sorunun kaynağı nedir?

    YanıtlaSil
  2. ayrıca videoda kaldır seçeneğinin olmadığı sorun anlatılmış benim sorunum daha farklı gadget ekleyebiliriyorum veya kaldırabiliyorum bunda sıkıntı yok sıkıntı gadgetların yerini değiştirememem. neden böyle oluyor çözemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuna bey tarayıcıda test yapmışsınız, Yazı içinde alt ksımda buradan şeklinde bir bağlantı vermiştim. Link; http://guney59.blogspot.com.tr/2011/11/blogger-attribution-calsr-hale-nasl.html
      gadget id numarısını bularak şablon içindeki true yazısını false olarak denediniz mi? False yaptığınızda gadgetinizi taşıma yapabilirsiniz.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.